Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu tykkää tuosta Ylen Monroe-sarjasta?

Vierailija
17.07.2014 |

Musta se on todella hyvä lääkärisarja, oon tykännyt tosi paljon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
2/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ekan kerran katoin. Ihan ok, mielenkiintoisesti kuvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Loistava.

Vierailija
4/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katoin eilen ekan kerran. Aika hyvä. Harmi että nyt vasta näin, eikö aika monta osaa ole jo tullut?

Vierailija
5/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:24"]

Mäkin katoin eilen ekan kerran. Aika hyvä. Harmi että nyt vasta näin, eikö aika monta osaa ole jo tullut?

[/quote]

Joo, kuudes osa tuli eilen (en ole nähnyt vielä, katsotaan jaksot Areenasta). Ilmeisesti 12 jaksoa on tuotantokaudessa, mutta on vähän epäselvää, kun ed. jakson kohdalla lukee sekä 5/6 että 5/12. Sitä anhempia jaksoja ei Areenassa ole.

Ap

Vierailija
6/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti. Harmi, ettei sitä tehty kuin kai kaksi tuotantokautta. Ei kerännyt riittävästi katsojia Briteissä.

On jotenkin melko realistisen oloinen. Sitähän mainostettiin "Brittien House-sarjaksi", mutta on kyllä ihan eri tyyppinen kuin House oli.. James Nesbitt on niin symppis näyttelijä!

Vierailija
7/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans. Nesbitt on loistava!

Vierailija
8/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:31"]

Tykkään kovasti. Harmi, ettei sitä tehty kuin kai kaksi tuotantokautta. Ei kerännyt riittävästi katsojia Briteissä.

On jotenkin melko realistisen oloinen. Sitähän mainostettiin "Brittien House-sarjaksi", mutta on kyllä ihan eri tyyppinen kuin House oli.. James Nesbitt on niin symppis näyttelijä!

[/quote]

Oon todella samaa mieltä tuosta, että on hyvin erilainen kuin House. House on tiukasti amerikkalaisen fiktion maailmassa, kun tuo Monroe on paljon realistisempi. Housessa kaikki sivuhenkilöt on planttuja yhden ominaisuuden statisteja, kun House taas on yliampuva. Tykkään kuitenkin Housestakin! Jos pääosassa olisi joku muu kuin Hugh Laurie, voisi olla toisin!

En ollut kuullutkaan, että Monroeta on tehty vain kaksi tuotantokautta. Sääli! Tykkään tosi paljon sarjasta. Sama jäi ärsyttämään Ylellä esitetyn Bossin kohdalla, sekin lopetettiin kahden kauden jälkeen.

Ap

Vierailija
9/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi viimeisin Monroe jo tullu areenaan? aiemmin tänään yritin hakea mut ei ollu vielä, vaik yleensä tulee heti.

Mulle tuli House mieleen ku tossaki on Wilson ;D

Vierailija
10/10 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, kun n. 10 min. sitten katsoin.

Ap