Olen 170/70kg olenko läski
Kommentit (17)
Turha sitä täälläon kysyä, kato peiliin
Ei pelkkä paino itsessään kerro mitään, etenkään ihmisille netissä jotka eivät näe sinua.
Todennäköisesti olet. Ellet sitten ole tosi lihaksikas.
normaalipainossa painoindeksin mukaan, mutta itse olen samanpituinen ja 10kg kevyempi, enkä ole edes erityisen laiha :D
Luultavasti vähän tukevan näköinen, jos et harrasta raskaiden punttien nostelua. Perustan tämän siihen, että olen itse 175cm ja painaessani saman verran olin aikamoinen pullaposki vaikka normaalipainoinen olinkin periaatteessa.
Aika pullukka, ellet ole lihaksikas. Minä olen 178-senttisenäkin tuossa painossa pyöreähkö.
Siskoni on samassa mitassa, eikä ole mikään keijukainen todellakaan. Aika lihava. Jos 5 kiloa laihdutat näyttäisit paremmalta.
Mä taas olin 170/75 ihan vähän pyöreähkö, eli mahaa oli pikkasen, ja tietty ei ollut mitkään langanlaihat reidet. Tissit oli isot, kasvot kapeat ja solisluut näkyivät. Olin oikeasti tosi hyvännäköinen, kiinteyttämällä vielä parempi.
Nyt olen 20 kiloa isompi ja tää paino ei sovi yhtään mulle, yritänkin laihduttaa takaisin tohon painoon.
170 pitkälle sopiva paino on luokkaa 55.
Mä olen tuota samaa kokoluokkaa, ja olen löysässä kunnossa.
No et läski, mutta et ihan mikään hoikkakaan (ellei sulla ole paljon lihasta). Mä olen saman pituinen kuin sinä, mutta painan 57. Tämä pituus&paino on mun silmääni juuri sopivan hoikka mutta ei kuitenkaan ihan ruipelo.
Riippuu mihin vertaa. Ystäväni on saman pituinen ja painaa 47kg.
Sun BMI on normaali, eli et. Olin itse tuossa painossa omaan makuuni turhan punkero ja laihdutan (pituus 172) mutta koska olen hintelärakenteinen niin mulla paino näkyi, jos olet lihaksikas tai rotevampaa tekoa niin saatat näyttää hyvinkin hoikalta.