Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailiia kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harriet kuin mielipuoli, hyvin näytelty ilmeet ja tunteet.
Kerrankin Dawn sai omaan osaansa jotain eloa.
Kokeilin uudelleen katsoa tällä viikolla muutaman minuutin, mutta en muista ketään muuta tuosta kuin tuon Bellen. Harrietin naama näytti tutulta, mutten muista mikä tyyppi hän tässä on. :)
Harriet on pappi, ollut jo aika kauan sarjassa. "Vanhoja" on edelleen mukana esim Diane, Eric, Zac, Bernice, Cain, Paddy, Marlon, Charity ja Chas. Koronakuvauksissa näytetään vain muutamia näyttelijöitä kerrallaan ja vanhempia ei lainkaan. Jos katsot vielä lisää, tuttuja alkaa olla, uskon näin. Osa uudemmistakin on loistavia mielestäni esim Kerry, hutsahtava ilopilleri kauneushoitolassa ja Leanne, aito teinipissis juonineen...
Kiitos tästä, eipä tullut mieleenkään tuo, että korona vaikuttaa tässäkin. Nuo nimet kyllä muistan. Olen viimeksi katsonut noin 5-6 vuotta sitten. Googlasin, että Harriet on ollut sarjassa poliisi ja sittemmin pappi. En kyllä muista kumpi hän silloin oli, kun viimeksi olen seurannut.
Ei ole sarjassa nähty poliisina, oli jo pappi kun ilmestyi kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailiia kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harriet kuin mielipuoli, hyvin näytelty ilmeet ja tunteet.
Kerrankin Dawn sai omaan osaansa jotain eloa.
Kokeilin uudelleen katsoa tällä viikolla muutaman minuutin, mutta en muista ketään muuta tuosta kuin tuon Bellen. Harrietin naama näytti tutulta, mutten muista mikä tyyppi hän tässä on. :)
Harriet on pappi, ollut jo aika kauan sarjassa. "Vanhoja" on edelleen mukana esim Diane, Eric, Zac, Bernice, Cain, Paddy, Marlon, Charity ja Chas. Koronakuvauksissa näytetään vain muutamia näyttelijöitä kerrallaan ja vanhempia ei lainkaan. Jos katsot vielä lisää, tuttuja alkaa olla, uskon näin. Osa uudemmistakin on loistavia mielestäni esim Kerry, hutsahtava ilopilleri kauneushoitolassa ja Leanne, aito teinipissis juonineen...
Kiitos tästä, eipä tullut mieleenkään tuo, että korona vaikuttaa tässäkin. Nuo nimet kyllä muistan. Olen viimeksi katsonut noin 5-6 vuotta sitten. Googlasin, että Harriet on ollut sarjassa poliisi ja sittemmin pappi. En kyllä muista kumpi hän silloin oli, kun viimeksi olen seurannut.
Ei ole sarjassa nähty poliisina, oli jo pappi kun ilmestyi kylään.
Okei, ilmankos ei kuulostanutkaan tutulta. :)
Hohoijaa tuo Bellen ja Jamien veivaus... onneks Marlon palasi. Davidia lisää ruutuun, on oivallinen. Liv-ressu, joutui ihan turhaan Mandy-puhurin tielle. Komee muuten toi uusi poliisi, eikö???
Dawn lupaa jollekin että tulee. Lupaa Harrietille ettei mene. Yrittää silti lähteä. Lupaa taas ettei lähde. Tulee jostain: luulitko että lähdin? Lupasinhan etten lähde...
2 jaksoa tätä ja kai vielä jatkuu...
Sinnittelen vielä ja katson, jospa muuttuisi kivaksi sarjaksi taas
Niin läpinäkyvä juoni, kuka rahat vei... saattoi ainakin arvata, kuka ei vienyt.
Cain ressu ei oikein saa suvun kunnioitusta, on kai päämies nyt, kun Zac pois.
Harriet usein kotonakin liperissä, onkohan ihan tavallinen tapa Englannissa? Voi kun tekis noille hiuksille jotain, luimistelee niiden takaa...
Victoriasta tykkään, Davidista, ja ylläri: Leannesta, on tosi uskottava isin hemmoteltu teini
Noi lehmäkaupat???
Ensin ei Moiralla lihaa tarpeeksi tarjoukseen, Rhona ja Nate sumplii salaa tilauksen puoliksi. Nyt sit Kim "antaa" uuden tilauksen Moiralle, mistä lihat?
Kesän tuplajaksoissa tapahtui hiukan enemmän - nykyjaksot vilahtaa ohi, samaa tarinaa junnataan...
Siis meinaako Will jäädä samaan huusholliin Harrietin kanssa??? Ja haukkuu ja kiroaa naista???😐😐😐
Vierailija kirjoitti:
Siis meinaako Will jäädä samaan huusholliin Harrietin kanssa??? Ja haukkuu ja kiroaa naista???😐😐😐
Ihme touhua. Ja ihmettelen miten Dawn kuvittelee elävänsä murha tunnollaan, itse en unta öisin saisi...
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tosissaan tykätä Kimistä. Kova ja kylmä nainen, ehdottomasti, mutta silti lämpö joskus pilkahtaa, ja näyttelijässä on karismaa. Mites muut, inhoatteko Kimiä?
En inhoa, koska pidän näyttelijästä, joka esittää Kimiä. Paras ja uskottavin näyttelijä koko sarjassa.
Vierailiia kirjoitti:
Harriet usein kotonakin liperissä, onkohan ihan tavallinen tapa Englannissa? Voi kun tekis noille hiuksille jotain, luimistelee niiden takaa...
Victoriasta tykkään, Davidista, ja ylläri: Leannesta, on tosi uskottava isin hemmoteltu teini
Harriet voisi pitää hiuksia joskus kiharrettuna ja löysällä nutturalla.
Nuo luiruhiukset eivät sovi kellekään noin, kun peittävät liikaa kasvoja.
Leannekin pehmennyt, kiitos Jacobin😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tosissaan tykätä Kimistä. Kova ja kylmä nainen, ehdottomasti, mutta silti lämpö joskus pilkahtaa, ja näyttelijässä on karismaa. Mites muut, inhoatteko Kimiä?
En inhoa, koska pidän näyttelijästä, joka esittää Kimiä. Paras ja uskottavin näyttelijä koko sarjassa.
Kim on Loistava☺
Vierailija kirjoitti:
Kesän tuplajaksoissa tapahtui hiukan enemmän - nykyjaksot vilahtaa ohi, samaa tarinaa junnataan...
Joo-o. Harriet eroaa virasta, ei eroo, eroo, ei erookaan...
Will muuttaa pois, ei muuta, no varmana muuttaa, ei...
Billy haluaa Dawnin takasi, rakastaa, Dawn ei rakasta, rakastaa, no ei rakasta, ei ole koskaan rakastanut, näytellyt vain...
Vierailiia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Harriet eroaa virasta, ei eroo, eroo, ei erookaan...
Will muuttaa pois, ei muuta, no varmana muuttaa, ei...
Billy haluaa Dawnin takasi, rakastaa, Dawn ei rakasta, rakastaa, no ei rakasta, ei ole koskaan rakastanut, näytellyt vain...
Joopa, ja silti parasta, mitä töllöstä tulee😉😉😉
Vierailija kirjoitti:
Outo tuo Sarahin kuvio. Ihan rikollista touhua. Haluaako matkia mummoaan, vaikka tuo nimenomaan kielsi...
Mikähän koru oli Alin salkussa?
Selviskö tuo koru?
Outoa tuo Leylan tuuliviiri-luonne. Lupailee suuntaan jos toiseenkin. Gabby tosi pettynyt, aiheestakin, kun toinen peruu treffit. Leannea hauska seurata, tyypillinen oikku-teini isin pikku prinsessa.
Moira ruutuun, onko toipunut jo? Onneksi saivat Rhonan kanssa lihariidat sovittua. Bob on ilopilkku. Ja David.