Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä, mutta häpeän kroppaani

Vierailija
14.07.2021 |

Olen eronnut, kasvoista kaunis ja normaalipainoinen, liikunnallinen 40+ nainen, ja pääsen helposti treffeille mukavilta vaikuttavien miesten kanssa.

Muutamia kertoja olen sinkkuaikoina edennyt tapailuun asti, ja seksi on tullut kuvioihin mukaan. Miehet ovat kuitenkin siinä vaiheessa alkaneet kohdella kylmästi. Jotkut heistä ovat alkaneet arvostella vartaloani ”mikset sinulla ole isommat rinnat?” ”Onpa sinulla leveä perse” ”miksi sinulla on noin paksut reidet ja selluliittiä?” ”Miksi sulla on karvoja alapäässä? (Seuraavaksi kerraksi kävin sokeroinnissa ja hän nauroi)” Jne. Suhteet eivät ole jatkuneet.

Haluan seksiä, haluan suhteen, mutta hitto vieköön en halua enää ikinä kuulla mitään tuollaista! Nykyään olen kauhuissani, jos homma alkaa mennä seksin suuntaan ja vetäydyn pois jollain tekosyyllä. Mistään ei voi ennustaa, että miten mies tulee käyttäytymään.

Mistä sen voi tietää, että ”kelpaa” miehelle? Että mukavan ja normaalin tutustumisen jälkeen hän myös ymmärtää, että vaatteiden alta ei löydy 20-vuotiasta fitness-missiä. Että mies keskittyisi mielummin tunteisiin ja tuntemuksiin kuin etsimään kropastani epäkohtia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa on treffit, joilla voisi myös seksiä harrastaa. Olen tavannut tätä miestä muutaman kerran ja tykkäämme kyllä toisistamme. Hän vaikuttaa normaalilta ja mukavalta (kuten ne muutkin!)

Mutta kyllä jännittää, olen suorastaan kauhuissani 😱. Jos tämä taas menee jotenkin vikaan ja mies sanoo jotain ikävää. Olemme tavanneet mm. rannalla, niin hän on nähnyt minut uikkareissa ja ilman meikkiä. Olen pyrkinyt olemaan mahdollisimman luonnollinen, että hän ”tietäisi, mitä saa”.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla