Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä, mutta häpeän kroppaani

Vierailija
14.07.2021 |

Olen eronnut, kasvoista kaunis ja normaalipainoinen, liikunnallinen 40+ nainen, ja pääsen helposti treffeille mukavilta vaikuttavien miesten kanssa.

Muutamia kertoja olen sinkkuaikoina edennyt tapailuun asti, ja seksi on tullut kuvioihin mukaan. Miehet ovat kuitenkin siinä vaiheessa alkaneet kohdella kylmästi. Jotkut heistä ovat alkaneet arvostella vartaloani ”mikset sinulla ole isommat rinnat?” ”Onpa sinulla leveä perse” ”miksi sinulla on noin paksut reidet ja selluliittiä?” ”Miksi sulla on karvoja alapäässä? (Seuraavaksi kerraksi kävin sokeroinnissa ja hän nauroi)” Jne. Suhteet eivät ole jatkuneet.

Haluan seksiä, haluan suhteen, mutta hitto vieköön en halua enää ikinä kuulla mitään tuollaista! Nykyään olen kauhuissani, jos homma alkaa mennä seksin suuntaan ja vetäydyn pois jollain tekosyyllä. Mistään ei voi ennustaa, että miten mies tulee käyttäytymään.

Mistä sen voi tietää, että ”kelpaa” miehelle? Että mukavan ja normaalin tutustumisen jälkeen hän myös ymmärtää, että vaatteiden alta ei löydy 20-vuotiasta fitness-missiä. Että mies keskittyisi mielummin tunteisiin ja tuntemuksiin kuin etsimään kropastani epäkohtia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miesten kanssa keskusteluun vartalosi ja oma mielipiteesi siitä ennen seksiä. Samoin voit jakaa nuo kokemukset, mitkä kirjoitit viestiisi. Tällöin huomaat kuinka miehet reagoivat tilanteeseen. Mies on liian ulkonäköorientoitunut, jos tuosta säikkyy.

Vierailija
2/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia miehiä olet tavannut!

Millä kriteereillä valitset miehet?

Ei nuo ole normaalin miehen kommentteja.

T:M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Tinderiin itsestäsi MUOKKAAMATTOMIA kuvia, ja kerro mittasi rehellisesti.

Vierailija
4/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisia miehiä olet tavannut!

Millä kriteereillä valitset miehet?

Ei nuo ole normaalin miehen kommentteja.

T:M50+

Olen tavannut esim. työn merkeissä ja yhden Tinderistä. Hän oli niin innokas ja ihastunut, että stalkkasi minut profiilini perusteella ja otti suoraan yhteyttä kysyäkseen heti treffeille. Treffit ovat olleet ihan normaaleita, esim. on käyty syömässä tai jossain kaupungilla kävelemässä jne.

Miehet ovat pommittaneet minua itse aktiivisesti, osoittaneet ihastuneensa ja saaneet minut ihastumaan. Yhden kanssa treffasimme jopa rannalla, ja hän näki minut bikineissä, joten kroppani ei olisi pitänyt olla yllätys.

Ap

Vierailija
5/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita Tinderiin itsestäsi MUOKKAAMATTOMIA kuvia, ja kerro mittasi rehellisesti.

Kun olen ollut Tinderissä, kuvani ovat olleet aina muokkaamattomia. En käytä mitään filttereitä. Alusvaate/bikinikuvia en deittipalstoille laita. Olen aina tavannut miehiä muutaman kerran ennen kuin on menty seksiin asti, joten eiköhän heillä ole ollut mahikset nähdä minut ihan hyvin. Jonkun olen tavannut myös livenä työn merkeissä, joten feikkaamisesta ei ole kyse.

Ap

Vierailija
6/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja häpeän kroppaani. Noista kun pääset yli miettimällä, miksi näin, voit ehkä päästä eteenpäin.

Vierailija
7/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole tavannut tuollaisia miehiä enkä usko että sinäkään olet. Jätät jotain olennaista kertomatta...ei tuollaista voi tapahtua ainakaan usean miehen kanssa, varsinkin jos olet kuvailemasi kaltainen. Taas yksi miehien mollausketju?

Vierailija
8/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole tavannut tuollaisia miehiä enkä usko että sinäkään olet. Jätät jotain olennaista kertomatta...ei tuollaista voi tapahtua ainakaan usean miehen kanssa, varsinkin jos olet kuvailemasi kaltainen. Taas yksi miehien mollausketju?

Kolmen kanssa näin on käynyt. Mulla on ollut ilmeisen huono tuuri ja miehet ovat halunneet pohjimmiltaan toisenlaisen naisen, mutteivat kai ymmärtäneet sitä ajoissa.

Ap

Vierailija
9/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen kanssa näin on käynyt. Mulla on ollut ilmeisen huono tuuri ja miehet ovat halunneet pohjimmiltaan toisenlaisen naisen, mutteivat kai ymmärtäneet sitä ajoissa.

Ap

Nosta treffattavien miesten tasoa, niin vältyt jatkossa tällaiselta. Ei normaalit miehet käyttäydy noin.

Vierailija
10/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Itse ole jopa pullukka nainen, eikä deitit ole koskaan suoraan kommentoineet. Oletko deittailut älyttömän määrän kanssa, jolloin ääliöitäkin väistämättä tulee vastaa. Tai sitten tämä on trollaus.

Vierailija
11/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Itse ole jopa pullukka nainen, eikä deitit ole koskaan suoraan kommentoineet. Oletko deittailut älyttömän määrän kanssa, jolloin ääliöitäkin väistämättä tulee vastaa. Tai sitten tämä on trollaus.

Ei ole trolli enkä ole deittaillut älyttömän määrän kanssa. Asun seudulla, missä ei todellakaan sarjadeittailu ole edes mahdollista. Olen ollut pitkiä aikoja, jopa vuosi - pari välissä, deittailematta - sattuneesta syystä.

Ap

Vierailija
12/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli. Ehkä joku yksittäinen idiootti voisi jurripäissään kommentoida jotain tuollaista yhden illan jutulleen, joka päättikin olla antamatta, mutta että vielä useampi. Keksi parempi provo. Tosielämässä asia menee juuri päinvastoin. Vaikka mies mielessään ajattelisikin jotain tuollaista yhden illan jutuissa, hän ei sano ajatuksiaan ääneen, koska haluaa varmistaa saannin ja pitää ehkä vielä ovea auki myös jatkossa, jos ei muualta saa. Ja jos kyse on tapailusta/parisuhteesta, ei mies todellakaan puhu tuollaisia! Eikä mahdollinen pyöreä ulkomuoto tai vaikka muutama ylimääräinen kilo vaatteiden alla ei voi tulla kenellekään yllätyksenä.  Lisäksi tosielämässä nuo parisuhdetta hakevat ap:n ikäiluokan miehet eivät todellakaan ole mitään ulkonäkökeskeisiä teinejä, vaan jo elämää nähneitä ja arvostavat kumppanissa myös muutakin kuin vain ulkomuotoa. Nuo ap:n kommentit kuulostavat joltain pahasti epäonnistuneen ja katkeran parisuhdekriisin viimeisiltä sanoilta, joita ei todellakaan kukaan mies sano ap:n kuvailemissa tilanteissa.

Vierailija
13/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla trolli. Ehkä joku yksittäinen idiootti voisi jurripäissään kommentoida jotain tuollaista yhden illan jutulleen, joka päättikin olla antamatta, mutta että vielä useampi. Keksi parempi provo. Tosielämässä asia menee juuri päinvastoin. Vaikka mies mielessään ajattelisikin jotain tuollaista yhden illan jutuissa, hän ei sano ajatuksiaan ääneen, koska haluaa varmistaa saannin ja pitää ehkä vielä ovea auki myös jatkossa, jos ei muualta saa. Ja jos kyse on tapailusta/parisuhteesta, ei mies todellakaan puhu tuollaisia! Eikä mahdollinen pyöreä ulkomuoto tai vaikka muutama ylimääräinen kilo vaatteiden alla ei voi tulla kenellekään yllätyksenä.  Lisäksi tosielämässä nuo parisuhdetta hakevat ap:n ikäiluokan miehet eivät todellakaan ole mitään ulkonäkökeskeisiä teinejä, vaan jo elämää nähneitä ja arvostavat kumppanissa myös muutakin kuin vain ulkomuotoa. Nuo ap:n kommentit kuulostavat joltain pahasti epäonnistuneen ja katkeran parisuhdekriisin viimeisiltä sanoilta, joita ei todellakaan kukaan mies sano ap:n kuvailemissa tilanteissa.

Totuus on tarua ihmeellisempää. Eihän tätäkään palstaa tarvitse paljon lukea, kun mies valittaa vaimon liikakiloista, tai yökötellään naisen alapään ulkonäölle, tiukkuuden tai naisen kropalle. Kyllä näitä ihmisiä on myös livenä, ja näitä olen kai sitten kohdannut.

Eivätkä ole olleet mitään teinipoikia, 40-50 -vuotiaita työssäkäyviä, päällisin puolin ihan normiukkoja.

Ap

Vierailija
14/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tarua ihmeellisempää. Eihän tätäkään palstaa tarvitse paljon lukea, kun mies valittaa vaimon liikakiloista, tai yökötellään naisen alapään ulkonäölle, tiukkuuden tai naisen kropalle. Kyllä näitä ihmisiä on myös livenä, ja näitä olen kai sitten kohdannut.

Eivätkä ole olleet mitään teinipoikia, 40-50 -vuotiaita työssäkäyviä, päällisin puolin ihan normiukkoja.

Ap

Totuus on tarua ihmeellisempää tällä palstalla, ei tosielämässä. Tosielämässä nuo kuvailemasi 40-50 vuotiaat työssäkäyvät NORMIUKOT eivät käyttäydy tuolla tavalla, ei todellakaan. Kyllä, osa miehistä on välillä ihan k*sipäitä, mutta niin kauan kuin niillä k*sipäillä on mahdollisuus päästä naisen pikkuhousuihin, ei tuollaista puhetta tule keneltäkään.

Vierailija
15/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

> tai yökötellään naisen alapään ulkonäölle

Nyt faktaa kehiin ja linkkejä moisiin vauva.fi/seksi viesteihin jossa yökötellään naisen alapäälle.

Vierailija
16/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> tai yökötellään naisen alapään ulkonäölle

Nyt faktaa kehiin ja linkkejä moisiin vauva.fi/seksi viesteihin jossa yökötellään naisen alapäälle.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3288727/syita-miksi-lopetit-miehennaise…

Esimerkiksi täss ketjussa. ”Roikkuvat häpyhuulet” ”löysä pillu” ”karvainen pillu” jne. Vastaavia löytynee myös täältä seksi-puolelta.

Vierailija
17/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä miehiä on moneen junaan. Niinsanottuja kusipäitä on yllättävän paljon. Ja moni ei edes itse ymmärrä että on kusipää.

Entinen duunikaveri osti juuri tapaamalleen naiselle lahjaksi lahjakortin brassi sokerointiin: wink wink. Ja kun erosivat niin mies vaati naiselta rahoja takaisin tuosta sokeroinnista. Eikä ole edes vitsi. Mies on nykyään poliisi.

Vierailija
18/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kokemus jossain määrin. Tosin oma mieheni on haukkunut monin verroin rumemmin sanoin ulkonäköäni. Sitä ennen tapailin miehiä, joista osa haukkui myös. Tuntuu omituiselta, että joku ei olisi törmännyt sellaiseen ollenkaan. Olen ollut vuosia harrastamatta seksiä tästä syystä ja jos eroaisin, tuskin enää uskaltaisin kenenkään kanssa mennäkään sänkyyn.

Vierailija
19/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että sekä miehiä että naisia on joka lähtöön. Uskon kuitenkin, että lukumäärällisesti molemmissa sukupuolissa on k*usipäitä yhtä paljon, mutta kuitenkin yleisesti ottaen merkittävänä vähemmistönä. Miten on mahdollista, että samalle henkilölle tulee sattumalta ja pyytämättä vastaan kerta toisensa jälkeen näitä samoja alastoman ulkonäön arvostelijoita? Johan se on lähes tilastollinen mahdottomuus. Tai sitten vika onkin ap:ssä, joka lähtee tietoisesti deittailemaan k*usipäitä. Ja vielä selvennöksenä, että mielestäni naisen ei tarvitse ottaa vastaan tällaista oman ulkonäkönsä arvostelua, kuten ei miestenkään.

Vierailija
20/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että sekä miehiä että naisia on joka lähtöön. Uskon kuitenkin, että lukumäärällisesti molemmissa sukupuolissa on k*usipäitä yhtä paljon, mutta kuitenkin yleisesti ottaen merkittävänä vähemmistönä. Miten on mahdollista, että samalle henkilölle tulee sattumalta ja pyytämättä vastaan kerta toisensa jälkeen näitä samoja alastoman ulkonäön arvostelijoita? Johan se on lähes tilastollinen mahdottomuus. Tai sitten vika onkin ap:ssä, joka lähtee tietoisesti deittailemaan k*usipäitä. Ja vielä selvennöksenä, että mielestäni naisen ei tarvitse ottaa vastaan tällaista oman ulkonäkönsä arvostelua, kuten ei miestenkään.

Ihan perus m'i'e's'v'i'h'a'kommentti tämä aloitus, ei mitään uutta. Näitä mahtuu 77 tusinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme