Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskaltaisin hakea rokotteen

Vierailija
13.07.2021 |

siinäpä se. onko neuvoja, kun pelottaa. haluaisin kuitenkin suojaa tautia vastaan. onko kukaan ollut samassa tilanteessa, miten selvisit, mikä auttoi pelkoon?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus varaat ajan ja haet. Siellä rokotepisteessä on sitä paitsi alan ammattilaisia paikka pullollaan. Pistoksen jälkeen on vartin seuranta. Haluatko mielummin sen taudin. Sehän enemmän on arpapeliä.

Vierailija
22/33 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lue vaikka tämä, ja sitten vaan mene.

https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000008120603.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta. Yritän varmaan tänään saada ajan varattua. Pelottaa vaan ihan hitsisti.

Ja lääkekyselijöille, koitan yleensäkin elää mahdollisimman vähin lääkkein, jostain syystä mun keho reagoi niihin herkästi ja saan helposti esim antibiooteista sivuvaikutuksia. En mielellään laita kehooni aineita, jotka ei sinne luonnostaan kuulu. Ei e-pillereitä ja mahd vähän lääkkeitä. En käytä alkoholia. Mutta ymmärrän pountin, et muissakin asioissa on riskejä.

Ap

Vierailija
24/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Hyvin se menee.

Vierailija
25/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin ottaa rokote? Eihän se edes tehoa kun variantit tarttuu rokotuksesta huolimatta. Niitä tulee myös koko ajan lisää. Ihan täys susi koko rokote.

Vierailija
26/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää väkisin ottaa rokote? Eihän se edes tehoa kun variantit tarttuu rokotuksesta huolimatta. Niitä tulee myös koko ajan lisää. Ihan täys susi koko rokote.

Lieventää mahdollista tautia. Kyllä sä selviit ap!

Vierailija
27/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täys susi."

Jännittävä mielipide. Kun ottaa huomioon, että maailman tiedeyhteisön mielestä rokote on riemuvoitto.

Vierailija
28/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on merkki siitä, että jotakin on pielessä, kun alkaa epäilyttää. Ota asioista selvää, ennen kuin teet päätöksen, koska peruuttaa ei voi. Ole varma, että se on oma päätöksesi, joka ei ole syntynyt kenenkään painostuksesta.

Vierailija
29/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota, jos olet ihan perusterve ihminen. Niille tauti on lähes aina oireeton tai pikku nuha. Rokote taas voi huonolla mäihällä aiheuttaa ties mitä

Vierailija
30/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin rokotteen heti, kun näin kaverini hengityskoneessa teholla (läheisensä kuvaama video). Se raskaan ja vaivalloisen hengityksen ääni sai mut haukkomaan happea. Varasin rokotusajan seuraavalle päivälle.

Tää kaveri on nyt siis jo toipunut pahimmasta, mutta kun terve kilpa-urheilija joutuu tuohon tilaan, niin mitä mulle voi käydä. Se hengityksen ääni...

Tee ap miten parhaaksi näet. Mua ei kiinnosta. Halusin vain kertoa, mikä minut sai ottamaan rokotuksen. Kyllä, sillä voi olla haittavaikutuksia, mutta itse tauti on paljon pahempi. Tässäpä mun 2c.

Vierailija
31/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelotti enemmän ajatus hengityskoneesta ja teho-osastosta.

Vierailija
32/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rationaalisesti ajattelet, että elämä ei ole riskitöntä. Mutta riskit rokotteesta ovat huomattavasti pienemmät kuin taudista.

Jokaisella sukupolvella on omat haasteensa. Pandemioita on ollut ja tulee olemaan. Kuitenkin meillä on tässä sodassa tätä tautia vastaan aseita. Niin tällä rintamalla on käytävä se sota käytettävissä olevilla aseilla. Ja meillä on rokotteet.

Älä kuuntele hörhöjä. Älä lue netin trolleja. Netti on niitä täynnä.

Ota rokote ja jos mitään ilmenee, yhteys lääkäriin.

Otin rokotteen ja tiedostan riskit. Ne ovat paljon pienemmät kuin itse taudin kanssa

Järkipuhetta. Kaksi rokotusta takana ja ei isompia haittoja niistä tullut. Olkavarsi oli hiukan kipeä muutaman päivän ja ehkä tavallista väsyneempi olo. En edes harkinnut jäädä ilman rokotusta, sillä itse tauti on pahimmillaan erittäin kova.

Kuka haluaa hengityskoneeseen ja kaiken päälle potemaan pitkäaikaisvaikutuksia, joita osa saa ja on saanut. Eivät ole tervehtyneet vuodessakaan.

Vierailija
33/33 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harva perusterve ihminen joutuu sairaalahoitoon. Kyllä ne on 99,9% ollut vanhuksia tai valmiiksi sairaita ihmisiä. Itse tunnen jokusen koronan sairastaneen, eikä se kellään ole ollut normiflunssaa kummempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi