Naiset antaa helteellä?
Helteet ja koronan loppuminen on selvästi vähentäneet naisten estoja. Naiset kun on nyt oikein kuumissaan niin samalla alkaa kiimakin nousta ja paikat on heti märkänä. Nyt kannattaa miesten olla rohkeita ja käydä kiinni.
Kommentit (29)
Juuh, todella kiihottavaa kun helteestä johtuen paikat ovat märkinä...hiestä!
Helle vähentää halut suurelta osalta naisia, en lisää.
Kaikki on muuttuneet helteen myötä veteliksi lahnoiksi joten ei kiihota.
Kyllä ne antaa..ainakin näin aamusta kun on viileempää..tuossa malttamattomana kiehnää, että saisin kahvini juotua..kalukin taitaa jo aavistella jotain kun pullistelee jo..ai että kohta yhdyn naiseen.. en ole vielä päättänyt menenkö edestä vai takaa..molemmista on niin hyvät näkymät..
Taas jonkun äijän märkä helleuni. Ukot ennemminkin käy kuumana, kun on paljon paljasta pintaa lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Juuh, todella kiihottavaa kun helteestä johtuen paikat ovat märkinä...hiestä!
Kevyt hiki tekee naisen seksikkäämmäksi!
Vierailija kirjoitti:
Taas jonkun äijän märkä helleuni. Ukot ennemminkin käy kuumana, kun on paljon paljasta pintaa lähistöllä.
Juu älä pelkää..en sinun kanssa haluaisikaan olla sillai..täytyy olla hiukan positiivisempaa mieltä, että ryhtyy niihin hommiin
Minua aina jotenkin särähtää korvaan kun puhutaan että nainen "antaa". Ikäänkuin nainen ei itse olisi seksin perään ollenkaan, kuhan vaan antaa miehelle joskus. Mutta ap kyllä me naiset "annetaan" ihan joka vuodenaika. Ei vaikuta kesä eikä kylllä koronkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua aina jotenkin särähtää korvaan kun puhutaan että nainen "antaa". Ikäänkuin nainen ei itse olisi seksin perään ollenkaan, kuhan vaan antaa miehelle joskus. Mutta ap kyllä me naiset "annetaan" ihan joka vuodenaika. Ei vaikuta kesä eikä kylllä koronkaan.
Voidaan saivarrella, mutta kyllä naisella on se lopullinen päätösvalta. Eikö valta tunnu hyvältä?
Ei nainen "antaisi", jos ei siitä nauttisi ja nauttiminen kesän helteellä on yleensä helpompaa kuin talven pakkasissa. Hyvää seksiä sinulle ;)
Ap
Ei anna! Kuka hullu tässä kuumuudessa haluaa olla toisen lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan saivarrella, mutta kyllä naisella on se lopullinen päätösvalta. Eikö valta tunnu hyvältä?
Ei nainen "antaisi", jos ei siitä nauttisi ja nauttiminen kesän helteellä on yleensä helpompaa kuin talven pakkasissa. Hyvää seksiä sinulle ;)
Ap
Ai että naisella on se lopullinen päätösvalta? Kerropa toi mun ukolle! Jospa mulle lohkeais sitten vähän useammin, jos kerran näin on.
Onneksi mun mies antaa kanssa mulle, ihan joka päivä. Ja saan vaikka mitä hierontaa ja nuolentaa, sen kalusen lisäksi.
Parhaillaan pari herkkua yhtaikaa! Nam.
Enkä minäkään "anna" vaan otan.
Näin helteellä saa miehiltä helposti. Ja tosiaan, paria herkkua samaan aikaan on parasta. Toinen voisi olla kauniskasvoinen isolla kielellä ja pehmeillä huulilla varustettu mies, ja toinen hyvällä kalulla varustettu, joilta on ihanaa ottaa yhtä aikaa kieli+kalu herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin no joo. Mutta tulee varmasti ihan eläinmaailmasta. Kaikki naaraat valitsevat parittelukumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin no joo. Mutta tulee varmasti ihan eläinmaailmasta. Kaikki naaraat valitsevat parittelukumppaninsa.
muutenhan oliskin raiskaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö mies saa kieltäytyä seksistä? Onko vain naisilla tähän oikeus?
Oma vaimo antaa ympäri vuoden keleistä riippumatta.
Mitä nainen antaa helteellä? No jääpaloja niskaan vois antaa
Vierailija kirjoitti:
Näin helteellä saa miehiltä helposti. Ja tosiaan, paria herkkua samaan aikaan on parasta. Toinen voisi olla kauniskasvoinen isolla kielellä ja pehmeillä huulilla varustettu mies, ja toinen hyvällä kalulla varustettu, joilta on ihanaa ottaa yhtä aikaa kieli+kalu herkkua.
Näin helteellä voisi saada vielä helpommin. Eilen töistä kotiin ajaessa näin pari komeaa asfalttimiestä kuumissaan, ja antaisin kyllä kylmää mehua heille sen jälkeen kun olisivat antaneet mulle samanaikaisesti hyvää nuolentaa ja panoa ensin.
Tänne palstalle helle ei ole tuonut muutosta. Samat ukot kyselee ja kommentoi toistensa ja itsensä esittämiin kysymyksiin