Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi leijut sillä, ettet muka tunne jotain turhaa julkista?

Vierailija
13.07.2021 |

Taas tuolla joku väittää että Martina on hänelle tuntematon henkilö. Mitä kehuttavaa on siinä, ettei tiedä mitään 15 vuotta julkisuudessa olleista ihmisistä? Minusta se kertoo vain pelkästä tietämättömyydestä, ei suinkaan mistään sivistyneisyydestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikein hyvä yleissivistys, mutta julkkiksista en tiedä mitään. Nimiä tietysti tunnistan ehtiotsikoista, mutta en osaa yhdistää niihin naamoja tai tekoja. Tuosta Martinasta (jollei hän ole se nätti katalogimalli 80-luvulta) tiedän sen, että hänellä on vatsassaan mahtavasti pieleen mennyt tatuointi. Naamaa en tunnista enkä tiedä, miksi hän on julkkis.

Luen uutisia ainakin pari kolme tuntia päivässä, mutta julkkisuutiset eivät kiinnosta, ja hypin ne yli. Olen ihan ulkona heitä koskevista keskusteluista. Jos tämän sanominen ääneen on leijumista, niin tässähän leijun.

Sama muuten pätee mainoksiin. En katsele, en tunnista.

Vierailija
2/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se leijumista jos toteaa faktan? Mua ei julkkikset, urheijat, sometyypit jne kiinnosta yhtään.

Yhtälailla joku voi sanoa, ettei tunnista esim jotain poliitikkoa, onko se leijumista myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leiju enää, olen seurannut palstaa nyt pari vuotta. Kaksi vuotta sitten minulla ei ollut aavistustakaan, keitä ovat Maisa Torppa, Martina Aitolehti ja Janita Lukkarinen. Myös Sara Sieppi, Maria Veitola ja Vappu Pimiä ovat tulleet tietoisuuteeni. Edelleen joudun aina välillä googlettamaan, mutta sivistyn koko ajan lisää.

Vierailija
4/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä kukaan oikeasti tunne. Eli ihan oikein sanottu. Nimen tietää, mutta harvoinpa kukaan tuntee, pitää olla jo hlön kaveri jos tuntee.

Vierailija
5/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei lue seiskaa, olen pahoillani, ap.

Vierailija
6/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee, että hömppälehdet ja tv on kaikille must. Ilman niitä ei voi elää.

Vierailija
7/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. imitrimiti elefrase elem in atsop?

Vierailija
8/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kuvittelee että moisen toteaminen ois leijumista? Ap:n alemmuuskompleksi much?

Jos nyt sanoo ettei jonkun nimi ole tuttu niin sehän vaan tarkoittaa että aika menee muuhun kuin iltapäivälehtien lukemiseen. Ei sellaisessa ole mitään pahaa. Päinvastoin. Ei noi asiat kato vaan kiinnosta kaikkia ap.

Vierailija
9/9 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etapon anub urtnep enit cserod.🌌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme