Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, miehet! Pidättekö kun nainen tuoksuu hiukan hajuvedeltä

Vierailija
13.07.2021 |

Vai pitääkö olla naturell??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomi on niin hajustevihamielinen maa??

Kotonaan voi käyttää hajusteita mielin määrin, mutta julkisilla paikoilla on epäkohteliasta altistaa muut ihmiset hajuilleen. Se mikä sinun mielestäsi haisee hyvälle, voi toisen mielestä haista kissanpissalle, ja lisäksi hajusteet tekevät esim. migreenistä ja allergioista kärsivien elämästä helvettiä.

Vierailija
22/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sanat ja teot eivät kohtaa. Mies sanoo "nainen on kaunein ilman meikkiä" ja "naisen pitää tuoksua vain läheltä nuuhkaistuna miedosti" ja silti silmä vilkkuu ja kuola valuu niiden meikattujen ja hajupilvessä kulkevien naisten perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomi on niin hajustevihamielinen maa??

Miksi pitäisi hajustaa?

Koska tuoksut on ihania. Aloituksessakin lukee ”hieman”. Sen pitäisi jo kertoa, että parfyymia on vain aavistus, ei koko pullollista.

Vierailija
24/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu muttei liikaa. 

Vierailija
25/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisit tänne mun tykö tuoksuines, kun mulla rupes jo jököttään.

Vierailija
26/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten sanat ja teot eivät kohtaa. Mies sanoo "nainen on kaunein ilman meikkiä" ja "naisen pitää tuoksua vain läheltä nuuhkaistuna miedosti" ja silti silmä vilkkuu ja kuola valuu niiden meikattujen ja hajupilvessä kulkevien naisten perään.

Ne on niitä yhden-kahden kerran saaliita. Ajanvietettä. 

Vierailija
27/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisit tänne mun tykö tuoksuines, kun mulla rupes jo jököttään.

Emi miehet reagoi tuoksuun vaikka eivät edes haluaisi?

Vierailija
28/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä yhden-kahden kerran saaliita. Ajanvietettä. 

Ja nainenko muha haluaisi jotain pitempiaikaista? Salli mun nauraa.

Vierailija
29/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos miestä  ketjussa on vastannut?

Itse vastaan: Pidän hajuveden tuoksusta, kun sitä on kohtuullisesti. Itse kiinnitin aikoinani tulevaan vaimooni huomiota juuri tuoksun perusteella.

M54

Vierailija
30/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, vastaan silti.

Riippuu paljon siitä, miltä hajuvesi tuoksuu. En pidä imelistä hajuista, mutta aavistus jotain raikasta tai salaperäistä voi tuoda viehättävän lisän ihmisen olemukseen.

Yleisesti ottaen pidän enemmän kuitenkin tuoksuista, jotka liitän puhtauteen: vastapestyt vaatteet ja hyväntuoksuinen suihkusaippua/shampoo/hoitoaine. <3

Ja se vasta viehättävää onkin, että ottaa kanssaihmiset huomioon. Eli jos menee junaan tai terveyskeskukseen, kannattaa hajuvesi ja mahdollisuuksien mukaan muutkin voimakkaat tuoksut jättää käyttämättä.

Vierailija
31/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko hajuvesi ostettu 'siksi että kaikilla kavereillanikin on tätä ja tää on pullossa ihana', vai onko se todella testattu oman ihon pH:n kanssa sopivaksi. Iho kun on jokaisella erilainen, ja pH-arvo vaihtelee myös. Ja ihon oma bakteerikanta. Toisilla ihmisillä lähes kaikki hajuvedet muuttuvat pistävän hajuisiksi, ja se on todella luotaantyöntävää.

Vierailija
32/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kevyesti. Ei niin että "tuoksuu" kilometrin vastatuuleen.

En kyllä ole vielä tavannut ketään, joka haisisi liikaa hajuvedelle. Yleensä ihmiset ovat turhan varovaisia koska pelkäävät että muut haistavat tuoksun.

Et ole tainnut bussilla kulkea?

Vierailija
33/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kunhan se hajuvesi on hyvän tuoksuinen eikä sitä ole liikaa. Naturelli on kyllä myös ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
34/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti sitten tällaisessakin ketjussa jonkin aasinsillan kautta päästä solvaamaan ihan kaikkia miehiä kaikkialla aina. Mahtaa sinulla olla aika raskas elämä, kun päähäsi ei mahdu mitään muuta kuin tuota katkeruutta ja vihaa.