Vaimo herää joka yö ennen neljää. Pyörii ja ähkii ja huokailee. Menis edes sohvalle makaamaan.
SItten kysyy vaikka olisin unessa että nukutko sinä.
Että ottaa pannuun.
Otanko eron?
Kommentit (25)
no hitto,muuta parvekkeelle tai takapihalle nukkumaan,ei ole pakko nukkua samassa
huoh taas
Käsket sen mennä lääkäriin
Jos kuuma niin hormonihoitoa
Jos muuten ei nuku niin unilääkkeet
Nussittuna nukkuis sekin paremmin.
Heti kun se herättää, vastaat: Juu, pannaan, pannaan. Joko seksi lisääntyy, tai akka hiljenee.
Täälläkin ajoittain mies kritisoin, kun mulla soi kello 4:15 aamuina, joina meen salille , joka aukeaa 4:45
Vierailija kirjoitti:
Minä herään yöllä kun mami masturboi, mutta ei silti anna. Mies 36v
No en antaisi minäkään jos joku mua mamiksi kutsuis, hyi hitto 🤮
Miksi te ihmiset pakotatte itsenne nukkumaan samassa sängyssä jos on ihan eri rytmit tai uniongelmia?
Itse olen todella herkkäuninen ja osaan kunnioittaa myös toisen oikeutta uneen ja lepoon. Ei ole ongelmaa siirtyä sohvalle jos valvoo paljon myöhempään tai herää paljon aiempaan kuin kumppani, toista ei pitäisi herätellä turhaan keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin ajoittain mies kritisoin, kun mulla soi kello 4:15 aamuina, joina meen salille , joka aukeaa 4:45
Herättääkö myös mies sut keskellä yötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuorsaukseen herään useamman kerran yössä
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ihmiset pakotatte itsenne nukkumaan samassa sängyssä jos on ihan eri rytmit tai uniongelmia?
Itse olen todella herkkäuninen ja osaan kunnioittaa myös toisen oikeutta uneen ja lepoon. Ei ole ongelmaa siirtyä sohvalle jos valvoo paljon myöhempään tai herää paljon aiempaan kuin kumppani, toista ei pitäisi herätellä turhaan keskellä yötä.
Tämä. Meillä on omat makuuhuoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuorsaukseen herään useamman kerran yössä
Pakkoko se on siihen viereen yöksi tunkea jos kumpikaan ei saa nukuttua?
Itse menisin toiseen huoneeseen. Levännyt kumppani pystyy olemaan toisellekin paljon mukavampi, kuin univajeesta äkäinen.
Miksi olet tuollaisen kiusaajan kanssa? Etkö arvosta itseäsi?