Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kummajainen? Lopetin aikalailla tarkalleen 30-vuotiaana ehostautumisen

Vierailija
14.07.2021 |

Vapaa-ajallani en enää meikkaa, enkä kiinnitä huomiota siihen, mitä laitan päälleni.

Voin aivan surutta mennä keskustaan vaikkapa kauppakeskukseen tukka tötteröllä, meikittä, college-housut jalassa ja löysä t-paita päällä.

Ei tarpeen tarkentaa enempää, mutta olenko ihan tosi outo, kun en enää välitä?

Onko muita kolmekymppisiä, jotka ovat jättäneet ulkonäöstä välittämisen?

Toinen: minkä ikäisenä sinulla tapahtui tämä ilmiö, jos tapahtui ollenkaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kummajainen, vaan tyypillinen suomalainen nainen.

Vierailija
2/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisten naisten piirissä täysin normaalia. Korut, meikit yms. ei ole edes suositeltavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin laittautumasta _kotona_ vähän päälle 20-vuotiaana. Pystyn esim. ruokakauppaan menemään ilman meikkiä mutta jos lähden kaupungille/syömään/töihin/tapaamaan kavereita niin laittaudun kyllä.

Vierailija
4/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana tapahtui sama. Ihanaa kun voi mennä ulos ilman meikkiä, tota ennen kun en kehdannut mennä edes lähikauppaan. Käyn kuitenkin joka aamu suihkussa ja harjaan hampaat ja hiukset ja vaatteet on ehjät ja puhtaat vaikka onkin rennot.

Vierailija
5/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei ikinä aloitakaan. Tai sitten olen uniikki lumihiutale -_-

Vierailija
6/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Moni ei ole koskaan aloittanutkaan, osa on lopettanut jossain vaiheessa ja osa jatkaa hautaan asti. Mihinkään ryhmään kuuluvat eivät ole poikkeuksia tai kummajaisia.

Vierailija
7/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, joka ei koskaan aloittanut.

Vierailija
8/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ikinä ja pidän collegehousut ja t-paita tai huppari- yhdistelmää. En tiedä minkä vuoksi minun pitäisi meikata tai pukeutua toisin?

Vierailija
9/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut enkä lopeta. En tunne oloani mukavaksi ellen hieman ehostaudu, siihen menee noin 5 minuuttia. 

Äitini on 80 ja aina ehostautuu kun lähtee ulos, on varsin pirteän näköinen ja oloinen. Mummoni kuoli yli 90-vuotiaana, ja kyllä toivoi pientä punaa huuliin vielä hoivakodissakin. Omaksi ilokseen, näyttää virkeämmältä.

Vierailija
10/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas, että useimmat miehet elävät koko elämänsä, etteivät edes mieti, että tarvitseeko kauppareissua varten meikata.

Vierailija
11/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, joka ei koskaan aloittanut.

Täällä kolmas.

Vierailija
12/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotenkin siinä kolmenkympin kieppeillä laiskistui, eikä jaksa enää meikata kuin ihan harvoin.. Ja kun on silmälasit, sekin haittaa meikkausta.

Vierailija
13/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa tehdä miten itse haluaa eikä ole olemassakaan sitä ainoaa oikeaa ratkaisua. Itse näen todella paljon kaltaisiasi meikittömiä kuten myös meikattuja. Kumpikin yhtä ok

Vierailija
14/14 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanan virkistävää nähdä kaiken ikäisiä naisia, jotka eivät meikkaa, värjää hiuksia, ota tatuointeja/lävistyksiä/hiuslisäkkeitä/tekoripsiä jne.

Lävistämättömät korvalehdet ovat extraplussaa❤️.

Kaikki tämä tosin sillä edellytyksellä, että muutoin olemus/vaatteet ovat siistejä, huoliteltuja ja tyylikkään minimalistisia.

Tyylikäs luomukauneus on nykyään persoonallisempaa kuin kaikenmaailmanmukamaskoristeltu printtilookki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi