Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät vai kumppani - kumpi menee edelle uudessa parisuhteessa?

Vierailija
13.07.2021 |

Jos olet juuri löytänyt kumppanin, jonka kanssa voisit alkaa vakiintua, mutta ystäväsi eivät tule hänen kanssaan toimeen, mitä sinun pitäisi tehdä? Joutuuko silloin valitsemaan ystävien ja uuden kumppanin välillä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän hänen kanssaan swurustelet eikä ystäväsi. Miettisin kyllä että miksi eivät tule toimeen, onko miehessä jotain mätää?

Vierailija
2/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekä minä, kumppanini että ystäväni ovat kaikki fiksuja ja sivistyneitä ihmisiä, niin mitään tuollaista ongelmaa ei pääse syntymään, eikä ole tarvetta laittaa ketään kenenkään edelle. Eli kannattaa valita ne ystävänsä ja kumppaninsa huolellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien kanssa tasapainoileminen on helvetin vaikeaa. Omasta kokemuksestani valitsisin ystävät. Jos kumppani tuottaa vaikeuksia jo alussa niinkin tärkeässä asiassa, niin vaikeudet tulevat vielä pahenemaan. Ihminen ei vain alussa halua usko ihastuksestaan mitään pahaa.

Vierailija
4/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuollaisessa tilanteessa sitten tavata ystäviä ja kumppania eri aikaan? Tosin kai oma suntautuminen riippuu siitäkin, miksi eivät tule toimeen. Jos ei vaan henkilökemiat natsaa, niin minkäs aille mahtaa. Jotenkin omituinen ajatus, että valitsisi kumppanin sen perusteella, kenestä ystävät tykkäävät  - ihan teinien touhulta kuulostaa.

Vierailija
5/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakas menee edelle. Voi sitten hankkia ajan kanssa paremmat uudet ystävät.

Vierailija
6/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa huonoja miehiä, toisaalta on olemassa oikeasti huonoja ystäviä, jotka eivät halua ketään uutta ihmistä kilpailemaan heidän ajastaan.

Miehesi voi olla hyvä ja ystäväsi huonoja tai toisinpäin.

Vierailija
7/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hylätä ystäviä, voi olla yksinäistä sitten eron tullessa.

Vierailija
8/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se varmasti pistäisi vähän miettimään onko miehessä jotain vikaa, jota en huomaa, jos _kaikki_ ystäväni häntä karsastaisivat. Vaikea sanoa kumman valitsisin, mutta varmasti ainakin yrittäisin vaan pitää heidät erillään.

Vierailija
9/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se varmasti pistäisi vähän miettimään onko miehessä jotain vikaa, jota en huomaa, jos _kaikki_ ystäväni häntä karsastaisivat. Vaikea sanoa kumman valitsisin, mutta varmasti ainakin yrittäisin vaan pitää heidät erillään.

Joskus "ystävät" karsastaa kaikkea mitä ystävä tekee. 

Vierailija
10/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysymyksessä on ystäväporukka, saattaa johtavaa mielipidettä miehestä luoda kanalauman johtaja. Jos nokkimisjärjestyksessä alempi pariutuu niin eihän se nyt käy. Edellinen kuvaus ei toki sovi tervepäisiin kaveriporukoihin.

Vierailija
11/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä huolestuttavampaa on jos uusi miesystäväsi haluaa eristää sinut ystävistäsi. Siinä tapauksessa juokse ja lujaa.

Vierailija
12/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkoin 3 vuotta sitten suhdetta, josta ystäväperhe oli sitä mieltä, että löytyy sopivampia. En kuunnellut, koska tämä 3 lapsen isä oli ihana.

Nyt sairastuin syöpään. Erottiin, koska mies oli vainonnut minua koko kevään. Oli hyvin raskasta olla samaan aikaan lapsettomuushoidoissa. Erosimme 3 viikkoa sitten, koska mies vaan raivosi. Olisi hslunnut jatkaa.

Nyt löysi uuden ja se uusi lähetti minulle maanisen viestin, jossa toivoi kuolemaani.

Viulisti P. Aivan.sairas tyyppi.

Vierailija
13/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jatkoin 3 vuotta sitten suhdetta, josta ystäväperhe oli sitä mieltä, että löytyy sopivampia. En kuunnellut, koska tämä 3 lapsen isä oli ihana.

Nyt sairastuin syöpään. Erottiin, koska mies oli vainonnut minua koko kevään. Oli hyvin raskasta olla samaan aikaan lapsettomuushoidoissa. Erosimme 3 viikkoa sitten, koska mies vaan raivosi. Olisi hslunnut jatkaa.

Nyt löysi uuden ja se uusi lähetti minulle maanisen viestin, jossa toivoi kuolemaani.

Viulisti P. Aivan.sairas tyyppi.

Hui kauheeta! Kaverit tietää joskus paremmin.

Vierailija
14/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät voi olla myös huonoja. Ne voi joutua vaihtamaan joskus parempiin et elämä alkaa sujua.

Vierailija
15/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani tietysti. En mä ystävien kanssa seurustele.

Vierailija
16/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nyt omasta kokemuksesta sanoisin, että jos ystävät eivät pidä uudesta seurustelukumppanista, niin pitäisin tuntosarvet pystyssä.

Ihastuneena voi olla vaikea nähdä niitä asioita, jotka muut näkevät.

Vierailija
17/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kumppani, mutta ei se ystävyyttä mitenkään katkaise. Ei sen kumppanin ja ystävän tarvitse olla tekemisissä ja tulla toimeen. 

Vierailija
18/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aluksi sitä vakuutellaan itselle ja muille, että tapaillaan kavereita ja ystäviä aina välillä. Lähes välittömästi kun suhde on vähän vakiintunut, vastakkaisen sukupuolen kaverit pitää jättää uuden seurustelukumppanin mielenrauhan turvaamiseksi.

Vierailija
19/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hylätä ystäviä, voi olla yksinäistä sitten eron tullessa.

Ja yksinhän ei osata olla.

Vierailija
20/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mikä on syy. Kyllä niitä ystäviä kannattaa kuunnella, jos esimerkiksi varoittavat jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan