Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo kysymys.... Mutta pakko kysyä!

Vierailija
18.07.2014 |

Näin anonyymina kun saa kysyä niin sain revittyä itseä niskasta kiinni sen verran :D

Eli. Piereskeleekö kauniit tytöt. :O siis ois oikeesti ihan hirveetä miettii, en pysty millään huvitellaa et superhottikset piereskelee mut periaattees pakko kai (?) tai sitten ainoastaan ulostuksen yhteydessä tulee hiljaisia pieruja, niin kuin toivonkin???

Miten on??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piereskele. Vatsa kunnossa ja oikea ruokavalio niin ei pieretä. Kakkaamisen yhteydessä saattaa päästä pierukin.

Vierailija
2/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no EI tod.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, hauska kysymys. :)

Mutta vastaus siis on että kyllä, ihan jokaikinen ihminen piereskelee, kauniit tytöt mukaanlukien.

Vierailija
4/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooksää se sama kakkakyselijä

Vierailija
5/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senki pikku porvoolainen provo. Mutta sillä jos nyt satuit perähikiällä ämpäri päässä kasvamaan ja viikonloput kulutit heittämällä lehmiä kävyillä niin KYLLÄ. Kauniit(kin) naiset piereskelee, kakkii, ripuloi ja pörisee sieltä peräaukostaan. Määrä & laatu on toki yksilöllistä, mutta kyllä.

Vierailija
6/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelee :D munkin tosi kauniit ja suositut (tyttö) puoliset kaverit esittää aina julkisilla paikoilla 'täydellistä' eikä tulis kuuloonkaan piereskellä, mutta kotona sit ku on vaan parhaat kaverit paikalla nii pestään meikit pois ja nekin saa piereskellä ja istua paskalla rauhassa xD

Vierailija
7/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 00:22"]ooksää se sama kakkakyselijä

[/quote]

Ei se ole. Mä olen se kakkakyselijä :D

Vierailija
8/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse EN koskaan piereskele muiden seurassa. En pidä siitä, ja se on epäkunnioittavaa. Piereskelen vessassa jos sattuu kakkaamisen yhteydessä tulemaan.

T.kakkonen

Vierailija
9/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauneushan on katsojan silmissä... itse piereskelin myös täpötäydellä tanssilattialla. Hitostako kukaan tiedä,kuka sen päästi. Kukaan kun ei osaa epäillä sitä kaunista 20 vuotiasta primadonnaa!!

Vierailija
11/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kovin kaunis mutta ihan kelponätti. Piereskelen mummin kokkauksia tai jäätelöä syötyä ja kuukautisten aikaan. Silloinhan hormonitoiminta kai jotenkin vaikuttaa asiaan. Lisäksi tietenkin ripulin ja vatsataudin aikana tulee kaasuteltua. Olihan toi aika hölmö kysymys.

-hiirineiti

Vierailija
12/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei me pieretä. Eikä meidän paska haise.

Vierailija
13/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuvitteli lapsena, että filmitähdet eivät käy paskalla. Ei kauniit tytöt piere, ei todellakaan, niillä on persläpi olemassa vain jonkun jonnen munaa varten.

Vierailija
14/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Mauri Porvoosta

Vierailija
15/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseasiassa kaks tosi hyvännäköstä kaveria, jotka molemmat on tosi rääväitä suustaan. Ite en kehtaa edes ystävieni seurassa piereskellä, mutta nämä kaksi kyllä antavat tulla ja yleensä vielä ilmoittavat siitä ja nauravat päälle. Molemmat myös esimerkiksi ilmoittavat millon menevät paskalle ja saattavat vielä kommentoida koostumusta. Se on jännää, miten jotkut ihmiset pystyvätkin olemaan niin avoimia! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi