Ähtärin eläinpuisto ja ruokailu
Onko kahvilaa tai ravintolaa? Kuulin että myös nuotiopaikkoja, onko niissä tulet valmiina näin heinäkuussa?
Kommentit (5)
Nuotiopaikalla on kyllä tulenteko välineet, että ei muuta kuin itse sytyttämään ja grillaamaan.
Viime kesänä käytiin: Kahvio on vaatimaton valikoimiltaan (Tyylin yksi kylmäkaappi juomia ja vitriinissä leipiä ja paria lajia makeaa). Eli sen varaan ei paljoa kannata laskea, ainakaan meidän allergiselle ei löytynyt mitään muuta, kuin kertakäyttölusikka (omat eväät on aina varulta mukana).
Mesikämmenen ravintola on hyvin varusteltu, mutta hinnat oikeat ravintohinnat eli aika suolaiset mäkkärin hintatasoon tottuneelle.
ähtärissä on ranneke, eli voi mennä välissä autolla vaikka abc:lle syömään. Itse suosittelen omia eväitä, nuotiopaikalla on kyllä puita niin voi laittaa itse tulet. Viimekesänä siellä oli myös muurikkapannu lettujen paistamista varten..
Minusta Mesikämmenessä oli ihan normihinnat. Ei tietenkään ihan samat kuin Mäkkärissä, missäpä olisi, ellei ole joku huoltis. Muuten samaa mieltä. Meillä oli kierroksella omat eväät (kahvit ja jätskit ostettiin), muuten syötiin Mesikämmenessä, missä oli todella hyvä ruoka (mutta me myös yövyimme siellä.)
Eläinpuistossa on kahvila, ja viereisessä hotelli Mesikämmenessä on ravintola. Nuotiopaikalla ei välttämättä ole tulia jos ei joku ole sattumalta sytyttänyt, ei siellä ole palkattua henkilökuntaa joka pitäisi tulta varmuuden vuoksi yllä koko ajan. Myös Ähtärin keskustassa on ainakin kahvila, ja ennen ainakin oli ravintolakin, katso netistä.