Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset kertovat pitkällisesti unistaan?

Vierailija
17.07.2014 |

Minua eivät jaksaisi kiinnostaa toisten unet, mutta kuuntelen kohteliaasti, kun joku selittää jotakin tunnetta tai kokemusta, mistä en voi tietää mitään... En itse viitsi vaivata toisia yksityiskohtaisilla selostuksilla unistani. :o

Enkä tarkoita, etteivät toiset ihmiset muuten kiinnostaisi minua. Kuuntelen ihmisiä mielelläni ja haluaisin oppia ystävistäni lisää. Mutta jostakin syystä unitarinat ärsyttävät. :o

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni kertoo. Onhan niissä joku sanoma ehkä mutta ei muakaan suuremmin kiinnosta.

Vierailija
2/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen toisinaan niin elävän tuntuisia unia, että ne ovat kuin tositapahtumia. Semmoisen jälkeen voi olla vaikeaa pitää suutaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvaa kiinnostaa toisten unet, mutta jokainen tietenkin itse kuvittelee omien uniensa olevan erittäin mielenkiintoisia. En minäkään jaksaisi kuunnella kun toinen jaarittelee kymmenen minuuttia edellisyön unestansa, yhtä pitkästyttävää kuin muiden lomamatkaselostusten kuuntelu.

Vierailija
4/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas unet kiehtovat valtavasti, kuuntelen mielelläni ihmisten kertomuksia unistaan. Ne paljastavat ihmisestä hyvin paljon.

Vierailija
5/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta unitarinat on ihan hauskoja, jos kerrotaan vaan joku keskeinen, hauska pointti. Voi olla ihan hulvattomia, mutta pitkälliset käy aika pian puuduttavaksi. Siis esimerkiksi "haha, näin viimeyönä unta, että harrastin seksiä fysiikanopettajani kanssa, mutta sillä oli vasen jalka kavio" voi olla ihan viihdyttävä, mutta joku "sitten se muuttui siksi ja tapahtui jotain muuta ja sitä ja tätä ja tota ja eiku ootas tässä välissä oli vielä jotain" selostus ei.

Vierailija
6/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:21"]

Minua taas unet kiehtovat valtavasti, kuuntelen mielelläni ihmisten kertomuksia unistaan. Ne paljastavat ihmisestä hyvin paljon.

[/quote]

Sama!

Vierailija
7/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa huomion kerjäämistä. Useimmat unet on tylsiä. Mua ärsyttää kun yövieras alkaa jaaritella uniaan ja luulee että muut on kiinnostuneita. Eri asia on jos on hätkähdyttävä uni, mieluiten lyhyt. Voi pohtia merkitystä.

Vierailija
8/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:42"]Rasittavaa huomion kerjäämistä. Useimmat unet on tylsiä. Mua ärsyttää kun yövieras alkaa jaaritella uniaan ja luulee että muut on kiinnostuneita. Eri asia on jos on hätkähdyttävä uni, mieluiten lyhyt. Voi pohtia merkitystä.

[/quote]

Ihminen, jonka mielestä unet ovat tylsiä, on väistämättä henkisesti köyhä ja tylsä ihminen.

Vierailija
9/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:42"]Rasittavaa huomion kerjäämistä. Useimmat unet on tylsiä. Mua ärsyttää kun yövieras alkaa jaaritella uniaan ja luulee että muut on kiinnostuneita. Eri asia on jos on hätkähdyttävä uni, mieluiten lyhyt. Voi pohtia merkitystä.

[/quote]

Ihminen, jonka mielestä unet ovat tylsiä, on väistämättä henkisesti köyhä ja tylsä ihminen.

[/quote]

t. kerron joka aamu mitä unta näin vaikkei ketään kiinnosta

Vierailija
10/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Todella pitkästyttävää kuunnella jotain sekavia unisepostuksia. Siksi en omiakaan unia kerro muille.

Vierailija
11/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mene imemään sonnin kyrpää.

Vierailija
12/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä menen, ehkä en ;)

Vierailija
13/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä menen, ehkä en ;)

[/quote]

Et mene, sinä imet vain kilpikonnien kulleja.

Vierailija
14/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Ei kiinnosta vähääkään. Näen minäkin villejä unia, mutta ketä kiinnostaa? Ne on vaan unia!

Vierailija
15/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun olin mun vanhassa työpaikassa, näin usein seksiunta mun silloisista työkavereista. Oli kiva mennä aamulla töihin ja ei tarvinnut kuin sanoa sille kenestä oli viimeksi nähnyt unta että "arvaas mitä", kun se heti tiesi mistä oli kyse ja kaikki kerääntyivät kuuntelemaan :D tosin ne olivatkin hauskoja unia, jokaisen kanssa tuli tehtyä jotain erilaista :P pari (miespuolista siis) tyyppiä jäi käymättä läpi, muuten olin kaikkien kanssa :D

Vierailija
16/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:08"]Olen miettinyt samaa. Ei kiinnosta vähääkään. Näen minäkin villejä unia, mutta ketä kiinnostaa? Ne on vaan unia!

[/quote]

Ne on vaan unia. Näin sanoo vain tylsämielinen wt.

Vierailija
17/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:23"]

Musta unitarinat on ihan hauskoja, jos kerrotaan vaan joku keskeinen, hauska pointti. Voi olla ihan hulvattomia, mutta pitkälliset käy aika pian puuduttavaksi. Siis esimerkiksi "haha, näin viimeyönä unta, että harrastin seksiä fysiikanopettajani kanssa, mutta sillä oli vasen jalka kavio" voi olla ihan viihdyttävä, mutta joku "sitten se muuttui siksi ja tapahtui jotain muuta ja sitä ja tätä ja tota ja eiku ootas tässä välissä oli vielä jotain" selostus ei.

[/quote]

Tätä juuri tarkoitin! :D

T: Ap

Vierailija
18/18 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä tykkää yhtään. Pahinta on unia kertova mies. Ei vaan jaksais kuunnella mut pakko on kun ei halua loukata.

Oon mäkin saattanut joskus sanoa et "näin viime yönä unta et Elvis elää" tms. ja se siitä. Mut jotkut tosiaan kertoo pitkiä sekavia stooreja ja sit ne vielä analysoi ne itse siinä samalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi