Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka bruttona on 1200e/kk?

Vierailija
13.07.2021 |

Vai olisiko se este?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Typeryys ja tuo naisviha-asenteesi ovat vahva este.

Vierailija
2/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ilkeys ja tuomitsevuus taas ovat sinun esteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä työstä noin pieni palkka? Kaupungilla kesätyöstä nuorille maksetaan ton verran jo.

Vierailija
4/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen voisin, jos ois muuten kiva ja sopiva mies.

Vierailija
5/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sai tavatessamme

450 mk palkkaa.

Vähempää ei kukaan voinut silloinkaan saada.

Olemme olleet yhdessä 52 v.

Vierailija
6/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta olen varattu ja olet mulle liian nuori. Olen taitava ruoanlaittaja ja tottunut elämään pienillä rahoilla.

Vierailija
7/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekee osa-aikatyötä ja saa soviteltua päivärahaa? Ei siinä ole mitään vikaa.

Miehen palkka ei ole se juttu miksi mieheen rakastutaan. Jos rakastuu, niin ei siinä kysele että hei, paljonko sun palkka on...

Itse en seurustelisi koska olen liian vanha hänelle, ja olen naimisissa.

Vierailija
8/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. En mä rahan kanssa parisuhteeseen halua vaan ihmisen.

Vierailija
9/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi olisi noin vähän. Jos tyyppi on intohimoinen taiteilija ja toteuttaa kutsumustaan pienipalkkaisena, tai jotain muuta vastaavaa, niin no problem.

Jos on väliaikaisesti työtön ja etsii ahkerasti töitä, tai opiskelee, niin mitä väliä.

Jos taas on niin laiska/tyhmä että on vaan jäänyt johonkin mäkkärin kassalle, niin ei kiitos, olisimme liian erilaisia. Hän tuskin ymmärtäisi minua enkä minä ymmärrä häntä.

Vierailija
10/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ilkeys ja tuomitsevuus taas ovat sinun esteesi.

Höpö höpö. Ei mulla ole tätä aloittajan ongelmaa.

Vierailija
11/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten, mutta ikäeroa on ehkä vähän liikaa. Itse olen yli 10 vuotta nuorempi, mutta palkka on mullakin noin 1200 e/kk. Olen siivoojana hotellissa

Vierailija
12/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun palkka on 1500e/kk

Vierailija
13/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne on hyvä, jos osaa käyttäytyä ja pienen palkan syy on järkevä eli esim. osa-aikatyö, niin mikä ettei.

Mutta aloituksessa todellakin haisee pieni naisvihaongelma, stereotyypittelyn halu ja se ikuinen idiootin väite, että nainen on lompakon perässä, niin annetaanpa olla tällä kertaa.

N56

Vierailija
14/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Haluan miehen jolla hyvät tulot.

Vierailija
15/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Kukaan ei saa noin vähän palkkaa.

Vierailija
16/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miksi olisi noin vähän. Jos tyyppi on intohimoinen taiteilija ja toteuttaa kutsumustaan pienipalkkaisena, tai jotain muuta vastaavaa, niin no problem.

Jos on väliaikaisesti työtön ja etsii ahkerasti töitä, tai opiskelee, niin mitä väliä.

Jos taas on niin laiska/tyhmä että on vaan jäänyt johonkin mäkkärin kassalle, niin ei kiitos, olisimme liian erilaisia. Hän tuskin ymmärtäisi minua enkä minä ymmärrä häntä.

Laiska mäkkärin kassalla töissä? Laiska ei ole töissä yhtään missään. Kommenttisi oli todella ruma.

Vierailija
17/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuskin seurustelisin miehen kanssa, joka kysyy tuota asiaa. Tämä kuulostaa kovalta, mutta olen itse niin väsynyt kaikenlaiseen naisvihaan ja naisvihan eri muotoihin, että kyselijän kanssa en seurustelisi.

Tässä kuitenkin taloudellisia faktoja, millaisten poikien/miesten kanssa olen seurustellut.

Ensimmäinen poikaystäväni oli työttömän yksihuoltajäidin poika. He asuivat vuokrayksiössä. Ei ollut mitään pääomatuloja.

Toinen oli köyhä opiskelija, jolla ei ollut tulossa mitään perintöjä.

Muutamia deittejä hyvässä asemassa, hyvätuloisten ja omaisuutta omaavien kanssa. Seurustelut loppuneet minun aloitteestani.

Lasteni isä: Tutustuin häneen, kun hän oli työtön. Nykyään saa palkkaa nippanappa saman verran kuin sinä.

Raha helpottaa elämää, mutta naisviha tuhoaa elämän. Sitä tilannetta ei raha tai rahan puute pelasta.

Vierailija
18/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
19/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Jos hyvä sängyssä, tai sitten muuten tykkäisi viettää yhteistä aikaa.

N40

Vierailija
20/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistetysti: Miehet haluavat kauniin puolison. Naiset haluavat vakavaraisen puolison.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi