Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuota ukkoa herätellä että en jaksa tätä elämää enään.

Vierailija
17.07.2014 |

alkaa niin siepata tuo ukko. Illat töiden jälkeen luusuaa omissa menoissa tai istuu tietokoneella. Tai valittaa jos ei ole kaikki tiptop ja jos lapset kiukuttelee vähäkään. Joskus HARVOIN on meidän kanssamme tai saattaa lasten kanssa höpötellä jotain.

Kertoo mitä töissä, mitä harrastusten parissa, mutta multa ei kysele mitään miten päivä lasten kanssa mennyt tms. Haukkuu vaan ku on akalla taas naama niin norsun v:llä että. Ja tympäsee kuulemma katsoa ku akka väsynyt.

Tänäänkin aamusta asti olen yksin pyörittänyt taas tätä arkea ja pakannut loma tavaroita, herra istunut tietokoneella ja välillä käynyt omissa menoissa. Ja veti hirveät kilarit ku ei ollut ruoka valmis just silloin ku herra halusi.

ei usko, että en jaksa tätä arkea tälläsena. sanoo vaan, että laitetaan lapset huostaan. ja jos sanon, että haluan lähteä, nauraa vaan, että mihin se sinäkää menisit. niinpä, jos se olisi tiedossa en täällä olis...

sairaalareissut pienemmän lapsen kanssa on kuulemma mun lomaa. ja itselleen kuulemma hirvittävän rankkaa. saattaa jopa antaa kaapista isommalle lapselle ruokaa. jos sitäkään. muuten lapsi raukka täällä yksin touhuaa ja tekee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus. 3x viikkoon lähdet pariksi tunniksi illalla, kyllä se siitä.

Vierailija
2/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä liene pöpi vaihe tänäänkin hälle iski. kun ruoka ei ollut valmis silloin kun haluasi, ja kysyin miksi hän raivoaa sanoi, että ku hänen pitää v.... tehdä kaikki tympeät hommat ja minä en tee s... mitään.

ei voi ymmärtää ei. tänäänkin hällä on ollut niin tympeää, että on koko päivän siis ollut omissa menoissa tai tietokoneella ja minä aamusta asti pakannut tavaroita, tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, siivonnut kotia ja hoitanut lapset.

hulluksi tieten tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:15"]

[/quote]

ku auttaski. en minä voi lapsia tänne jättää omilleensa itkemään

ap

Vierailija
4/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän ihanuuden kanssa olet kaksi lasta tehnyt. Anna kun arvaan...ei hän aiemmin ollut tällainen, ihan yhtäkkiä muuttunut.

Vierailija
5/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:26"]

[/quote]

ku auttaski. en minä voi lapsia tänne jättää omilleensa itkemään ap

[/quote]

On niillä isäkin. Kyllä ne pärjää. Jos mies valittaa niin suu tukkoon, välillä se on toistenkin vuoro mennä ja harrastaa. 6h viikossa on vähän aikaa vrt loppuajan minkä on lasten kanssa jos ovat kotihoidossa.

Vierailija
6/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut aina tuollaista vai onko mies muuttunut yhtäkkiä? Meillä mies tekee suuren osan kotitöistä, vaikka käy töissä. Meillä on vauva ja kaksi isompaa lasta. Minä olen vauvan pääasiallinen hoitaja, ja mies hoitaa kotona ollessaan isojen lasten ruuat, siivouksen, kaupassa käynnin ja tiskit. Ei ole tarvinnut tästä neuvotella, mies tekee nämä automaattisesti. Päivisin hänen ollessa töissä teen ruuat ja hoidan lapset, mutta en paljon siivoile.

Vierailija
7/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko todella, että olisi joku keino muuttaa miestä?

Sinuna alkaisin kaikessa hiljaisuudessa setviä omat raha-asiat kuntoon ja etsiä asuntoa. Sitten vaan muuttoauto pihaan ja moikat.

Vierailija
8/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli vähän samanlainen kun ensimmäinen lapsi oli pieni, mutta muuttui sitten osallistuvaksi isäksi pikkuhiljaa. (sanoi syyksi silloin, ettei osannut oikein löytää paikkaansa) uskoin ja luotin, että nyt kaikki ok sitten. mies kovasti toivoi lasta ja puhui, että haluaa osallistua paremmin arkeen ja itse olin toivonut jo pidempään toista lasta.

sitten syntyi sairas lapsi ja mies muuttunut mörökölliksi. päivä päivältä ahdistaa itseä enemmän tämä arki. onneksi lapsi kuitenkin paranemaan päin, jos pikku hiljaa saataisiin alkaa elää normaalia arkea.

ap

Vierailija
9/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:32"]Onko ollut aina tuollaista vai onko mies muuttunut yhtäkkiä? Meillä mies tekee suuren osan kotitöistä, vaikka käy töissä. Meillä on vauva ja kaksi isompaa lasta. Minä olen vauvan pääasiallinen hoitaja, ja mies hoitaa kotona ollessaan isojen lasten ruuat, siivouksen, kaupassa käynnin ja tiskit. Ei ole tarvinnut tästä neuvotella, mies tekee nämä automaattisesti. Päivisin hänen ollessa töissä teen ruuat ja hoidan lapset, mutta en paljon siivoile.

[/quote] vaimo pukkaa lapsia ja hoitaa vauvaa. Mie käy töisdä, tekee kotityöt ja hoitaa isommat lapset. Teetkö kohta uuden vauvan, että saat lusmuts

Vierailija
10/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:26"]

[/quote]

ku auttaski. en minä voi lapsia tänne jättää omilleensa itkemään ap

[/quote]

On niillä isäkin. Kyllä ne pärjää. Jos mies valittaa niin suu tukkoon, välillä se on toistenkin vuoro mennä ja harrastaa. 6h viikossa on vähän aikaa vrt loppuajan minkä on lasten kanssa jos ovat kotihoidossa.

[/quote]

en voisi nauttia harrastuksista kun pitäisi miettiä, miten lapset täällä pärjää. jos hän ei saa nuorempaa lasta heti hiljaiseksi ensimmäisellä keinollaan, luovuttaa ja jättää huutamaan. sitten isompi lapsi yrittää lasta viihdyttää. eikä ole oikein, että vajaa 4v joutuu ottamaan vastuun pikkuveljensä hoidosta ku isänsä on kusipää.

olen monesti miettinyt olisiko yksinhuoltajan arki tämän rankempaa, silloin saisin elää lasten kanssa miten päin haluttaisiin, ilman, että joku on jostakin aina ruikuttamassa. eikä tarvitsisi huolehtia miehestä.

ap

Vierailija
11/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi kyllä sanoa, kuin että huono isä, huono mies. Jos ei siihen tuon vertaa voi luottaa.

Vierailija
12/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni saa tehtyä kotityöt ja huollettua kakarat vaikka kävisikin työssä päivän. Sinä taas vietät päivän kotona ja jotenkin mystisesti onnistut ylirasittumaan? Ehkä kuntosi on vaan niin huono, että et jaksa. Kuntoile iltaisin ja pistä ukkosi vahtimaan lapsia siksi ajaksi. Ehkä se siitä.

Vierailija
13/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:52"]

Moni saa tehtyä kotityöt ja huollettua kakarat vaikka kävisikin työssä päivän. Sinä taas vietät päivän kotona ja jotenkin mystisesti onnistut ylirasittumaan? Ehkä kuntosi on vaan niin huono, että et jaksa. Kuntoile iltaisin ja pistä ukkosi vahtimaan lapsia siksi ajaksi. Ehkä se siitä.

[/quote]

miten tämä minun kuntooni liittyy? silloin kun kävin esikoisen jälkeen töissä, jaksoin arkea kotona paremmin sitten illat pyörittää, ja oli intoa enemmän olla lapsenkin kanssa. kun se ei pyörinyt 24/7 siinä ympärillä. täällä töissäkäyvät äidit sanoo, että kotiäideillä on niin helppoa, ja sitten valittavat, että milloin se kesäloma loppuu, että pääsee takaisin töihin ja lapset lähtee kouluun. niinpä niin..

ap

Vierailija
14/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:11"]

alkaa niin siepata tuo ukko. Illat töiden jälkeen luusuaa omissa menoissa tai istuu tietokoneella. Tai valittaa jos ei ole kaikki tiptop ja jos lapset kiukuttelee vähäkään. Joskus HARVOIN on meidän kanssamme tai saattaa lasten kanssa höpötellä jotain.

Kertoo mitä töissä, mitä harrastusten parissa, mutta multa ei kysele mitään miten päivä lasten kanssa mennyt tms. Haukkuu vaan ku on akalla taas naama niin norsun v:llä että. Ja tympäsee kuulemma katsoa ku akka väsynyt.

Tänäänkin aamusta asti olen yksin pyörittänyt taas tätä arkea ja pakannut loma tavaroita, herra istunut tietokoneella ja välillä käynyt omissa menoissa. Ja veti hirveät kilarit ku ei ollut ruoka valmis just silloin ku herra halusi.

ei usko, että en jaksa tätä arkea tälläsena. sanoo vaan, että laitetaan lapset huostaan. ja jos sanon, että haluan lähteä, nauraa vaan, että mihin se sinäkää menisit. niinpä, jos se olisi tiedossa en täällä olis...

sairaalareissut pienemmän lapsen kanssa on kuulemma mun lomaa. ja itselleen kuulemma hirvittävän rankkaa. saattaa jopa antaa kaapista isommalle lapselle ruokaa. jos sitäkään. muuten lapsi raukka täällä yksin touhuaa ja tekee.

[/quote]

Hirveetä valitusta. Hanki oma elämä

Vierailija
15/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään pakko lukea jos tympii. saapahan jossakin purettua vähän pahaa oloa ja agressiota pois.

ap

Vierailija
16/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:34"]

[/quote]

miten tämä minun kuntooni liittyy? silloin kun kävin esikoisen jälkeen töissä, jaksoin arkea kotona paremmin sitten illat pyörittää, ja oli intoa enemmän olla lapsenkin kanssa. kun se ei pyörinyt 24/7 siinä ympärillä. täällä töissäkäyvät äidit sanoo, että kotiäideillä on niin helppoa, ja sitten valittavat, että milloin se kesäloma loppuu, että pääsee takaisin töihin ja lapset lähtee kouluun. niinpä niin..

ap

[/quote]

Ilmeisesti et sitten tiedä, että parempi kunto auttaa jaksamaan paremmin myös henkisesti. Lisäksi et ole niin loppu jostain siivoamisesta, pakkaamisesta ja lapsen hoidosta. 

Vierailija
17/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:34"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ilmeisesti et sitten tiedä, että parempi kunto auttaa jaksamaan paremmin myös henkisesti. Lisäksi et ole niin loppu jostain siivoamisesta, pakkaamisesta ja lapsen hoidosta. 

[/quote]

olenko sanonut etten kuntoile? kuntoilla voi myös lasten kanssa. olisikon siksi niin tympiintynyt jostain siivoamisesta, pakkaamisesta ja lapsen hoidosta kun se on yksin omaan minulla kaikki vastuu ja mies odottaa valmista. ja kuitenkin minulle raivoaa, etten muka tee mitään?!

Vierailija
18/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen isä. Ja olen kuulemma hyvä isä.

<3 minua rakastetaan ja minä rakastan myös.

Ehkä te ette ap ole vain sopivia toisillenne. Keksit vain syitä sille että miehesi on oikeasti muutenkin vastenmielinen tapaus (ehkä ulkoisesti)?

Ei kukaan jaksa normaalisti arjessa olla läsnä, kuten jossain salatuissa eläimissä tms sarjoissa kuten perheet käyttäytyy.

T: 11cm mies

Vierailija
19/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:13"]

Minä olen juuri tuollainen isä. Ja olen kuulemma hyvä isä.

<3 minua rakastetaan ja minä rakastan myös.

Ehkä te ette ap ole vain sopivia toisillenne. Keksit vain syitä sille että miehesi on oikeasti muutenkin vastenmielinen tapaus (ehkä ulkoisesti)?

Ei kukaan jaksa normaalisti arjessa olla läsnä, kuten jossain salatuissa eläimissä tms sarjoissa kuten perheet käyttäytyy.

T: 11cm mies

[/quote]

:D :D ihan hyvä vitsi.

Vierailija
20/24 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, jos ei jaksa olla hetkeäkään perheen parissa edes lomalla vaan aina haluaa paeta omiin töihin ja odottaa kaikesta valmista. ja tuskin tuli etenkään toisen lapsen kohdalla miehellekään yllätyksenä, että lapsi vie paljon aikaa ja energiaa ja että toivon hänen osallistuvan arkeen.

miehen ulkoisessa olemuksessa eikä muutenkaan ole vikaa. tympii vain tuo sen saamattomuus ja haluttomuus olla OMAN perheensä kanssa. mulle ei riitä, että olen pelkkä kotiorja ja seksi kone. haluan olla vaimo jota arvostetaan ja rakastetaan sellaisena kuin olen!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä