Kuinka nopeasti synnytyksen jälkeen entisiin mittoihin?
Olisi myös kiva kuulla lähtöpainosi ja paljon kiloja kertyi yhteensä raskauden aikana?
Kommentit (32)
Lähtöpaino 52kg ja painoin 72kg kun synnytin :| 3,5kk synnytyksestä ja painan 60kg. Täysimetän. Kumpa nuo loputkin karisisivat pois...
kiloka tuli 20kg ja lähtöpainossa olin 2kk synnytyksestä. Tosin masennuin synnytyksen jälkeen ja unohdin syödä.
Mä en palautunut koskaan takaisin, molemmista lapsista tuli 5+ kiloa lisää. Saas nähdä, miten kolmannesta.
Lähtöpaino 68 kg, lähtöpaino 73 kg (nämä 1,5 vuoden ikäerolla). Nyt kolmen vuoden kuluttua lähtöpaino jo 80 kg. Hiulihei vaan. Pituutta mulla 177 cm. En ole unohtanut syödä, en tosin saanut nukkuakaan neljään vuoteen. Molemmista tullut noin 15 raskauskiloa.
Pituus 172 cm.
Lähtöpaino 66 kg.
Paino nousi 16 kg -> 82 kg.
Nyt on vuosi synnytyksestä ja painan 55 kg.
Ekasta raskaudesta olin lähtöpainossa jo synnärillä.
Toisessa lähtöpaino oli 70kg ja pituus 165cm, raskauden aikana tuli +10kg, ja synnärillä painoin tasan 60kg.
Eli laihduin 10kg! Heitin laattaa melkein puolet raskausajasta, ja elin lähinnä hedelmillä kun oli niin huono olo..
(Lapsi painoi 4,5kg.)
174cm
Lähtöpaino 51kg. Luojan kiitos, etten päässyt takasin noihin lukemiin. 7kg on raskauskiloja jäljellä vielä 12v myöhemminkin.
20 jatkaa. Paino nousi raskausaikana 25kg
Pituus 161,
1. Lähtöpaino 56, eka kolmannes 51, ennen synnytystä 62, synnytyksen jälkeen 57.
2. Lähtöpaino 74, eka kolmannes 72, ennen synnytystä 84, synnytyksen jälkeen 82, 2kk synnytyksestä 75.
4 synnytyksen jälkeen (42v) olin hoikempi kuin ennen raskautta, paino nousi vain 3,5 kg. Normivaatteissa lähdin laitokselta. Muilla kerroilla kesti kuukauden ennenkuin olin täysin entisissä mitoissa.
Raskaanakin normaalipainoinen äiti
kilojatuli n.15kg, puoli vuotta synnytyksen jälkeen kaikki lähteneet ja vielä 6,5kg ylimääräistä. onhan toi alavatsan nahka vielä vähän löysä, mutta koko aika kiristyy onneksi :) bmi 20, joten ihan hirveesti ei sais enää tippua. imetys vielä jatkuu toistaiseksi
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:07"]Pituus 172 cm.
Lähtöpaino 66 kg.
Paino nousi 16 kg -> 82 kg.
Nyt on vuosi synnytyksestä ja painan 55 kg.
[/quote]
Kauan sulla suunnilleen meni aikaa saada painosi tuohon? Itsellä haaveissa päästä myös n.55 kiloon. Nyt 3kk synnytyksestä painan 62. En viitsi tarkoituksella alkaa vielä laihduttelemaan imetyksen aikana.
Lähtöpaino 65kg, pituus167,5cm. Kiloja tuli 18. Lähtöpainossa olin vajaassa 2 kk, nyt synnytyksestä 4kk ja paino 60kg.