Koira autoilee puistoon - ei hyvää päivää!
Siis Keskuspuistossa nauttimassa ihanasta luonnosta niin sinne saapuu akka autolla ja autosta hyppää KOIRA! Siitä sitten lähtivät puistoon marssimaan! Mikä järki on ensin ajaa autolla koira ulkoilemaan? Miksei akka vain kävellyt kotoaan puistoon niin olisi koirakin saanut hyötyliikuntaa? Siinä myös ilmastonmuutos jäi huomiotta.
Kommentit (25)
Meidän talo on pururadan vieressä ja tosi usein on kadun päässä autoja parkissa mistä purkautuu lenkille koiria.
Meillä taas koirapuisto on melko lähellä, mutta mennään usein sinne autolla, kun totutetaan koiraa autoiluun. Harvemmin on muuten tarvetta autokyydille, paitsi satunnaiset mökkireissut. Koira stressasi alkuun kovasti autoa, ja nyt alkaa pikkuhiljaa tottumaan, kun ollaan autoiltu tiheämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirien tassut ei välttämättä kestä tulikuumaa asfalttia. Se on suurin syy.
Palovammat tulee tassuihin, jos kävelyttää kuumalla asfaltilla. Lisäksi , kaupungissa todella kuuma muutenkin: ei aurinkosuojaa esim puilla ei tuulta, lämpö hohkaa asfaltista. AP koettaa itse heittää lenkin paljain jaloin kuumalla asfaltilla, turkki päällä kaupungissa...
Kannattaa itse vaikka paljaalla jalalla kokeilla kuinka kuuma se asfaltti tällaisilla keleillä on.
Olen kyllä liikkunut paljain jaloin asfaltilla näillä helteisillä keleillä, eikä ole ollut ongelmia. Ehkä olen erilainen kuin muut tässä asiassa, kun kylmilläkin säillä en tarvitse jalkineita, paitsi jos on tarkoitus olla pidempään ulkona silloin kun on lunta ja pakkasta.
Ap:llä tuntuu olevan liikaa aikaa, menisit töihin!
Meillä koirapuisto on 15 km:n päässä. Välillä on kiva käyttää koiraa eri paikoissa kuin kodin nurkilla.