Mieheni leikkasi hiukseni koneella 1,5 cm mittaisiksi.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:14"]Ohuistakin hiuksista saa muotoilun ja muotoilutuotteiden avulla kauniin kampauksen. Kai teet muutakin, kuin annat kuivua.
[/quote]
Tottakai! :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:14"]Ohuistakin hiuksista saa muotoilun ja muotoilutuotteiden avulla kauniin kampauksen. Kai teet muutakin, kuin annat kuivua.
[/quote]
Numero 5 vastaa, että en.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:14"]
No on mun hiukset päälaelta pidemmät, niihin ei koskettu.
Siis vähän tähän tyyliin:
[/quote]
No, eihän sun KOKO tukkaa vedetty "millin koneella"! Otsikosta sai sen käsityksen. Tuo kuvan kampaus on hieno. 5
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:29"]
[/quote]
Numero 5 vastaa, että en.
[/quote]
Miksi et tee? Nykyisillä aineilla saa ohueenkin lettiin näyttävyyttä. Vastaan varmaan, ettet osaa. Opettele, osta kunnon tuotteet kampaamosta, ota fööni käteen ja muotoile.
[/quote]
No isoin osa hiuksista kuitenkin on puolentoista sentin mittaista nyt.
Ei kun halusin niistä lyhemmät. En kuitenkaan ihan näin lyhyitä, mutta koneen pisin terä oli sen 1,5 cm. :D
Ap
Eihän miestä kannata päästää hiuksien kimppuun. Olisit itse käynyt toimeen.
Oliko kone säädetty väärin? Millainen on lopputulos? Itsekin tekisi mieli vetää ohut surkea tukkani lyhyeksi, mutta tiedän näyttäväni silloin "rekkalesbolta." Ukko on kyllä hyvä leikkaamaan hiuksia, joten "kampauksen" ylläpito tulisi yhtä halvaksi kuin tämä nykyinen poninhäntä.
No on mun hiukset päälaelta pidemmät, niihin ei koskettu.
Siis vähän tähän tyyliin:
Ohuistakin hiuksista saa muotoilun ja muotoilutuotteiden avulla kauniin kampauksen. Kai teet muutakin, kuin annat kuivua.
Wanha. Kaljuja naisia oli vuonna 2011 järkyt läjät katukuvassa. Olisit silloin innostunut. Hipsteri.