Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tosissaan tykätä Kimistä. Kova ja kylmä nainen, ehdottomasti, mutta silti lämpö joskus pilkahtaa, ja näyttelijässä on karismaa. Mites muut, inhoatteko Kimiä?
Kim kuuluu kalustoon. Toivottavasti hallitsee Kartanoa pitkään ja tuota Kartanon omistajaa ei vaihdeltaisi yhtä tiuhaan kuin viime aikoina. Kim on Tuulahdus vanhaa hyvää aikaa sopivan päivitetyllä otteella. Näyttelijähän oli sarjassa jo 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tosissaan tykätä Kimistä. Kova ja kylmä nainen, ehdottomasti, mutta silti lämpö joskus pilkahtaa, ja näyttelijässä on karismaa. Mites muut, inhoatteko Kimiä?
Kim kuuluu kalustoon. Toivottavasti hallitsee Kartanoa pitkään ja tuota Kartanon omistajaa ei vaihdeltaisi yhtä tiuhaan kuin viime aikoina. Kim on Tuulahdus vanhaa hyvää aikaa sopivan päivitetyllä otteella. Näyttelijähän oli sarjassa jo 90-luvulla.
Joo. On siis oiva näyttelijä. Osoittaa herkkyyttä kovan kuoren alla Millien kanssa ja tyttökin tykkää mummista. Sama joskus Grahamin seurassa pilkahti hellyys. On aika yksinäinen, Rhonan kanssa ehti melkein ystävystyä.
Pysytään vanhassa Emmerdale ketjussa ja unohdetaan tämä. Menee muuten sekavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pysytään vanhassa Emmerdale ketjussa ja unohdetaan tämä. Menee muuten sekavaksi.
Mä pysyn täällä!!! En tykkää spoilauksista, ja siellä haluttiin niitä. Voithan käydä molemmissa, eikö?
Kukas olis hyvä mies Kerrylle?
Vendy ja Bob lähentyy - tuleekohan niistä jotain? Aaron vois jo löytää uuden, mut haluaisin tietää mitä Robertille kuuluu.
Kerry&Marlon???
Vai että jäi Grahamilta perinnöksi paljon rahaa ja testamenttasi Rhonalle. Ovatko ne siis samoja rahoja, jotka Graham varasti Kimiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vendy ja Bob lähentyy - tuleekohan niistä jotain? Aaron vois jo löytää uuden, mut haluaisin tietää mitä Robertille kuuluu.Kerry&Marlon???
Kerry voisi pokata Luken, kun se on nyt ihan yksin. Victoria ei kykene seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vendy ja Bob lähentyy - tuleekohan niistä jotain? Aaron vois jo löytää uuden, mut haluaisin tietää mitä Robertille kuuluu.Kerry&Marlon???
Kerry voisi pokata Luken, kun se on nyt ihan yksin. Victoria ei kykene seksiin.
Mielummin Lukelle Kerry, ettei vaan Mandy pokaa Lukea!!! Kukas sit Davidille vai olikos näin kauppiaan nimi? Kummasti nuo nimet unohtuu, vaikka ahkerasti katson... ja Cain on kans ilman naista, voiskos hyö Harrietin kaa lyöttäytyä yksiin? Jos sais Harriet särmää ja heivaisvat Willerinhillerin hittoon...
Sam ja Samson sillalla, voi miten hellyttävää. Karhu lukemassa Evelle... voi...
Mandy, Vinnie, Paul... voi voi
Belle, Jamie voi voi voi,
Sam ja Lydia, söpö pari. David esiin, ollut tosi vähän viime aikoina. Rodneyn naiset? Aiemmin oli tosi hurmuri.
Vanessa ja Charity saa aina riidan aikaiseksi, on toki vaikea tilanne. Rhona on onneksi piristynyt. Kerry on kans freesi. David? Missä luuraat? Harmi, kun Doug poistui, oli oiva ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vai että jäi Grahamilta perinnöksi paljon rahaa ja testamenttasi Rhonalle. Ovatko ne siis samoja rahoja, jotka Graham varasti Kimiltä?
Tää jäi mullekin epäselväksi. Jos avioero ilman avioehtoa, Graham sai puolet. Kuitenkin muistelen, et jotenkin vilpillisesti siirsi rahat Kimiltä itselleen. Mutta oliko siis käteisenä koko hirmu summa, jos kerran Charity ja Ryan ottivat rahat Grahamilta. Ja niillä samoillako rahoilla Rhona osti Moiran tilan? Vähän sekavaa ollut toi asia.
minusta olivat grahamin omia rahoja. kai graham jotain tienasi vuosien saatossa. eiköhän charity ja ryan varastanut ne kimin rahat.
Onko muut kyllästyny Bellen ja Jamien veivailuun??? Mä olen. Jimmyä ja Nicolaa lisää, ja Kerryä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim on vanha ketku, varmaan taidokas liikeasioissakin, siksi ihmetytti kovasti, miten helposti luotti Pierceen heti alussa. Nössö Jamiekin hoksasi tarkastella tyypin taustoja... eikä yhtään siitä Jamie skarppautunut jatkossa... sama nössö.
Harmittaa, kun tuo Malone keissi vaan jatkuu ja jatkuu... Sama toi Belle&Jamie.
Tää oli joskus niin upea sarja...
Andrea???
Vinny on outo, outoa myös tuo Paddyn Evien kanssa sekoilu. Karhu on saanu lisäpisteitä. April tosi kiva, sais näkyä enemmän...
Kummallinen oli tuo "huumetehdas". Malonen bisnekset? Harriet takaisin poliisiksi ja pistämään stopin moiselle rötöstelylle!
Moiralle uusi mies? Tai Cain voisi kyllä palata kotiin, kun Natellekin tuntuu antaneen anteeksi.
Mihin Victoria on menossa? Jäi mulle epäselväksi. Jos lähdössä pois ja sillä antaa Wendyn olla Harryn kanssa.
Nyt tuli täysi oikosulku: missä on Andy? Olikos Victorian veli tämän niminen, häntä kuitenkin tarkoitan.
Kim Taten pakaroita vasten takoo monen suomalaisen miehen munat unelmissaan.. Eikä mittä muutta ku Zak Dinglen näköselle suippuleualle vaa suikkaa päähä justihinsa juu!