Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten maito vaan loppuu

Vierailija
16.07.2014 |

Siis loppuuko se kuin seinään vai yritetäänkö imetyksen lopettamista selitellä maidon "loppumisella"?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi loppua seinäänkin, useimmiten vähitellen. Ja ei sun tarvitse ymmärtää. Imetys on jokaisen yksityinen asia sitä ei pitäisi joutua kenellekään selittelemään.

Vierailija
2/2 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en "imettänyt" kuin kolme viikkoa päinvastaisen ongelman vuoksi. Se maito ei kertakaikkiaan suostunut loppumaan tai tasoittumaan. Elin maidonkerääjät liiveissä ja niitäkin sai tyhjentää alle ½ h välein. Tyhjentelin tuttipulloihin ja lavuaariin kerääjiä ja lapsi ei edes tissille kerennyt välissä, kun olin kahdessa tunnissa holissut tuttipullon täyteen ja pakastinkin ahtautui äärimmilleen. En ikinä ollut puhdas, kun maitoa alkoi suihkuamaan jo liivejä laittaessa suihkun jälkeen. Kumartuessa tippui n. desi maitoa kerääjistä lattialle ja hormoonitoiminta heitti häränpyllyä. Nukuin iso ikean pyyhe kiilattuna urheiluliiveihin ja siitäkin tuli läpi. Jouduimme vaihtamaan sängyn, koska kerran erehdyin luottamaan kosteussuojaan ja maito valui päiväunien aikana läpi jenkkisängystä siten, että lattialla oli lammikko odottamassa sängyn alla.Lopulta sain neuvolan lääkäriltä maidonlopetukseen lääkkeet, jotka hetkeksi tepsivät.

Kuulostaa ihan sairaalta ylisanoin varustellulta hullun houreelta tämä tarina ja varmaan vaikea uskoa, mutta valitettavan totta. Ei vaan oma mielenterveys kestänyt sitä lorinaa ja mädälle maidolle haisemista. Olin kroonisesti väsynyt ja lapsi ei edes käynyt rinnalla, vaan söi tyhjäksi niitä ohivuoto-pulloja. Tissillä rupesi itkemään ja maitoa oli silmissä ja nenässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi