Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vattu että tulee noita "sinulle on uusi vastaajaviesti" huijauksia koko ajan

Vierailija
14.07.2021 |

Yötä päivää häiriköi, viekää ne jo linnaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista ole mitään haittaa, puhelin "blokkaa" ja siirtää nuo erilliseen roskaposti viestikansioon (siis tekstiviestit jne, maileista puhumattakaan). Niistä ei tule ilmoitusta ellet niin halua. Itsellä ei tule ilmoitusta. Joskus käyn katsomassa mitä typeriä viestejä saapunut ja tyhjennän roskiksen. Samoin puhelin blokkaa puhelinmyyjät jne nykyään automaattisesti. Ainakin Android 11 käyttiksellä tämä.

Vierailija
2/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli juuri apple-puhelimeen ja pöhkö avasin. Tuli näkyviin joku että olet onnekas safarin käyttäjän ja pyysi tekemään jotain. Sitten toki tajusin ja deletoin viestin. Tyhmä olen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikkeen te olette sen numeronne oikein syöttäneet?

Vierailija
4/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mulla on ollut sama numero tosi pitkään. Ehkä alkuvuosina sitä on jonnekin laittanutkin, mutta nyt se on ollut salainen jo vuosikausia ja kaikki mahdolliset kiellot ja estot päällä. Silti näitä tulee, vähän väliä.

Vierailija
5/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Mulla on ollut sama numero tosi pitkään. Ehkä alkuvuosina sitä on jonnekin laittanutkin, mutta nyt se on ollut salainen jo vuosikausia ja kaikki mahdolliset kiellot ja estot päällä. Silti näitä tulee, vähän väliä.

Niin on minullakin, julkinen ja löydettävissä.

Vierailija
6/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noita saakelin "hellou, hellou"- mongerrus puheluita..

Vierailija
7/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tullut useita, poista ne heti.

Ensimmäisen viestin jälkeen katsoin fonectasta, mistä viesti oli lähetetty, numero kuului jollekin autokorjaamolle Laitilassa.

Meidän perheessä minä olen ainoa, joka noita spämmejä saa, johtuuko liittymästä, minulla Elisan, muilla DNA.

Vierailija
8/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin puhelin siirtää ne samantien spämmikansioon ja estää numeron. Ei kai se esto sinällään paljoa auta, kun lähettäjän numero vaihtuu koko ajan, mut toi spämmikansioon siirto tapahtuu niin nopeasti, etten ennätä edes aina huomata itse.

Vierailija
9/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tullut useita, poista ne heti.

Ensimmäisen viestin jälkeen katsoin fonectasta, mistä viesti oli lähetetty, numero kuului jollekin autokorjaamolle Laitilassa.

Meidän perheessä minä olen ainoa, joka noita spämmejä saa, johtuuko liittymästä, minulla Elisan, muilla DNA.

Spämmääjät ns. "spooffaa" noita numeroita, eli saavat soiton/viestin näyttämään siltä että se tulee jostain oikeasta numerosta. Ei se Laitilan autokorjaamo sua spämmää, vaikka siltä päällepäin näyttääkin. Mulla on btw Telia, ja siihenkin tulee noita.

Vierailija
10/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa edes yksi että näkisin mistä on kyse