Pudotin painoa keväällä 18 kiloa ja voin rehellisesti sanoa, että olen täysin siemauksin nauttinut miehiltä saamastani huomiosta
Ilmaista drinkkiä tulisi baarissa enemmän kuin on tarvetta ja kadulla saan viipyileviä katseita myös varatuilta miehiltä. Kerran on puhelinnumeroakin kysytty spontaanisti kadulla. Ihanaa kesää kaikille.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana naisena voin sanoa, ettei sillä ole mitään merkitystä miehille, vaan pitäisi olla vähintään myös ne silikonit, että miehet kiinnostuisivat. Miesten vaatimuksilla ei ole mitään rajaa, joten et tule olemaan koskaan tyytyväinen itseesi, jos teet aina kuten miehet haluavat. Seuraavaksi joudut menemään rintaleikkaukseen, sitten kauneusleikkaukseen, vain taivas on tälle varustelulle rajana tälle.
Höpöhöpö. Itsellä on ollut aina kätevät pienet b-kupin rinnat, ikinä ei ole kukaan negatiivisesti kommentoinut. Lienee tykänneet kovasti, siitä päätellen miten innolla niiden kimpussa on.
Kurjaa että sulle on sattunut kohdalle ylimielisiä ja pinnallisia kusiaisia, ei ne ole oikeita miehiä, älä välitä niistä! Jotkut tykkää oikeasti pienemmistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nauti sukupuolitaudeistasi!
Meinaat, että katseella tarttuu?
Itsekin oon treenannut kovasti ja hoikistunut normaalipainon sisällä.
Vois laittaa sporttitopin ja liehuhelmaisen hameen ja mennä kalastelemaan katseita, ei tässä muutakaan tekemistä ole 😊
Itseä ainakin piristi eilen todella kurjan päivän päätteeksi kun sain viipyilevän katseen ja hymyn kaupan vihannesosastolla. Hymyilkää muille ihmiset!
Miksi ihminen ei saisi myöntää, että pieni huomio silloin tällöin tuntuu kivalta. Ahdistelijat on asia erikseen.
Hieno saavutus ap.
Se viipyilevä katse voi olla myös ahdistelua, jos se tulee epämiellyttävältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana naisena voin sanoa, ettei sillä ole mitään merkitystä miehille, vaan pitäisi olla vähintään myös ne silikonit, että miehet kiinnostuisivat. Miesten vaatimuksilla ei ole mitään rajaa, joten et tule olemaan koskaan tyytyväinen itseesi, jos teet aina kuten miehet haluavat. Seuraavaksi joudut menemään rintaleikkaukseen, sitten kauneusleikkaukseen, vain taivas on tälle varustelulle rajana tälle.
Todellisuudessa 90 % naisista kelpaa 90 %:lle miehistä aivan hyvin. Olisiko niin, että omat kriteerisi miesten suhteen ovat hieman ylimitoitetut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä missä ajassa ja miten?
Vuoden alusta aloin kiinnittämään enemmän huomiota siihen mitä pistän suuhuni. Herkkuja vain viikonloppuna :)
ap
No mitä sitten söit?
Minä taas nautin kun ensimmäistä kertaa elämässäni saan olla miesten huomiolta rauhassa. Sairastuin syöpään ja menetin hiukseni ja lihoin 25 kg. Jännä tunne kun saa kävellä vaikka juopporemmin ohi eikä kukaan edes huomaa saati mölise perään.
Minua on alettu seks. ahdistella jo hyvin nuorena lapsena ja sitä jatkui syöpään asti.
Toki yritän terveyssyistä laihduttaa.
Joku kateellinen body positive alapeukuttaa kun kaikkien miesten huomio ei olekaan hänen rintavaossaan.
Et sinä ole saanut miehiltä mitään huomiota vaan sinun vartalosi.
Sinä olet niille miehille ihan yhtä yhdentekevä kuin aiemmin.
Siis niille, jotka nyt "yhtä äkkiä huomasivat sinut"
Herää nainen.
Mutta jos haluat olla panopuuna etkä muuna niin siitä vaan. Kukin valitsee itse elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Se viipyilevä katse voi olla myös ahdistelua, jos se tulee epämiellyttävältä mieheltä.
Totta.
Jos minä haluan olla hoikka olen sitä itseni vuoksi. Minusta miesten öäähätykset ovat lähinnä itsetyydyttämisen tasoa.
Mutta onhan näitä naisia jotka haluaa olla kohteita.
laihdutit noin paljon joten ihosi roikkuu, tuskin missään napapaidassa kuljet
Onnea laihduttamisen onnistumisesta! Itsevarmuutesi näkyy varmasti ulos päin, mikä myöskin lisää viehätysvoimaasi. :) En tajua negatiivisia kommentteja, naiset ovat niin katkeria toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin oon treenannut kovasti ja hoikistunut normaalipainon sisällä.
Vois laittaa sporttitopin ja liehuhelmaisen hameen ja mennä kalastelemaan katseita, ei tässä muutakaan tekemistä ole 😊
Itseä ainakin piristi eilen todella kurjan päivän päätteeksi kun sain viipyilevän katseen ja hymyn kaupan vihannesosastolla. Hymyilkää muille ihmiset!
Miksi ihminen ei saisi myöntää, että pieni huomio silloin tällöin tuntuu kivalta. Ahdistelijat on asia erikseen.Hieno saavutus ap.
Olet exhibitionisti. Niin kuin ap:kin. Yök.
Hieno saavutus, mutta melko kova pudotustahti. Toivottavasti ei tule korkojen kera takaisin. Osaat myös nauttia huomiosta, kaikki eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä missä ajassa ja miten?
Vuoden alusta aloin kiinnittämään enemmän huomiota siihen mitä pistän suuhuni. Herkkuja vain viikonloppuna :)
ap
Miksi käytät noita typeriä hymiöitä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Olen ylittänyt sen iän, että miesten päät eivät enää käänny ja nautin.
Mun painajainen. En halua elää yli 40 vuotiaaksi..
N36
Kaikki ne mammat jotka tässä ketjussa haukkuu ap:ta itsekin käyvät koko ajan pukeutumissotaa toisia naisia vastaan.
Ainoa synti mihin ap syyllistyi oli myöntää että miesten huomio tuntui kivalta.
Näille haukkujille miesten huomiolla ei ole merkitystä vaan se että ovat paremmin pukeutuneita kuin ne muut maiset. Ja tämä on sitten "ihan vain itseään varten".
865 kirjoitti:
Onnea laihduttamisen onnistumisesta! Itsevarmuutesi näkyy varmasti ulos päin, mikä myöskin lisää viehätysvoimaasi. :) En tajua negatiivisia kommentteja, naiset ovat niin katkeria toisilleen.
ap haukkuu kaksi ryhmää, ne joille se oma viehätysvoima on aina ollut itsestäänselvyys ja ne viipyilevät katseet ainoastaan riesa koska ovat voittaneet geenilotossa/pitäneet huolta kropastaan/panostavat ulkonäköönsä, ja sitten edellisten kääntöpuoli joita kyrsii että joku on kuitenkin onnistunut nousemaan sieltä kuopasta.
Tämä on parasta aikaa. Voi olla oma itsensä.