Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen tehnyt mies ottaa uudeksi naisekseen synnyttämättömän?

Vierailija
17.07.2014 |

Kuinka yleistä tämä on? Ja mikähän tuossa on ideana, saada tiukempaa pimppaa ja nainen jota ei ole synnytys muuttanut?
Melkein kaikki tuntemani eronneet isät rilluttelevat nyt menemään paremman näköisten naisten kanssa, eikä niillä naisilla ole lapsia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Lapsen tehnyt nainen ottaa uudeksi miehekseen sinkun! Ja vielä lapsettoman!

Vierailija
2/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla niin, että lapseton nainen on helpompi siinä mielessä, ettei ole lapsessa kiinni. Sitä voi treffailla milloin itse haluaa.

Minun lapsi on keisarinleikkauksella syntynyt, joten en ainakaan lapsen myötä ole sieltä muuttunut. On myös hyvä geeniperimä, ei tupakointia tai alkoholia, joten tämä 30+ näyttää vielä kakskymppiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa kovasti tiukkuus silloin, kun se kohdistuu peba-, pimppi- ja vyötäröosastolle. Sen sijaan luonteeseen liittyvä tiukkuus ei ole toivottavaa. 

Vierailija
4/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:32"]

Apua! Lapsen tehnyt nainen ottaa uudeksi miehekseen sinkun! Ja vielä lapsettoman!

[/quote]

No ei se lapsen teko taida millään lailla miehen kroppaan vaikuttaa, muna tai kivekset ei kutistu yms?? Toki on naisiakin joista ei helpolla huomaa että on synnyttänyt, mutta useimmiten kehoon tulee muutoksia 
AP

Vierailija
5/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan juuri nuo syyt ideana. Syynä ei tietenkään voi olla se, että tapaa jonkun ihmisen, johon ihastuu.

Vierailija
6/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh siis tuohan on ihan normaali ilmiö. Miksi ihmeessä katsella rupsahtanutta naista joka höseltää koko ajan lapsistA jos voi saada nuoremman, hoikemman ja kauniimman?!

Vierailija
7/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se uusikin on pantu paksuksi, kun isukin tuleekin alkuhuuman jälkeen ikävä perhettä. Tai uusi nainen on mustasukkainen eksästä jalapsista. Luulet sä että uusi pillu säilyy koskemattomana koko elämän? Taidat olla yhtä typerä, kuin miehetkin. Ja uusi perheen arki alkaa...

Vierailija
8/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:39"]Ööh siis tuohan on ihan normaali ilmiö. Miksi ihmeessä katsella rupsahtanutta naista joka höseltää koko ajan lapsistA jos voi saada nuoremman, hoikemman ja kauniimman?!

[/quote]

Rakkauden vuoksi ja avioero tulee kalliiksi taloudellisesti.

Vierailija
9/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:34"]

Voi myös olla niin, että lapseton nainen on helpompi siinä mielessä, ettei ole lapsessa kiinni. Sitä voi treffailla milloin itse haluaa.

Minun lapsi on keisarinleikkauksella syntynyt, joten en ainakaan lapsen myötä ole sieltä muuttunut. On myös hyvä geeniperimä, ei tupakointia tai alkoholia, joten tämä 30+ näyttää vielä kakskymppiseltä.

[/quote]

Voi apua taas. alapää muuttuu ja löystyy raskausaikana eikä synnytyksessä. Sektio ei hormonaalisia muutoksia estä.

Vierailija
10/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miestä on dissattu avioliitossa tarpeeksi, on kiva näpäyttää takaisin 10 vuotta nuorempi kainalossa ja vaihtaa sitäkin usein!

Vierailija
11/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:34"]

[/quote]

Voi apua taas. alapää muuttuu ja löystyy raskausaikana eikä synnytyksessä. Sektio ei hormonaalisia muutoksia estä.

[/quote]

Höpöhöpö, muutokset eivät todellakaan ole niin suuria. Mieti nyt aivoilla vähän.

Vierailija
12/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla ihan sekin, että niihin lapsettomiin naisiin törmää helpommin? Pienten lasten äidit ovat useammin kotona, töissä tai hiekkalaatikolla, harvemmin baarissa tai deittipalstalla...

Vierailija
13/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:42"]Kun miestä on dissattu avioliitossa tarpeeksi, on kiva näpäyttää takaisin 10 vuotta nuorempi kainalossa ja vaihtaa sitäkin usein!

[/quote]

Tuollainen typerys joutaakin tyhmemmän ja nuoremman luokse. Ex voi saada kunnon elarit, erossa asunnon ja hyvin rahaa. Mies saa nuoremman, mut ei paljon muuta... siksipä ne siat usein itkee takaisin, mutta kuka ottas? Se joka viimeisenä nauraa, parhaiten nauraa. Jos tuo on näpäyttämistä, niin onpa säälittävää

Vierailija
14/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:29"]Kuinka yleistä tämä on? Ja mikähän tuossa on ideana, saada tiukempaa pimppaa ja nainen jota ei ole synnytys muuttanut?
Melkein kaikki tuntemani eronneet isät rilluttelevat nyt menemään paremman näköisten naisten kanssa, eikä niillä naisilla ole lapsia.

[/quote]

Meillä ainakin vaikutti tuo lapsrttomuus. Mun kanssa ei tarvi olla 24h lasten kanssa.

Vierailija
15/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet ovat yksi toisensa jälkeen niin tolloja, aivottomia, kädettömiä ja mitättömiä tapauksia ettei niitä kiinnosta esim. se millainen IHMINEN nainen on ja millaisen suhteen kyseisen naisen kanssa voi rakentaa?

Mulla olis kovasti ollut vientiä jopa lapsettomien miesten keskuudessa ja ihan vakavaan suhteeseen (olen kolmen lapsen äiti), olisko sillä persoonalla sitten kuitenkin jonkun verran painoarvoa....? Tietenkin, jos ei naisella ole esim. korvien välissä juuri mitään niin jalkovälin täytyy kompensoida sekin puute.......

Vierailija
16/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:39"]Ööh siis tuohan on ihan normaali ilmiö. Miksi ihmeessä katsella rupsahtanutta naista joka höseltää koko ajan lapsistA jos voi saada nuoremman, hoikemman ja kauniimman?!

[/quote]

[/quote]rakkaus loppuu kun naisen rupsahdus alkaa ja avioero ei tule yhtään kalliiksi, sillä jokainen fiksu mies tekee nykyisin avioehdon, ei kukaan halua elättää rupsahtanutta exää rahoillaan ja onneks Se onkin vältettävissä nykyisin

Vierailija
17/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no...yhäiti kaveriniani jahtasi eräs pari vuotta nuorempi lapseton mies. Tämä mies siis se rakastuneempi osapuoli. Nyt saavat toisen lapsen ja mies on onnellinen. Äiti ei edes osaa lantionpohjaa treenata ja kusee alleen nyt raskaana ollessaan. Ei näyttäisi miestä haittaavan. Joillekin se rakkaus on tärkeämpää kuin lantionpohjan kunto ja tämä mies on hyvä isäpuoli äidin esikoiselle. Olen oikeasti jopa kateellinen, vaikka olenkin naimisissa.

Itse kyllä treenaan alakertaa.

Lapsettomia on helpompi tapailla kuin lapsellisia. Itse kahden lapsen kanssa sormus sormessa kulkien saan miehiltä katseita ja flirttailua.

Vierailija
18/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:39"]

Kohta se uusikin on pantu paksuksi, kun isukin tuleekin alkuhuuman jälkeen ikävä perhettä. Tai uusi nainen on mustasukkainen eksästä jalapsista. Luulet sä että uusi pillu säilyy koskemattomana koko elämän? Taidat olla yhtä typerä, kuin miehetkin. Ja uusi perheen arki alkaa...

[/quote]

No tuskin säilyy koskemattomana, siinä  olet oikeassa... Lapsetkaan ei ole tiellä kun on synnyttämätön.

Ja itse aloitukseen, uskoisin että iso osa selittyy sillä, että lapsettoman on helpompi tavata ja solmia suhteita. Vaikka tapaisi kolmen lapsen yh:n hiekkalaatikolla, niin ei sillä välttämättä ole aikaa ja mahdollisuuksia tapailla miestä jotta molemminpuolinen ihastus syvenee, kun paikalle kurvaa punaisessa avo-bemarissaan pelätty timmi vela joka ryöstää miehen aikuiseen makuun sisustettuun kolmioonsa. 

Vierailija
19/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:41"]

[/quote]

[/quote]rakkaus loppuu kun naisen rupsahdus alkaa ja avioero ei tule yhtään kalliiksi, sillä jokainen fiksu mies tekee nykyisin avioehdon, ei kukaan halua elättää rupsahtanutta exää rahoillaan ja onneks Se onkin vältettävissä nykyisin

[/quote]

:-D Kuvitteletko todella, ettei lapsista joudu maksamaan elareita? ! Rupsahtaahan mieskin. Ja älykäs mies kykenee siihen, että myös hänen etunsa on huolehtia siitä, ettei vaimolle käy niin. Tai saa syyttää itseäänkin.

Vierailija
20/27 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:39"]

[/quote]

No tuskin säilyy koskemattomana, siinä  olet oikeassa... Lapsetkaan ei ole tiellä kun on synnyttämätön.

Ja itse aloitukseen, uskoisin että iso osa selittyy sillä, että lapsettoman on helpompi tavata ja solmia suhteita. Vaikka tapaisi kolmen lapsen yh:n hiekkalaatikolla, niin ei sillä välttämättä ole aikaa ja mahdollisuuksia tapailla miestä jotta molemminpuolinen ihastus syvenee, kun paikalle kurvaa punaisessa avo-bemarissaan pelätty timmi vela joka ryöstää miehen aikuiseen makuun sisustettuun kolmioonsa. 

[/quote]

Kerro mistä noita naisia riittää kaikille eronneille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä