Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä painoisena voisin mahtua 44 kokoon?

Vierailija
16.07.2014 |

Nyt 94 kg ja 167 cm, koko 48.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10kg

Vierailija
22/23 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:43"]165 ja 86 kg.

Paidat nyt 42 kokoa ja housut 44. Jopa kahdet uudet L/42 kokoiset housut jotka menee jalkaan mutta parin kilon päästä hieman mukavemmat.

Eli kuten vastauksista näkee, ihan kropan rakenteesta kiinni.

[/quote]

Riippunee myös vaatemerkistä. Itse käytin ollessani 72 kg (ja 169 cm) kokoa 42, joskus 44...

[/quote]

Tottakai. On tosi isojakin heittoja. Mullakin löytyy kaikkia vaatteita M-XL väliltä tällä hetkellä. Mutta jos puhutaan yleisellä tasolla ja minkä kokoisia vaatteet suurimmaksi osaksi ovat.
Perus trikoo paidat on mulla M-kokoa, koska ne venyvät yhen kerran jälkeen jo niin muodottomiksi. Toisaalta sitten bleisereissä pitää olla tällä hetkellä aina L tai jopa XL, koska mulla on leveät hartiat ja leveähköt käsivarret.. Mutta niitä en nyt ostakaan uusia, koska laihutusprojekti yhä kesken ja ne ovat hetkessä liian isoja :)
Itsellä menee vaatekoot ehkä 6-10 kg välein, vaikea arvioida koska painavimmillaan ollessani en edes halunnut ajatella vaatteiden kokoja koska se tuntui pahalta kun koko ajan piti ostaa isompia ja isompia. Ja esim yläkroppa saattaa mennä eri tahtia kuin alakroppa. Itsellä alakroppa ei muutu senteissä niin radikaalisti kuin yläkroppa.
Mulla on vaatekaapissa muutama sellainen ns. tavoite vaate ja ne on kyllä mukavia! Aina välillä kokeilee niitä ja näkee että täähän menee jo päälle! Yhdet piecesin L/XL farkut meni repimällä jalkaan mutta nappi ei mennyt kiinni kun painoin 91 kg, mutta 86 kg kohalla meni nappikiinni, joskin vielä aika piukat. Luulen että (vajaa ) 80 kg menisi sitten samat farkut, mutta M/L kokoisena.

Oon siis 9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/vissiin jotain 100kg, viimeisin punnitus 97kg ja tuntuu että olen lihonut.

Käytän housuja ja hameita koko 44 esim Prismasta. 46 on löysä ja valuu.

Normaalisti painan 72kg jolloin vaatekoko 38 yläosa ja 40 alaosa. Olen päärynä, enkä koskaan saa pudotettua alle 70kg. Kukaan ei myöskään usko että painan niin paljon. Nyt lihonut ilmeisesti kilpparisairauden vuoksi.