Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helkutin raskaustestit!

Vierailija
16.07.2014 |

menkat myöhässä 6 päivää, ja testi näyttää negaa. Olen tehnyt 3 testiä ja kaikki negatiivisiä tänä aamuna tein 2 ja molemmat negatiivisiä ja kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin silloin yhden. olisikohan mahdollista että silti olisin raskaana ? onko muilla käynyt näin että testit negaan ja silti ollut raskaana? ärsyttää suunnattomasti tämä tiedottomuus....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:12"]

On todellakin mahdollista ettei näy vielä testissä. Tunnen muutaman äidin joilla vasta vk15 näkynyt raskaustesti positiivisena.

[/quote]

Ei näytä enää viikolla 15 plussaa testit.

Vierailija
22/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ei näytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2 kk myöhässä ja negaa tehnyt testit, niitä tehny pari. Tulee vaa paniikki että jos rnnole raskaana, nii mikä sitten vialla. Eilen alkoivat munasarjat "muljahtelemaan" mm. Yskiessä ja paniikki iskee. Minulla on kyllä ollut hyvin stressaava kevät/kesä takana.

Vierailija
24/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä verikokeissa näkynyt tuo vk15 tulos.. Kotona ovat kyllä testanneet ahkerasti, mutta ei oo testiin tullu mitään.. En tiedä miksi vasta vk15 oikeasti huolestuneet kuukautisistaan.. Kummallekkin on raskaus ollut suunnittelematon... Että en sinuna heittäisi hanskoja tiskiin.. Mutta tiedän myös naisia joilla kuukautiset ovat muuten vaan olleet myöhässä.. Sinuna odottaisin pari päivää kuukautisia, jos ei ala, niin terveyskeskukseen verikokeella testaamaan :)

Vierailija
25/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuni ei ole koskaan saanut pissaraskaustestiin positiivista tulosta (kaksi lasta hänellä on, hän testasi huvikseen rv 23 ja edelleen negatiivinen tulos).

Itselläni juniorimme ilmoitti raskaustestin tuloksen vasta kp 40/30. Mutat tiesin, että ainut mahdollinen seksi kerta oli ollut kierrossa kp 25/30.

Minulla kellon tarkka kierto, aina klo 6.15 aamulal alkaa menkat 30 pv päästä edellisistä

Vierailija
26/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti toukokuussa kaksi testiä negaa ja niin vaan olen viikolla 13+6 nyt. :) Odota vielä muutama päivä ja tee sitten uusi testi. 

Vierailija
27/28 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikista vastauksista ! :) eli on mahdollista myös se että olen raskaana kun monella on tämmöisiä kokemuksia. noh enhän tässä voi sitten muutakun ootella ja soittaa terveyskeskukseen jos ei kuukautisia kuulu pitkiin aikoihin . ap

Vierailija
28/28 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sun kuukautiset vielä alkaneet? Mun alkoi tänään, huh! Testi näytti siis oikein eilen.

t: nro 14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän