Puuttuuko miehesi uima-asuihisi?
Sain taas huutia mieheltäni uima-asustani. Kävin ystävän ja hänen lastensa kanssa kaupungin uimarannalla ja minulla oli tavalliset mustat lappubikinit. Minulla on hankala vartalo uima-asujen suhteen, sillä minulla on pitkä selkä, kapea rinnanympärys ja melko isot rinnat. Uimapukuja on selän ja rintojen takia oikeastaan mahdoton löytää. Nyt kun mies näki kuvista että olin bikineissä julkisesti hän hermostui ja alkoi tylyttää minua miksei minulla voinut olla peittävämpää asua päällä. Olen selvittänyt miehelle monet kerrat miten vaikeaa minun on löytää bikineitä tai uikkareita koska harva asu istuu päälle. Ne mitkä voi sitoa naruilla toimii, koska niissä ei ole valmiita mittoja.
Nyt mies oli etsinyt netistä mummobikineitä (niitä missä on se kaamea kuppi ja kaameat kuosit) ja selitti että onhan näitä olemassa, et vain viitsi etsiä. Olen 16-vuotiaasta saakka taistellut asian kanssa ja takuulla elämäni aikana sovittanut kaikki mahdolliset mallit. Osa ei istu ja osasta en vain tykkää (eli ne mummokupit). Mies ei kuuntele vaan väittää vastaan eikä millään ymmärrä minun näkökulmaani asiaan. Pitää tilata ilmeisesti sellainen uimaburkha että ymmärtää missä mennään.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli kaupungilla vastaan mies ilman paitaa. Niin kauan kuin eivät miehet puutu näin härskiin pukeutumiseen miesten taholta, olkoon heidän vikinänsä bikiniasioissa kuin tuulen helinää
Mikä siinä on erikoista jos mies on ilman paitaa? Miehillä ei ole tissejä niin kuin naisilla eikä isoja nännejä, sehän on aivan eri asia. Mitä tulee alapään pukeutumiseen niin siellä on sukuelimet, niiden paljastelu on härskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukkaas nyt mammat, mitä sanoisitte jos miehenne ilmoittaisi, että lähden tästä rannalle borat monokinissä. Ei taitaisi tulla hurraahuutoja!
Ihan vapaasti voi mennä, jos haluaa. Voi mennä vaikka naturistirannalle, jos siltä tuntuu.
Meidän ukko ei kyllä pääse naturistirannnalle yksinään tai kavereiden kanssa se on päivänselvää
Onko hän siis liikuntarajoitteinen vai miksi ei pääse? Kyllä sinne rannalle voi varmaan taksillakin mennä, jos muuten kulkeminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli kaupungilla vastaan mies ilman paitaa. Niin kauan kuin eivät miehet puutu näin härskiin pukeutumiseen miesten taholta, olkoon heidän vikinänsä bikiniasioissa kuin tuulen helinää
Mikä siinä on erikoista jos mies on ilman paitaa? Miehillä ei ole tissejä niin kuin naisilla eikä isoja nännejä, sehän on aivan eri asia. Mitä tulee alapään pukeutumiseen niin siellä on sukuelimet, niiden paljastelu on härskiä.
Mielestäsi on ihan ok miehelle kulkea KAUPUNGILLA ilman paitaa??????
Onhan tämä nyt aika erikoista, jos nainen ei saa olla yläosattomissa suomalaisessa saunassa, mutta mies saa kulkea kaduilla ilman paitaa.
Mikä ranta?
Tuun ottaa kuvia. Ei voi häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä nyt aika erikoista, jos nainen ei saa olla yläosattomissa suomalaisessa saunassa, mutta mies saa kulkea kaduilla ilman paitaa.
1. Jokainen saa olla saunassa vaikka alasti.
2. Jokainen saa myös kulkea kadulla ilman paitaa. Yleisesti sitä kuitenkin paheksutaan kulkijan sukupuolesta riippumatta.
Aah, taisin nähdä sinut tänään rannalla. Olit ihana! Eihän miestäsi haittaa, että otin muutaman kuvan sinusta muistoksi? Varsinkin, jos et saa enää tulla rannalle jatkossa bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Jokainen saa myös kulkea kadulla ilman paitaa. Yleisesti sitä kuitenkin paheksutaan kulkijan sukupuolesta riippumatta.
Et siis ole seurannut viime aikojen tapahtumia, naisten ja saunojen suhteen.
Olen toki samaa mieltä, että juuri noin sen pitäisi mennä.
Ei kun ei ole ukkoakaan, mutta älä huoli sillä et ole Ainoa sillä .. 2018 Norjan naisten rantalentopallo MM- joukkue Hylkäyksen uhalla pakotettiin puketumaan mini bikinini asuun kun vastaavasti miesten joukkue sai pukea sortsit ja T- paita tästähän ei Norjan naisjoukkue ei tykännyt .mutta näinkin on huippu- urheilun sarallakin päässy käymään.👙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole seurannut viime aikojen tapahtumia, naisten ja saunojen suhteen.
Olen toki samaa mieltä, että juuri noin sen pitäisi mennä.
Paidatta olevaan naiseen ja mieheen suhtaudutaan hyvin eri tavalla, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi on ihan ok miehelle kulkea KAUPUNGILLA ilman paitaa??????
On koska miehillä ei ole samanlaisia tissejä ja nännejä kuin naisilla, normaaleilla miehillä on tasainen rinta ja nännit hyvin pienet ja näkymättömät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ei ole ukkoakaan, mutta älä huoli sillä et ole Ainoa sillä .. 2018 Norjan naisten rantalentopallo MM- joukkue Hylkäyksen uhalla pakotettiin puketumaan mini bikinini asuun kun vastaavasti miesten joukkue sai pukea sortsit ja T- paita tästähän ei Norjan naisjoukkue ei tykännyt .mutta näinkin on huippu- urheilun sarallakin päässy käymään.👙
Katso pukeutumismuotia yleisesti, miehet pukeutuu löysiin shortseihin ja naiset ITSE pukevat päälle mahdollisimman pieniä bikineitä persposket paljaana, se on teidän naisten itse aikaan saamaa että on normaalia kun naiset pukeutuu paljastavasti.
Meidän ukko ei kyllä pääse naturistirannnalle yksinään tai kavereiden kanssa se on päivänselvää