Mulla on hirveä läskimaha
Kommentit (34)
Voin lohduttaa, että mulla on isompi läskimaha kuin teillä molemmilla yhteensä. Pitää lopettaa syöminen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin lohduttaa, että mulla on isompi läskimaha kuin teillä molemmilla yhteensä. Pitää lopettaa syöminen kokonaan.
Mä olen lopettanut syömisen eikä mulla ole läskimahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lopettanut syömisen eikä mulla ole läskimahaa.
Mä syön terveellisesti ja mulla on oikein soma pieni maha :)
Sama täällä. Ja kasvaa viikko viikolta kun syön namia, herkkuja ja juon tietysti sitä limssaa!
Mulla pursuaa aallottain läskit mahassa. Se ei ole palloläski vaan läskiä siellä täällä pursoten.
Olen muuten laiha, mutta päässä, kaulalla ja vyötäröllä on paljon läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten laiha, mutta päässä, kaulalla ja vyötäröllä on paljon läskiä.
Onko sellaiset todella ohuet tikkujalat?
Helteet tekivät minusta läskin. Järkyttävä laardimaha kuoriutui esiin.
No mut hei.
Mä näin viime viikolla ensimmäistä kertaa ikinä livenä ihmisen, joka oli niin iso, että matkusti farmariauton takakontissa, niinkun siinä hengenvaarallisesti lihava-ohjelmassa ihmiset tekee.
Suhteellisuuden tajua.
Tai sit laihduta jos et tykkää läskimahasta.
Kokeilin jättää limun pois, olen ollut nyt noin puoli vuotta juomatta limua, mutta läskimaha vaan pysyy.
Kaipaan mielikuvitustyttöystäväni pullerovatsaa on nykyään niin timmi lauta, että korvaa särkee kun otan mielikuvitusunia
Mullakin ja töissäni nuorten kanssa, jee kohta alkaa koulut, kuulen siitä jatkuvaa huomauttamista ja vittuilua... Se kuulkaa tekee eetvarttia itsetunnolle. Nuoruuden syömishäiriö nostanut päätään tän kesäloman aikana oikein kunnolla.
Minä en saa kenkiä jalkaan kuin nostamalla jalan tuolille kun maha ottaa vastaan ja painaa sitten keuhkoja ja hengätyy ja tuntuu että pyörtyy. Olen muuten ihan laiha mutta maha on hirmuisa.
Olen nyt alle 60 kiloinen, mieheni oli tyytyväisempi kymmenen kiloa painavampaan ja pehmeämpään minään. Mutta ei sitä puolisoiden takia laihduteta tai lihota.
Tämä ketju on muuten ilmeisesti ainut rehellinen ketju kautta Vauva av:n historian. Täällä ihmiset tunnustavat rehellisesti omistvansa läskimahan. Ihailtavaa. Poissa ovat kaikki suurelliset valheet omasta palkasta, älykkysosamäärästä, autosta, koulutuksesta, omaisuudesta jne.jne joita muut ketjut ovat järjestään täynnä.
Mullakin