Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pudotin painoa keväällä 18 kiloa ja voin rehellisesti sanoa, että olen täysin siemauksin nauttinut miehiltä saamastani huomiosta

Vierailija
14.07.2021 |

Ilmaista drinkkiä tulisi baarissa enemmän kuin on tarvetta ja kadulla saan viipyileviä katseita myös varatuilta miehiltä. Kerran on puhelinnumeroakin kysytty spontaanisti kadulla. Ihanaa kesää kaikille.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus ap! Kerrotko vielä mistä painosta mihin + pituus. Itsellä menossa projekti -12kg että pääsen ylimääräisestä fläsästä. Olis kiva jos nämä kovalla työllä saadut lihakset myös näkyisivät kunnolla 😁

Vierailija
42/42 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuksia varattujen katseista nauttimisesta. Itse tulen niistä vihaiseksi, katselisivat omia vaimojaan. Tosin pakko myöntää, että ylipäätään olen kurkkua myöten täynnä miesten katseista.

Mietin myös, että entäs jos oletkin nyt itse iloisempi ja avoimempi muille? Ehkä ryhtisikin on suoristunut kasvaneen itsevarmuuden myötä? Uskon toki, että painonpudotuksella on väliä, mutta ihmiset usein jättää huomiotta miten valtava merkitys sillä on, miten suhtaudut itseesi ja millä asenteella (ja ryhdillä ja hymyllä) olet liikenteessä. Hymyilevä ja hyväryhtinen ihminen kiinnittää kenen tahansa huomion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi