Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka bruttona on 1200e/kk?

Vierailija
13.07.2021 |

Vai olisiko se este?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärjistetysti: Miehet haluavat kauniin puolison. Naiset haluavat vakavaraisen puolison.

Ja tässä käy ajanmittaan silleen että jos kaunis nainen on löytänyt varakkaan miehen, molemmat tyytyväisiä. Mutta kun aikaa kuluu ja kauneus katoaa, mies lähtee etsimään uutta. No oikeastihan nämä ulkonäön perässä juoksijat kyllästyvät siihen kauneimpaankin naiseen jo parissa vuodessa.. Tämä on siis vääjäämätöntä, harvemmin kuitenkaan käy niin että mies köyhtyy ja nainen lähtee etsimään uutta. Paitsi jos on oikeasti ulkkis joka tosiaan vie ne kaikki rahat mieheltä.

Vierailija
22/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä työstä noin pieni palkka? Kaupungilla kesätyöstä nuorille maksetaan ton verran jo.

Yrittäjällä voi olla vaikka kuinka pieni palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellaan alkaisi, tienaan itse viikossa saman kuin tuo luuseri kuukaudessa.

Vierailija
24/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä työstä noin pieni palkka? Kaupungilla kesätyöstä nuorille maksetaan ton verran jo.

Hän tekee töitä 15 tuntia viikossa keskimäärin. On keventänyt kun elää jo vuokratuloilla. 

Ap

Vierailija
25/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Olen varattu, ja mieheni tekee 8000 euroa kuukaudessa. 

Vierailija
26/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos mies pitäisi työstään ja olisi haluamassaan ammatissa. Esim kirjailija tvs. Mutta, jos mies vihaisi työtään ja valittaisi siitä päivittäin, niin en jaksaisi. Ap on kyllä liian nuori minulle, etten oikeasti voisi

Vierailija
27/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös halva ahon tulot olleet tota luokkkaa. Ennen kuin tunki politiikkaan. Sai toki eirasta kämpän ja nuuksiosta hei kun giufte sej.

Yliopistolta hiihtokenkäääääääää.

Vierailija
28/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärjistetysti: Miehet haluavat kauniin puolison. Naiset haluavat vakavaraisen puolison.

Ja tässä käy ajanmittaan silleen että jos kaunis nainen on löytänyt varakkaan miehen, molemmat tyytyväisiä. Mutta kun aikaa kuluu ja kauneus katoaa, mies lähtee etsimään uutta. No oikeastihan nämä ulkonäön perässä juoksijat kyllästyvät siihen kauneimpaankin naiseen jo parissa vuodessa.. Tämä on siis vääjäämätöntä, harvemmin kuitenkaan käy niin että mies köyhtyy ja nainen lähtee etsimään uutta. Paitsi jos on oikeasti ulkkis joka tosiaan vie ne kaikki rahat mieheltä.

Meillä on käynyt niin, että varakas mies on köyhtynyt. Voisin vaihtaa rahan vuoksi jos tulisi hyvä tilaisuus eteen.

Vierailija
29/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole palkan suuruus ratkaiseva. Miehelläni ei ollut palkkaa lainkaan kun tutustuimme, ja minulla oli säästöjäkin enemmän. Hyvin on silti mennyt. Ihan muut asiat ratkaisevat.

Vierailija
30/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tylsä suhde, jos miehellä ei ole varaa mihinkään kivaan.

Vierailija
31/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, ja myös toimeentulotuella elävän, tms. (Hiukan nuori olisi mulle kyllä.) Köyhät taiteilijat tuntuu olevan mun tyyppi... En sitä paitsi tykkää kovin kunnianhimoisista ihmisistä, paitsi ehkä jos kysymys on taiteista tai tieteistä.

Mutta naisvihaa en jaksaisi yhtään. Katkeruus on vastenmielistä sekin. Myös kitinän ja itsesäälin kanssa tulee mitta täyteen aika äkkiä, mutta niiden osalta ihminen voinee muuttuakin suht nopeasti.

Vierailija
32/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän ikuinen kysymys. Haluatko ihmisen, vai ihmisen rahat? Kertoo jo kysyjästäänkin jotain.

Vierailija
33/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Ihmistä etsin - en elättäjää. Mutta yritystä pitää olla. Itse olen sairauden vuoksi eläkkeellä. Toivon pääseväni vielä takaisin töihin.

Vierailija
34/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tekee töitä 15 tuntia viikossa keskimäärin. On keventänyt kun elää jo vuokratuloilla. 

Ap

Tienaahan se sitten enemmän kuin 1200.