Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella köyhän miehen kanssa?

Vierailija
13.07.2021 |

mies olis tosi köyhää. Jos niin miksi ja miksi et?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Luonne ja vartalo tärkeimmät.

Vierailija
2/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta en asua yhdessä. En halua elättää ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen.

Vierailija
4/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse hyvätuloinen ja yritteliäs, arvostan sitä myös toisessa ihmisessä. Olen lapset elättänyt, miestä en elätä. Enkä halua tuntea syyllisyyttä siitä jos miehen elintaso olisi kovin paljon huonompi kuin omani. Rn halua tulla hyväksikäytetyksi. Kerta riitti opettamaan läksyn.

Vierailija
5/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele omaa sosiaaliluokkaa alempiin yhteiskuntaluokkiin kuuluvien ihmisten kanssa, en ystävänä enkä seurustelumielessä

Jokaisella ihmisellä on tasonsa..,

Vierailija
6/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Ei ollut miehellä kuin tuulen huuhtoma takamus ja appikset vielä elätettävänä kun aloimme olemaan yhdessä, minulla 3 valmista lasta.

Kaikki elätettävät saatiin ruokittua, talo rakennettua ja urat nostettua vuosien mittaan. Nyt on varallisuutta ja mukava elämä, yhdessä urakoitu.

Tietty jos ei miehessä olisi yhtään kunnianhimoa ja potkua niin voisi olla vaikeaa

Vierailija
7/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

En seurustele omaa sosiaaliluokkaa alempiin yhteiskuntaluokkiin kuuluvien ihmisten kanssa, en ystävänä enkä seurustelumielessä

Sori vaan, mutta sosionomi ei ole mitenkään kovin korkealla tasolla tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
8/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

Entä jos köyhä työtön mies ojentaisi sinulle kukkasen ja sanoisi sinulle: "Minä rakastan sinua"

Vierailija
9/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista köyhyyttä tässä tarkoitetaan? Voisin seurustella esimerkiksi köyhän taiteilijan kanssa tai köyhän opiskelijan kanssa yms. Voisin jopa seurustella valtavien ulosottovelkojen takia köyhän kanssa. Mutta selvää varmaan on, etten tapaköyhän tai velkaisen kanssa ikinä perustaisi yhteistä taloutta. Omat asunnot vaikka yhdessä oltaiskin. Olen itsekin varaton vaikken ehkä köyhä olekaan, joten multa ei myöskään heru rahaa latin latia.

Jonkun elämäntapainkkarin tai työtävieroksuvan sossupummin kanssa en aikaani tuhlaisi.

Vierailija
10/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sosionomi kirjoitti:

Entä jos köyhä työtön mies ojentaisi sinulle kukkasen ja sanoisi sinulle: "Minä rakastan sinua"

Meinaat että jos joku varttihullu tuntematon kadulla ojentaisi kukan ja mutisisi jotain käsittämätöntä niin siitä pitäisi olla lääpällään? Mitä meillä olisi yhteistä ja miksi, siis miksi pitäisi hullujen kanssa seurustella.

/ohis

Vierailija
11/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen miehen kanssa, jolla on ihan ok palkka, sellainen että tulee kyllä hyvin toimeen yksi ihminen, mutta silti on rahat loppu päivä tai pari ennen tilipäivää. Ei jää säästöön mitään, kun kaikki rahat menee laskuihin, turhiin ostoksiin ja kalliiseen ruokakauppaan, mutta omapahan on vikansa nuo kaksi jälkimmäistä

Vierailija
12/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä köyhyys johtuisi? Millainen opiskelu- ja työura miehellä olisi takana? Jos miestä ei kiinnostaisi mikään muu kuin tv:n tuijottaminen, pelaaminen ja/tai sosiaalietuuksien maksimoiminen, niin eipä olisi kovin paljon yhteistä arvopohjaa. Jos kyseessä taas olisi poikkeuksellinen elämäntilanne, johon muuten yritteliäs ja fiksu mies olisi tavalla tai toisella joutunut, voisin hyvinkin tutustua mieheen, jos hän olisi muuten kiinnostava.

Vierailija
13/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sosionomi kirjoitti:

Meinaat että jos joku varttihullu tuntematon kadulla ojentaisi kukan ja mutisisi jotain käsittämätöntä niin siitä pitäisi olla lääpällään? Mitä meillä olisi yhteistä ja miksi, siis miksi pitäisi hullujen kanssa seurustella.

/ohis

Tarkoitin sitä että tuosta miehessä ei olisi muuta vikaa kuin työttömyys ja köyhyys. Hän harrastaisi pyöräilyä, keräisi postimerkkejä, tykkäisi käydä museioissa. Hän rakastaisi isoäitiään. Hän ei olisi mikään ns varttihullu.

Mutta hän olisi köyhä koska ei olisi töitä

Vierailija
14/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en. Pitää miehellä rahaa sentään olla.

Vierailija
15/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut köyhän miehen kanssa, ei tosin ollut työtön

Vierailija
16/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut köyhän miehen kanssa, ei tosin ollut työtön

Moni köyhä mies on nykyisin jonkun ex

Vierailija
17/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sosionomi kirjoitti:

/ohis

Tarkoitin sitä että tuosta miehessä ei olisi muuta vikaa kuin työttömyys ja köyhyys. Hän harrastaisi pyöräilyä, keräisi postimerkkejä, tykkäisi käydä museioissa. Hän rakastaisi isoäitiään. Hän ei olisi mikään ns varttihullu.

No jos hän yrittäisi parantaa aktiivisesti kaikin mahdollisin keinoin tilannettaan niin ehkä joo. Tai jos olisin vähän nuorempi. Enää en tuollaiseen kelkkaan helposti lähtisi.

Vierailija
18/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sosionomi kirjoitti:

/ohis

Elämäntapaharrastajasta en olisi erityisen kiinnostunut. Tai siis en lainkaan. Sellainen saa toki olla jos sen rahoittaa itse, minä en sitä rahoita kumppanina enkä mielelläni myöskään veronmaksajana.

Vierailija
19/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sosionomi kirjoitti:

/ohis

No jos hän yrittäisi parantaa aktiivisesti kaikin mahdollisin keinoin tilannettaan niin ehkä joo. Tai jos olisin vähän nuorempi. Enää en tuollaiseen kelkkaan helposti lähtisi.

Haittaisiko sinua jos hänellä olisi masennus siitä että naiset eivät lähde hänen kelkkaansa?

Vierailija
20/48 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työtön on masentunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä