Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin darramorkkiksen aihe vol.2

Vierailija
17.07.2014 |

Täälä alkuperäinen, muuttui joksikin väkivaltajankkaukseksi joten jatkakoot he sielä ja darramorkkiksia saa jakaa täällä.

Tässä vielä alkuperäisen ap'n viesti :-)

Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli. 

Miten teillä muilla? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan 2-suuntaista ja maniassa, hypoissa tulee sekoiltua ihan huolella. Yritän kaikkeni etten koskisi silloin alkoholiin, mutta aina ei onnistu. On siis tullut haukuttua ystävät, pantua ventovieraan kanssa invavessassa, lyönyt pokea jne. Miten musta tuli näin hirveä :( Normaalisti olen maailman kiltein ihminen ja sen takia varmaan olenkin sekoiluni saanut anteeksi, osaisinpa vaan itse antaa anteeksi itselleni.

Vierailija
22/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:32"]

Sairastan 2-suuntaista ja maniassa, hypoissa tulee sekoiltua ihan huolella. Yritän kaikkeni etten koskisi silloin alkoholiin, mutta aina ei onnistu. On siis tullut haukuttua ystävät, pantua ventovieraan kanssa invavessassa, lyönyt pokea jne. Miten musta tuli näin hirveä :( Normaalisti olen maailman kiltein ihminen ja sen takia varmaan olenkin sekoiluni saanut anteeksi, osaisinpa vaan itse antaa anteeksi itselleni.

[/quote]

naisten pahoinpitelyitä ei ole olemassa. aina on kyse itsepuolustuksesta hirviötä vastaan.

koittiko poke pahoinpidellä tai raiskata? on miehille oikein että nainen laittaa vastaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oksentanut auton takapenkillä kanssamatkustajien syliin. Myös kaikki "missä hitossa mä oon" -tyyppiset aamuheräämiset, meikin epätoivoiset pelastusyritykset ja matka kotiin siinä edellisillan asussa raikkaiden aamun työmatkailijoiden keskellä. Herääminen varatun miehen vierestä on paha, mutta niin myös itse varattuna herääminen toisen miehen vierestä. Melkein tulee krapulainen olo ihan vaan näitä muistellessa, hyi.

Vierailija
24/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:36"]

[/quote]

naisten pahoinpitelyitä ei ole olemassa. aina on kyse itsepuolustuksesta hirviötä vastaan.

koittiko poke pahoinpidellä tai raiskata? on miehille oikein että nainen laittaa vastaan!!!!

[/quote]

Painu nyt vittuun täältä!

Vierailija
25/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:36"]

[/quote]

[/quote]

Painu nyt vittuun täältä!

[/quote]

awww... söpöö mammapalstan ihanaa keskusteluu, hyvä kommentti aiheeseen ja toi arvokkaan näkökulmasi hienosti esille =D

Vierailija
26/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
27/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylläpito poistaa tietyn bloggaajan tupakointia koskevat viestit heti, mutta tuollainen jankkaava idiootti saa riehua rauhassa ja pilata monta ketjua?

Vierailija
28/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin isossa hmm.. sanotaan vaikka yhtiössä, ravintoketjun alapäässä. Yhtiön The Big boss oli todella hyvännäköinen mies ja silloin harvoin kunsattumalta näimme, niin sukat pyöri jalassa.

Oli sitten firman juhlat ja sieltä päädyimme jatkoille erääseen ravintolaan ja jossain vaiheessa huomasin tanssivani tämän edellämainitun alfa-uroksen kanssa varsin intiimisti. Siinä sitten tunnustettiin halumme, eikä intiimimpi kanssakäyminenään ollut kaukana. Tässä vaiheessa filmi on mennyt poikki ja onneksi seuraava muistikuva taksista kotimatkalla.

Kun seuraavan kerran näimme sattumalta, en tosiaan tiedä, kumpi oli vaivaantuneenpi. Säälittävintä tässä on se, että olin entistä ihastuneenpi. Tätä voi ehkä sanoa aikuisiän teini-ihastukseksi:)

Vierailija
29/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
30/30 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia mieleen juolahtavia morkkiksia on aiheuttaneet:

-oksentaminen baarin lattialle + sammuminen samaiseen baariin