Hämmentävä ihastus...
Olen kolmekymppinen nainen, minulla on kouluikäisiä lapsia ja olen eronnut todella onnettomasta liitosta. Monta vuotta oli niin ankeaa, etten ole aikoihin edes osannut pitää itseäni seksuaalisena olentona.
Nyt olen suureksi hämmennyksekseni huomannut ihastuneeni erääseen tuoreeseen työkaveriini ...joka on itseäni nuorempi nainen. Minulla on pasmat aivan sekaisin kun hän on niin ihana, ja toki hämmentää myös että mikä se minun suuntautumiseni onkaan.
Olen ujo ja hillitty luonteeltani, enkä tiedä kuinka rohkenisin jotakuta miestäkään lähestyä jos vastaava tilanne tulisi, mutta nyt tunnen olevani ihan umpikujassa. Ihana, iloinen tunne ei voi varmaankaan johtaa yhtään mihinkään... Viisaimmalle tuntuu vain salata tunteeni, vai onko minulla muita vaihtoehtoja??
No katso hetken aikaa laantuuko tunne vai pysyykö samana. Jos pysyy samana niin pyydä teille vaikka kahville ja voit kertoa suoraan, kuinka hämmentynyt olet mutta pidät hänestä silti. Etkai siinä mitään menetä jos kerrot. (Paitsi ehkä töissä hieman outo fiilis mutta ei siinä mitään.)
Minusta ihminen rakastuu toiseen ihmiseen oikeasti vain luonteen perusteella ja sen millainen hän on. Ei sukupuolen takia. :)
Onnea tulevaan!
T.-00