Pieniä asioita, joita olet päässyt tekemään ihastuksesi kanssa -ketju
Eli jos olet tällä hetkellä/aiemmin ihastunut ihmiseen, jota et voi saada/ joka ei ole kiinnostunut sinusta/ jolla on eri seksuaalinen suuntautuminen kuin sinulla tms - millaisia pieniä asioita olet päässyt tekemään/jakamaan hänen kanssaan? Mitä ovat ne pienet asiat, jotka näyttävät ulkopuolisten silmissä olemattomilta ja yhdentekeviltä, mutta jotka ovat saaneet sinut leijailemaan taivaissa? Esim. tällaisia asioita: olet jumiutunut hissiin vartiksi ihastuksesi kanssa/saanut ojentaa hänelle häneltä pudonneen korun /saanut syödä loppuun jätskiannoksen, jota hän ei jaksanut syödä tms. :) Itse olen päässyt nukkumaan samaan huoneeseen tämänhetkisen ihastukseni kanssa ja kun olimme eräässä juhlassa, jossa jaettiin lahjoja, minun tuomani lahja päätyi hänelle. <3
Kommentit (29)
Söpö aloitus :) Itselläni ei valitettavasti ole kertoa kokemuksia, saan jakaa elämäni miehen kanssa kaiken. Mutta tällaisia olisi kiva lukea.
Ihastus tutkinut selkääni niin, että minä "pyllistän" hänen edessään jalat suorana yläkroppaa maahan kurottaen, jos tiedätte asennon. :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:32"]Ihastus tutkinut selkääni niin, että minä "pyllistän" hänen edessään jalat suorana yläkroppaa maahan kurottaen, jos tiedätte asennon. :)
[/quote]
Taisi tutkia jotain muuta vai ristiselkää tarkoitat?
Syönyt lounasta monta kertaa, pelannut bilistä, hän on istunut vieressäni autossa ja kerran toimistossa koko päivän, se oli tosi outoa.
Sain syöttää hänelle loput jäätelöstäni, ihan vitsillä tietty. :)
Ollaan istuttu pihalla portaalla juttelemassa maailman menosta.
Meillä oli tapana katsoa Sinkkuelämää yhdessä hänen luonaan (tuolloin se tuli kerran viikossa) ja joskus sain yöpyäkin hänen luonaan. Vieraspedissä, mutta samassa yksiössä kuitenkin. Ihastus oli yksipuolista puoleltani, ei siis kolmansia osapuolia kuviossa.
Ihasus tarjosi mulle vichya kuumana hellepäivänä, kun juteltiin.
Olen potkaissut ihastusta vahingossa salilla, kun roikuin tangossa ja ihastus pyöriskeli siinä edessä. :D
Ottanut suihin. Nussinut kuin kaniini.