Kuinka paljon aikaa tarvitset valmisteluihin vieraita varten ?
Onko asuntosi aina vierailukunnossa ja kaapeissa tarjottavaa kahvipöytään yllätysvieraiden varalta, vai tarvitsetko aikaa siivoamiseen ja tarjottavien hankkimiseen.
Kommentit (23)
En vaivaudu pitää huushollia vierailukunnossa, kun tuo on niin absurdi kuvitelma, että kukaan koskaan tulisi vierailulle. Tänään tuli huoltomies, sai kestää nurkissapyörivät koirankarvat ja pöydällä olevat lehtipinot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siistiä on, vartti riittää vessan pesuun ja mahdolliseen tavaroiden paikalleen laittoon jos esim on pyykit kuivumassa. Mitään kahvia kummempaa tarjottavaa ei kyllä olisi, ei edes maitoa. Ei itse syödä keksejä yms joten niitä ei kaapeissakaan ole.
Outoa, ettei nykyajan ihmisillä ole mitään vierasvaraa kaapeissaan.
Luulis että ainakin näin kesällä on ainakin jääteöä pakastimisessa, jota voi tarjota kahvin kanssa.
Ja voihan sitä keksejäkin pitää vierasvarana, ei niitä itse tarvitse syödä.
Kyllä minua nolottaisi tarjota kaljupää kahvit, siis kahvit kokonaan ilman mitään kahvileipää /keksejä/ jäätelöä tai muuta.
Olen joskus tuonut ilmi suruni siitä, ettei kukaan tule luokseni vaikka kutsun, niin sain kyllä hyvin selkeän infon ettei nykypäivänä kukaan enää tule kahvittelemaan, kahvit juodaan takeawayna ja tapaamiset hoidetaan muualla. Joten, ei ole syytä nolostua koska sellaista tilannetta ei tule (minulle) että tulisi vieraita ihmettelemään kahvittomuuttani.
T. 22
Yllätysvieraat, ei kiitos. Ihan turha soitella, että tänään tullaan.