Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pudottanut puolen kehonpainostani

Vierailija
16.07.2014 |

Painoin ennen 88kg mutta nykyään sairastan anoreksiaa ja painan 43,6kg

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää laihduta

Vierailija
2/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoidossa, AP?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:44"]

Oletko hoidossa, AP?

[/quote]

Olen päiväosastolla. Olen jo sen verran parantunut, että olen käsittänyt olevani vakavasti sairas ja tarvitsen apua. 

Ap

Vierailija
4/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitko vinkkei laihutukseen??? oon hulluna pro ana sivuihin

Vierailija
5/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja millaisessa ajassa painosi pääsi noin putoamaan?

Vierailija
6/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski

Vierailija
7/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:54"]

Miten ja millaisessa ajassa painosi pääsi noin putoamaan?

[/quote]

Tuo 88kg painoin, kun olin yläasteen viimeisellä luokalla, eli ysillä. Valmistuin nyt keväällä ylioppilaaksi. Eli noin 4 vuotta on mennyt. No, en mielläni antaisi "vinkkejä", mutta yksinkertaisesti en syönyt tai jos söin elin kahvilla, light limpalla ja hedelmillä tms. 

Ap

Vierailija
8/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:58"]

Laihduta läski

[/quote]

Kun päätin tylsyyttäni lähteä tänne kijoittelemaan, tiedostin sen riskin että joku tulee huutelemaan läskiä ym. Ollaan ryhmäterapiassa kuitenkin opeteltu selviämiskeinoja tälläisiin tilanteisiin, eli jos luulet että alantaas näännyttömään itseäni olet väärässä.

Ap

Vierailija
9/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:58"]

Laihduta läski

[/quote]

Kun päätin tylsyyttäni lähteä tänne kijoittelemaan, tiedostin sen riskin että joku tulee huutelemaan läskiä ym. Ollaan ryhmäterapiassa kuitenkin opeteltu selviämiskeinoja tälläisiin tilanteisiin, eli jos luulet että alantaas näännyttömään itseäni olet väärässä.

Ap

Vierailija
10/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:58"]

Laihduta läski

[/quote]

Ap

[/quote]Kertoisitko millaisia selviytymiskeinoja? Ulkonäköpaineet ovat kovat nykymaailmassa iästä riippumatta kaiken ikäisillä. Nuorille tytöille ja naisille ne ovat kuitenkin kohtuuttomat. Miten auttaa tälläistä nuorta "kilttiä" tyttöä joka haluaa ystäväpiirin hyväksyntää mm miellyttämällä ja uskomalla toisten mielipiteitä?

Vierailija
11/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun painon putoaminen päättynyt, vai ehkä jopa alkanut jo nousu?

Kiitos, että teit tämän avauksen. NÄiden 'bikinikuntoon-tahtoisin-oon-ylipainoinen-valas-6okg'-asenteiden joukossa on ihan pysäyttävää saada vähän toisenlainenkin näkökulma asioihin.

Vierailija
12/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:58"]

Laihduta läski

[/quote]

Ap

[/quote]Kertoisitko millaisia selviytymiskeinoja? Ulkonäköpaineet ovat kovat nykymaailmassa iästä riippumatta kaiken ikäisillä. Nuorille tytöille ja naisille ne ovat kuitenkin kohtuuttomat. Miten auttaa tälläistä nuorta "kilttiä" tyttöä joka haluaa ystäväpiirin hyväksyntää mm miellyttämällä ja uskomalla toisten mielipiteitä?

[/quote]

Hyväksyntää ei välttämättä saa, jos seuraa muiden mukana. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteesen ja toisten hyväksyntää ei tarvitse "ansaita" esim. pukeutumalla tiettyyn tyyliin tai esim. tekemällä pikkurikoksia. Jos ei saa olla oma itsensä "kavereiden" seurassa, he eivät ole oikeita kavereita. Niin kliseiseltä kun se kuulostaakin, kannattaa seurata omaa sydäntään. Jos oma mieli huutaa ei, mutta kaverit (tai yhteiskunta) sanoo jotakin muuta, sinä olet oikeassa. Vain ja ainoastaan sinä määräät omasta itsestäsi ja siitä millainen olet. 

Paino on alkanut hiljalleen nousemaan. Itsellänikin on jo hieman parempi olo, kun saa syödä.

Ap

Vierailija
13/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pudottanut vaivaiset 10kg, mutta painavimmillani olenkin ollut 53-kiloisena. Pääsin ysiltä viime kesänä, ei mennyt kuin vähän päälle vuosi heivaa läskit pois. Nyt painan sen vajaa 43-kiloa ja alaspäin on tarkoitus mennä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän