Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kulutatte aikanne töissä, jos ei ole mitään tekemistä?

Vierailija
17.07.2014 |

Kotiinkaan ei oikein kehtaa etuajassa lähteä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon työpaikasta riippuvaa. Jossain on kaikki työntekijät kaivanut puhelimet esiin ja alkanut selaamaan nettiä, toisissa juodaan kahvit työkavereiden kanssa, jossain olen kutonut villasukkia, jossain työpaikoissa ei ehdi tulemaan sitä tylsää hetkeä kun päivä on niin tiukkaan täyteen suunniteltu, jossain työpaikoissa on tylsän hetken tullessa alettu siivoamaan hullun raivolla joka paikkaa putipuhtaaksi.

Vierailija
2/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan torkut tai luen kirjaa

Vierailija
4/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen työtovereille, katson televisiota tai luen. 

Vierailija
5/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaan kännykällä netissä ja kuuntelen radiota. Syön työaikana jos se vain on sallittua.

Vierailija
6/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun av:lla. Ja joo, olen nytkin töissä.

Vierailija
7/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen tai teen tutkimusta. Jos ei nappaa, selailen av:ta tai iltiksen sivuja.

Vierailija
8/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netidsä surffaan.

Vierailija
9/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo töissä koskaan sellasta tilannetta, ettei ois mitään tekemistä.

Laiskurit ;)

Vierailija
10/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemistä ois aina,mutta jos ei huvita tehdä, niin otan itsestäni kuvia, joita en todellakaan julkaise missään. Niin nolo idari en sentään ole.

Vierailija
11/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt kolmatta vuotta heinäkuun töissä, iltavuorossa.

Meillä on toimisto käytännössä kiinni, meidän osastolla on vajaa 100 henkeä ja tästä on 1 töissä aamuvuorossa ja 1 iltavuorossa. Urgent tapauksia varten pitää olla ja puhelin ei soi juurikaan soi. Kollega tulee töihin klo 8 ja on töissä miten jaksaa, minä tulen klo 14 ja kollega voi lähteä silloin jos haluaa ja minä laitan pillit pussiin klo 20.

Minä teen villasukkia joululahjaksi. Hyvin saan tehtyä vähintään yhden sukan per päivä, helposti toistakin. Ihan töitä töitä on n 30 min verran per päivä. Ne teen heti kun tulen töihin ja sitten puheluita tulee pitkin vuoroa, tänään on tullut 5. Yleensä kysytään sellaista johon en voi auttaa, tilaus on jo lähtenyt ja siihen pitäisi tehdä muutos, mutta jos kontti on kohta satamassa, ei siihen enää voi mitään lisätä.

Vähän pyörin täällä, kun pääsi nyt lanka loppumaan, ei ole käynyt näin varmaan kertaakaan. Vaihtoehto on av.lla pyöriminen tai lankojen päättely, sitä työtä olisi vielä kivasti jäljellä. Saisi vikan tunnin kulumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan