Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan elämään kuin mies

Vierailija
16.07.2014 |

Hyvästi kotityöt.

Lähenkin tästä kaljalle

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuulumisia. :)

Vierailija
2/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas alan elää kuin nainen: hyvästi ansiotyöt. Lähdenkin tästä joogaamaan pyllyäni ja sen jälkeen ehkä katselemaan tunniksi kun joku viilaa mun kynsiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niinkuin miehet sanoo;YHDELLE

Vierailija
4/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kuten niin moni mieskin sinua aiemmin, huomaat ettei ne kotityöt mihinkään karanneet ja voit tehdä ne huomenna tai joskus myöhemmin.

Vierailija
5/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä tulee vähemmän kun kalsareita voi hyvin pitää pari päivää putkeet ..

Hyi helv..

Vierailija
6/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:52"]

Mä taas alan elää kuin nainen: hyvästi ansiotyöt. Lähdenkin tästä joogaamaan pyllyäni ja sen jälkeen ehkä katselemaan tunniksi kun joku viilaa mun kynsiä. 

[/quote]

Hahaha :D Minulla on pillu, mutten harrasta mitään em. aktiviteeteistä. Olenkohan sittenkin henkisesti Einari?

Vierailija
7/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:52"]Mä taas alan elää kuin nainen: hyvästi ansiotyöt. Lähdenkin tästä joogaamaan pyllyäni ja sen jälkeen ehkä katselemaan tunniksi kun joku viilaa mun kynsiä. 

[/quote]

Miksi olet valinnut tuollaisen puolison?

Vierailija
8/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi provo. Miehet tekevät enemmän kotitöitä kuin naiset. Ja usein vieläpä paremmin, miehet tekevät parempaa ruokaa, siivoavat paremmin (naisten jälkieen saa usein siivota vielä uudelleen, kun tekevät niin sutaisten).

Joten jos aloittaja haluaa alkaa elämään kuten mies se tarkoittaa sen siiderin kittaamisen lopettamista, ja läskinä sohvalla istuminenkin saa jäädä, ja aloittaa kodista ja itsestään huolehtiminen.

Vierailija
9/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:36"]Ap on selvästi provo. Miehet tekevät enemmän kotitöitä kuin naiset. Ja usein vieläpä paremmin, miehet tekevät parempaa ruokaa, siivoavat paremmin (naisten jälkieen saa usein siivota vielä uudelleen, kun tekevät niin sutaisten).

Joten jos aloittaja haluaa alkaa elämään kuten mies se tarkoittaa sen siiderin kittaamisen lopettamista, ja läskinä sohvalla istuminenkin saa jäädä, ja aloittaa kodista ja itsestään huolehtiminen.

[/quote]

Vai niin

Vierailija
10/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:36"]Ap on selvästi provo. Miehet tekevät enemmän kotitöitä kuin naiset. Ja usein vieläpä paremmin, miehet tekevät parempaa ruokaa, siivoavat paremmin (naisten jälkieen saa usein siivota vielä uudelleen, kun tekevät niin sutaisten).

[/quote]

Vai niin

Vierailija
11/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:36"]

Ap on selvästi provo. Miehet tekevät enemmän kotitöitä kuin naiset. Ja usein vieläpä paremmin, miehet tekevät parempaa ruokaa, siivoavat paremmin (naisten jälkieen saa usein siivota vielä uudelleen, kun tekevät niin sutaisten).

[/quote]

Tämä on totta, ainakin meillä. Ja lapset 80 pros ovat mukanani harrastamassa kaikenlaista, vaimon matkassa pelkästään kaupassa shoppailua.

Vierailija
12/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mies elää noin? Ei minun ainakaan.

Vierailija
13/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä lähden työmatkalle pariksi viikoksi ja otan vielä pari päivää hotellissa siihen päälle muuten vaan. Mies hoitakoon lapset miten parhaaksi katsoo, ansiotöidensä ohessa.

Vierailija
14/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä eläisin kuin mieheni, olisin koko ajan kalassa. Ilman lapsia toki koska ne haittaavat rakasta harrastusta. Minun kalastamistani lapset eivät tietenkään haittaa, olenhan nainen ja äiti. 

Sen päälle kiskoisin kaljaa ja nappaisin muutamat sakot ruorijuopumuksesta. Loppuaika menisikin sitten sohvalla maaten ja leffoja katsellen. Jostakin suuresta armosta johtuen laittaisin ehkä muutaman vaatekappaleen pesukoneeseen.

Ja juu, avioeropaperit lähtevät pian vetämään.

Vierailija
15/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli hoitovapaalla vuoden ja hanskaa kodin ja lapset yhtä hyvin kuin minä. Eli voin koska vaan poistua määrittelemättömäksi ajaksi ja homma toimii.

Vierailija
16/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität käyttäytyä kuin miehet, mutta kukaan ei kiinnitä mitään huomiota, koska miesmäisesti käyttäytyvät naiset ovat jo tuttu näky Suomessa.

Vierailija
17/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin sitten miehenä baariin käyttäytymään kuin nainen. Istun baaritiskille odottamaan naisten lähestymisiä. Jos tarpeeksi namu tapaus tulee kohdalle annan ymmärtää, että häntä voi onnistaa tänä iltana, jos pelaa korttinsa oikein. Vinkkaan silmää tehostaakseni sanomaa ja tunnen olevani vähän tuhma.

Vierailija
18/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:05"]

Yrität käyttäytyä kuin miehet, mutta kukaan ei kiinnitä mitään huomiota, koska miesmäisesti käyttäytyvät naiset ovat jo tuttu näky Suomessa.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Jos oikeasti toteuttaisi tuon, puhuisi niitä juttuja mitä miehet puhuu ja ottaisi itselleen vastuusta vapaita miten itse mieliin niin kyllä nainen lynkataan.

Kokemusta on, en susotunut kahvinkeittäjäksi eräässä harrastustoiminnassa ja ajattelin etusijalla omia tekemisiä niin olin niin itsekäs. Miehet saavat tehdä noin.

Jos nainen puhuu kuin miehet hän on ylpeä ja ylimielinen, lutka ja itsestään liikoja luuleva. Mies saa päteä kaikilla nippeli tiedoillaan ja kaikki vain myötäilevät, mutta jos nainen tekee saman hän ylpeä.

Jos nainen nauraa kuin mies kaikki paheksuvat, naisen tulee olla vakaa ja vienosti hymyilevä. Jos nainen kertoo roiseja vitsejä hän on lutka.

Jos nainen menee yksin jonnekkin on hän kohde taikka uhka, miehen yksin liikkumista ei paheksuta. Mies saa suunnitella huikeita juttuja ja hän on vain hauska ja miehekäs tyyppi jos nainen tekee sen yksin ilman miestä niin hän vinksahtanut sekopää.

Vierailija
19/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:01"]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Jos oikeasti toteuttaisi tuon, puhuisi niitä juttuja mitä miehet puhuu ja ottaisi itselleen vastuusta vapaita miten itse mieliin niin kyllä nainen lynkataan.

Kokemusta on, en susotunut kahvinkeittäjäksi eräässä harrastustoiminnassa ja ajattelin etusijalla omia tekemisiä niin olin niin itsekäs. Miehet saavat tehdä noin.

Jos nainen puhuu kuin miehet hän on ylpeä ja ylimielinen, lutka ja itsestään liikoja luuleva. Mies saa päteä kaikilla nippeli tiedoillaan ja kaikki vain myötäilevät, mutta jos nainen tekee saman hän ylpeä.

Jos nainen nauraa kuin mies kaikki paheksuvat, naisen tulee olla vakaa ja vienosti hymyilevä. Jos nainen kertoo roiseja vitsejä hän on lutka.

Jos nainen menee yksin jonnekkin on hän kohde taikka uhka, miehen yksin liikkumista ei paheksuta. Mies saa suunnitella huikeita juttuja ja hän on vain hauska ja miehekäs tyyppi jos nainen tekee sen yksin ilman miestä niin hän vinksahtanut sekopää.

[/quote]

Jos haluat todella elää kuin mies, teet kaikkia noita siitä huolimatta mitä muut sinusta ajattelevat. Sitä on miehisyys puhtaimmillaan.

Vierailija
20/21 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

Voiko olla sukupolvesta kiinni? Olen vähän yli parikymppinen eikä minun miesmäistä eloani ole paheksuttu tai sitten siihen on vain totuttu, kun olen aina ollut tällainen. Joitakin kommentteja on tullut, mutta ne eivät kiinnosta. Minulla ei ole perhettä, joten sen puolesta on helpompi tehdä mitä huvittaa. Yhtäkään miestä en ala ikinä elämässäni passaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi