Mitä teen ? Mieheni pettää?
Mieheni unohti kännykkänsä kotiin , ja luin viestejä.
Yhdessä viestissä oli lähettäjänä "mikko" ja kysyi "koska nähdään?"
onko Mikko siis peitenimi jollekin naiselle? mitä teen ? olen kotiäiti ja miehen mukana menisi kaikki omaisuus.
olen jo pitkään epäillyt, että miehellä olisi jotain muuta meneillään.... =/
Kommentit (35)
SOITA SIIHEN omasta puhelimestasi!!! Tai anna numero niin me soitetaan.
Mulla on puhelimessa 'mirka' , olen nainen ja kyllä käyn vieraissa. Sorry, soita ja katso kuka vastaa ni on turha selitellä jos se onkin nainen...; )
maailma on paha...tai sitten hyväksyt miehen vierailut ja nautit elämästäsi...en mäkään aio perhettä pikku huvin vuoksi jättää...
kerran mieheni sanoi kyllä että ihan uteliaisuuttaaan voisi miehen munaa maistaa. maailmani romahtaa juuri nyt.
kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:04"]
Been there done that. Homoksi osoittautui.
[/quote]
miten sait kiinni ? kerro ?
C'mon soita siihen numeroon ja lyö luuri korvaan kun kuulet onko se "Mikko" vai "Maija"
Rauhoitu, hyvä ihminen. Mä todella toivon että huolesi on turha... halaus
mutta on sanonut ennenkin että homous on ok ?
mitä teen ?
Nyt vauhtia, ei tässä koko päivää jaksa....
Teillä pitäisi olla luottamus kunnossa. Miksi et luota mieheesi? Rakastatko häntä? Suosittelen että keskityt suhteenne parantamiseen niin että omalta osaltasi rakastat ja kunnioitat häntä. Jos se ei riitä niin ainakin tiedät että olet tehnyt parhaasi. Jos pettää niin Jumalankin silmissä liitto on ohi. Siunausta ja johdatusta sinun perheesi elämään.
9. Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."--Matt. 19:9
En nyt ymmärrä jos nai hyljätyn tekee huorin?
Pitääkö siis hyljätyn vielä jäädä yksin kärsimään?!!
Tässä taas nähdään nää raamatun viisaudet!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 15:01"]mitä te tekisitte? nro on salainen. miehen kännykästä voisin vastata viestiin
[/quote]
Näet miehen kännykästä sen nronkin mutta kun avat viestin niin miehesi huomaa että olet lukenut sen viestin...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:16"]
Teillä pitäisi olla luottamus kunnossa. Miksi et luota mieheesi? Rakastatko häntä? Suosittelen että keskityt suhteenne parantamiseen niin että omalta osaltasi rakastat ja kunnioitat häntä. Jos se ei riitä niin ainakin tiedät että olet tehnyt parhaasi. Jos pettää niin Jumalankin silmissä liitto on ohi. Siunausta ja johdatusta sinun perheesi elämään.
9. Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."--Matt. 19:9
[/quote]
kerro. onko mieheni homo ?
eikö kukaan ole lukenut miehensä viestejä ja ollut samassa tilanteessa? apua!
Been there done that. Homoksi osoittautui.