RAKASTAN FINNIEN PURISTAMISTA
Se kun tali pursuaa ulos jos on oikeen iso finni, parasta! Odotan aina että finni kasvaa isoksi ja sitten puristan!
Muita?
Kommentit (12)
Mä tykkään rupien ja kuivan ihon nyppimisestä. Sen lisäks ripset ja kulmakarvat, mitkä harittaa, on ihania nypittäviä :)
Mä tykkään enemmän mustapäiden puristelusta. Puristelen aina poikaystävän naamaa, jos vain saan luvan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:04"]Mä tykkään enemmän mustapäiden puristelusta. Puristelen aina poikaystävän naamaa, jos vain saan luvan.
[/quote]
Miten niitä puristetaan,mitä sieltä sisältä niinku tulee?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:04"]Mä tykkään enemmän mustapäiden puristelusta. Puristelen aina poikaystävän naamaa, jos vain saan luvan.
[/quote]
Miten niitä puristetaan,mitä sieltä sisältä niinku tulee?
[/quote]
Musta "mato". Mä rakastan myös finnien ja mustapäiden puristelua. Yleensä mieheltäni puristelen, ite on niin laiska sitä tekemään.
Finnien puristelussa on jotain mystisen alkukantaista. Aivan varmasti sillä on yhteys siihen meidän esiäitiin, joka on rapsutellut ja puristellut bestiksensä turkkia ja selkänahkaa ja välillä omaansa. Maailman halvimpia huveja - ja joskus myös kivuliaimpia.
Se kipu mikä tulee kun tekee finniin reiän, mutta kipu pienenee kun sitä talia tulee ulos.
orgastista. Aahh
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:04"]Mä tykkään enemmän mustapäiden puristelusta. Puristelen aina poikaystävän naamaa, jos vain saan luvan.
[/quote]
Luulin, että oon ainooo! Itelläni harvinaisen hyväkuntoinen iho onneks, joten oon aina poikaystäväni kimpussa!
Minullakin mania puristella mustapäitä ja finnit heti alkutekijöihinsä.. huolettaa kyllä mitä tuo iholle tekee :( katkenneita pintaverisuonia, onkohan näillä joku yhteys..?
Tunnustan, finnien ja mustapäiden puristelu on oudolla tavalla tyydyttävää. Minulla on vaikeuksia pitää näppini irti teini-ikäiseni finneistä. Olen miettinyt samaa kuin 5, että onko siinä jotain alkukantaista, kun tuo oikeastaan aika ällöttävä touhu on niin selittämättömän kiehtovaa.
Lukekaa tällainen ilmainen nettikirja näppylöiden puristeluista, sain sen avulla lopetettua tuon haitallisen harrastuksen ja iho kiittää. http://stoppickingonme.com/index.php
Halpaa ja harmitonta hupia, jatka kaikessa rauhassa samaan malliin:))
Mäkin luulin olevani ainoa. Jee, meitä finnifetisistejä on muitakin :)