Voisitko seurustella köyhän miehen kanssa?
mies olis tosi köyhää. Jos niin miksi ja miksi et?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En voisi, koska se ei haluaisi mua ja parisuhteeseen päädytään yhteisestä sopimuksesta, eikä kenenkään yksittäisestä päähänpistosta.
Voi tapahtua myös toisen päätöksestä jos se toinen on epätoivoinen ja alistetussa asemassa
En. En itsekään ole varakas, ansaitsen aika lailla mediaanin (2300 ja risat/kk netto), mutta sillä tulotasolla pystyn matkustelemaan, käymään elokuvissa, näyttelyissä, syömään ulkona, harrastamaan maksullisia asioita j(sulkapallo, ratsastus) jne. Ennen koronaa vietin ulkomailla sekä joululoman että merkittävän osan kesälomastani ja muutaman pidennetyn viikonlopun vuosittain.
En usko, että sellainen parisuhde olisi onnellinen jossa vietettäisiin suuri(n) osa vapaa-ajasta erillään, mutta en myöskään olisi valmis luopumaan omasta elämäntavastani.
Olen kuitenkin ollut köyhä opiskelija, kuten useimmat meistä. Silloin ei miehenkään tuloilla ollut merkitystä. Eli kannustan etsimään samassa elämäntilanteessa olevaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sosionomi kirjoitti:
En seurustele omaa sosiaaliluokkaa alempiin yhteiskuntaluokkiin kuuluvien ihmisten kanssa, en ystävänä enkä seurustelumielessä
Jokaisella ihmisellä on tasonsa..,
Entä jos köyhä työtön mies ojentaisi sinulle kukkasen ja sanoisi sinulle: "Minä rakastan sinua"
Meinaat että jos joku varttihullu tuntematon kadulla ojentaisi kukan ja mutisisi jotain käsittämätöntä niin siitä pitäisi olla lääpällään? Mitä meillä olisi yhteistä ja miksi, siis miksi pitäisi hullujen kanssa seurustella.
/ohis
Tarkoitin sitä että tuosta miehessä ei olisi muuta vikaa kuin työttömyys ja köyhyys. Hän harrastaisi pyöräilyä, keräisi postimerkkejä, tykkäisi käydä museioissa. Hän rakastaisi isoäitiään. Hän ei olisi mikään ns varttihullu.
Mutta hän olisi köyhä koska ei olisi töitä
No jos hän yrittäisi parantaa aktiivisesti kaikin mahdollisin keinoin tilannettaan niin ehkä joo. Tai jos olisin vähän nuorempi. Enää en tuollaiseen kelkkaan helposti lähtisi.
Haittaisiko sinua jos hänellä olisi masennus siitä että naiset eivät lähde hänen kelkkaansa?
Todellakin haittaisi. En äkkiä keksi kovin monta pahempaa turnoffia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sosionomi kirjoitti:
En seurustele omaa sosiaaliluokkaa alempiin yhteiskuntaluokkiin kuuluvien ihmisten kanssa, en ystävänä enkä seurustelumielessä
Jokaisella ihmisellä on tasonsa..,
Entä jos köyhä työtön mies ojentaisi sinulle kukkasen ja sanoisi sinulle: "Minä rakastan sinua"
Meinaat että jos joku varttihullu tuntematon kadulla ojentaisi kukan ja mutisisi jotain käsittämätöntä niin siitä pitäisi olla lääpällään? Mitä meillä olisi yhteistä ja miksi, siis miksi pitäisi hullujen kanssa seurustella.
/ohis
Tarkoitin sitä että tuosta miehessä ei olisi muuta vikaa kuin työttömyys ja köyhyys. Hän harrastaisi pyöräilyä, keräisi postimerkkejä, tykkäisi käydä museioissa. Hän rakastaisi isoäitiään. Hän ei olisi mikään ns varttihullu.
Mutta hän olisi köyhä koska ei olisi töitä
No jos hän yrittäisi parantaa aktiivisesti kaikin mahdollisin keinoin tilannettaan niin ehkä joo. Tai jos olisin vähän nuorempi. Enää en tuollaiseen kelkkaan helposti lähtisi.
Haittaisiko sinua jos hänellä olisi masennus siitä että naiset eivät lähde hänen kelkkaansa?
Todellakin haittaisi. En äkkiä keksi kovin monta pahempaa turnoffia.
Eri
Hän olisi sisäisesti kaunis ihminen joka olisi ystävällinen kaikille ihmisille
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut köyhän kanssa. Raha ei vaikuta.
Miksi et seurustele enää?
Sosionomien luonteeseen kuuluu äärimmäinen itsekkyys
Voisin seurustella, jos hän vaan olisi kiltti, uskollinen, alkoholiton ja myötätuntoinen. Mielellään positiivinen luonne. Yhdessä rahat riittävät paremmin, kun kulut puolittuvat.
En voisi, koska se ei haluaisi mua ja parisuhteeseen päädytään yhteisestä sopimuksesta, eikä kenenkään yksittäisestä päähänpistosta.