Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Kysymyksiä koskien kesän tähänastisia murhiasi
16.07.2014 |
1. Kuinka monta noin about?
2. Kuinka suunnitelmallisia? Vaanitko yleensä kohdetta, teetkö toimintasuunnitelman vai oletko spontaanimpi "tappajatyylinen" murhaaja?
3. Tekoväline? Oman paljain käsin, muuta kättä pidempää? Oletko myrkyttänyt jopa?
4. Oletko tehnyt joukkosurmaa?
5. Onko tämä mielestäsi ollut normikesä sinulle mitä murhiin tulee, vai kenties hieman lievempi/rankempi?
6. Kuvaile tavallisimpia uhrityyppejä? Ovatko olleet vaarallisia, vittumaisia vai jopa täysin viattomia?
Niin ja ötököistä kyse. Hyttyset taitaa viedä ylivoimaisen voiton. Mutta ne pikku nilkit ovat kiduttaneet ja nauttineet vereni mausta jo liikaa. En koe sääliä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
1. Useita kymmeniä. En ole laskenut. Voi olla yli satakin.
2. Olen spontaani tappaja. Harkinta-aikani on yleensä vain sekunteja. Kunnon suunnitelman puuttuessa tekoni menevät usein mönkään ja jäävät tapon yrityksiksi. Muutenkin, näin olemattoman harkinnan takia en käyttäisi teoistani sanaa murha, vaan tappo. En tiedä mitä mieltä oikeusoppineet ovat. Minua ei ole vielä saatu tuomiolle.
3. Paljain käsin. Useimmiten hyödynnän käsieni liike-energiaa heilauttamalla niitä joko toisiaan tai jotakin muuta kehon osaani vasten. Uhri jää käsieni tai käden ja muun kehon osan väliin. Joskus olen tappanut vastaavalla menetelmällä jotakin muuta esinettä, kuin itseäni vasten. Jopa toista ihmistä olen käyttänyt vastakappaleena. Menetelmän huono puoli on se, että uhri saattaa paeta nopeiden refleksiensä ansiosta. Hyvä puoli on menetelmän huokea hinta.
4. Tänä kesänä olen tehnyt yhden sarjamurhan kaltaisen session paljain käsin. Olin yöllä rannalla, ja pahaa aavistamattomat uhrit parveilivat välittömässä läheisyydessäni.
5. Minun mielestäni tämä kesä on ollut aavistuksen lievempi. En ole nyt tappanut niin taajaan kuin joskus.
6. Normaalisti uhrini ovat vittumaisia. Suorastaan provosoivat minua tappamaan käytöksellään. Tapan säälittä vittumaisia uhrejani.