miten kulutat aikaa??
Mitä tehdä, kun ei voi poistua kotoa. Siis jotain kivaa. Tv ei toimi. Koneella en jaksaisi olla. Lukenut olen liikaakin. Ehdotuksia? Kuolen tylsyyteen.
Kommentit (9)
No kun alkaa tympimään tämä ainainen av-mammailu :D Jotain elämää tarttis saada!
Musta tuntuu että olisi vaikka mitä tekemistä! Kotona luen kirjoja, katson leffoja tai sarjoja, luen netissä esim. av, ompelen, siivoilen, haaveilen, kokkailen, kaikkea kivaa. Tuntuu että tämän kevään myötä heräsin jälleen eloon, kaikki kiinnostaa taas kovasti ja janoan tietoa sekä luen ison pinon kirjoja jotka odottivat kauan lukemista. Välillä olen myös maalaillut ja harjoitellut musiikin tekemistä, en suurella menestyksellä mutta se on kivaa. Elämä on kivaa, apua :D Sanon tämän vuosi ikävän eron jälkeen selviytymisestä, on mukava tunne!
Neulon, teen ristikoita, pelaan pasianssia, kuuntelen musiikkia, leivon, siivoan kaappeja jne.
8 jatkaa, unohdin musiikin kuuntelun. Päätän päiväni usein makoilemalla sängyssä n. tunti ennen nukkumaanmenoa ja nautin musiikista kuulokkeilla.
Maalaan, askartelen ja teen käsitöitä. Keskeneräisiä projekteja on vaikka kuinka.
Mutta missä vankileirillä oikein olet, kun et voi poistua ja tv ei toimi?
Tv sekoilee ja olen vähän flunssassa, niin en viitsi kotoa poistua.
olen maailman surkein käsitöissä. Mitä muuta ihmiset vapaa-ajallaan tekevät?
AV!