Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan pöllineet mitään matkoillanne esim. hotellihuoneista?

Vierailija
14.07.2021 |

Pyyhkeitä jne.?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelit tulee aina otettua, ja ne neulonta/hygieniasetit.

Vierailija
2/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En varasta, enkä kyllä koe hotelleissa olevan mitään sellaista mitä haluaisin itselleni kotiin viedä. Mulla on kotona valikoima hyväkuntoisia oman maun mukaisia pyyhkeitä ja mieluiset astiastot enkä todellakaan haluaisi kaappeihin pyörimään jotain random-mukia.

Vierailija
4/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten harrasta noita juttuja, joskaan en myöskään syyllistä heitä, jotka sitä tekevät, mutta sain kerran Tallinnan risteilyn aikana useasta paikasta niin ala-arvoista palvelua, että vein hytistä kaikki, ylimääräiset vessapaperirullat (3 kpl).

Vierailija
5/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohvelit tulee aina otettua, ja ne neulonta/hygieniasetit.

No nämä eivät ole varastamista, kylpyhuoneen pikku putelit ja neulontasetit saa ihan luvan kanssa ottaa mukaansa.

Vierailija
6/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pesuaineita joskus, ehkä jonkun teepussin tai kahvijauhetötsän, ja niitä settejä, missä on lankaa ja suihkumyssyä jne. Vähemmän kyllä noitakin nykyään, kun kaikenlaista tarpeetonta rompetta on jo ihan liikaakin kotona. En mitään, mitä ei olisi ollut ns. "kulutustavaraa". 

Vierailija
7/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, baarikaapin tyhjennän aina lähtiessä.

Vierailija
8/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kun olin lapsi vanhempani opettivat että varastaa ei saa.

Vierailija
9/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne saippuat sun muut ovat hyvälaatuisia vien ylijäämät mukanani, mutta eihän tuo mitään varastamista ole koska ne on tarkoitettu sun käyttöön.

Vierailija
10/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne saippuat sun muut ovat hyvälaatuisia vien ylijäämät mukanani, mutta eihän tuo mitään varastamista ole koska ne on tarkoitettu sun käyttöön.

Näin minäkin teen. Otan avatut jämät mukaan jos tuote on ollut ok. Avaamattomat pääsääntöisesti jätän huoneeseen, reissaan työn puolesta sen verran paljon, että noita kertyisi nurkat täyteen. Tosin niistä on saanut hyviä uusiotäytettäviä reissushampoopulloja omille vaellus/vapaa-ajankohteiden lentomatkoille.

Vierailija
11/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos olet käyttänyt niitä, ne jämät lentää roskiin, ellet vie niitä kotiin. Varastamista sen sijaan on sellaisen tavaran ottaminen, mikä on hotellin omaisuutta, kuten pyyhkeet, päiväpeitteet, lamput, raamatut ym. mitä siellä nyt normaalisti on.

En ole varastanut hotellista koskaan mitään.

Vierailija
12/34 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, baarikaapin tyhjennän aina lähtiessä.

Eipä taida nykyhotelleissa onnistua tyhjentää minibaaria maksamatta.

Vierailija
13/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakin.

Vierailija
14/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taulutelkkarin vein kerran

Vierailija
15/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina mukaani hotellihuoneesta kaiken mikä vain irti lähtee ja mahtuu matkalaukkuun.

Vierailija
16/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kun oli niitä pikkushampoita, niin avatun otin joskus mukaan, kun päättelin että ei niitä kukaan enää käytä, ja ne on käteviä matkoilla.

Vierailija
17/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun minulla on varaa ostaa pyyhkeeni ja teepussini itse.

Vierailija
18/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellitkin ovat siirtyneet niihin seinäshampoihin. Toisaalta, voihan niistä täyttää omaan pulloonsa, jos ovat hyviä.

Vierailija
19/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan aina mukaani hotellihuoneesta kaiken mikä vain irti lähtee ja mahtuu matkalaukkuun.

Jos ei sitä ole pultattu kiinni niin sen saa ottaa hotellihuoneista. Näin minä olen sen ymmärtänyt. Joskus olen kyllä ihmetellyt tuota mutta en minä näitä sääntöjä ole päättänyt.

Vierailija
20/34 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaamani shampoon, saippuan ja käyttämäni suihkumyssyn vien tietenkin itse pois, ettei siivoojaraukan tartte heittää niitä roskiin ja luontoa kuormittamaan. Taulut, lakanat, peitot ja pyyhkeet jätän suosiolla heidän mankeloitavikseen!