Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Useamman lapsen synnyttäjät palautuu raskaudesta paremmin?

Vierailija
16.07.2014 |

Onko niin että useamman lapsen synnyttävät palautuvat raskaudesta paremmin? Eli siis ne joiden kroppa menee pilalle raskaudesta jättävät lasten teon usein siihen yhteen tai max. kahteen lapseen? Eli ne jotka vammoja saa, esim. pidätyskyvyttömyys ja emättimen löystyminen, jättää lasten teon vähemmälle? Vai onko teillä useamman lapsen synnyttäneillä alapäässä vain musta aukko?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 4 lasta. Rinnat roikuvat lähes navassa, ennen leikkausta vagina oli todella väljä. Vatsa palautui kahdesta ensimmäisestä, viimeisestä tuli tyra napaan joka piti leikata. Olen täynnä arpia. Ei voi mitään.

Vierailija
2/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta ja synnytystä meni ilman ongelmia, rinnatkin ovat vaan parantuneet iän myötä. Mitä mahdollisia alapään ongelmia on, panen ne iän (47) piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 08:31"]

No mulla on 4 lasta. Rinnat roikuvat lähes navassa, ennen leikkausta vagina oli todella väljä. Vatsa palautui kahdesta ensimmäisestä, viimeisestä tuli tyra napaan joka piti leikata. Olen täynnä arpia. Ei voi mitään.

[/quote]

Millanen on väljä? Yritän suhteuttaa asioita. Saitko leikkauksen julkisella puolella?

Vierailija
4/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4synnytystä ja viides kohta edessä. Raskausarvet mahassa jo ekan jälkeen on ainoo mitä on jääny. Alapää ja seksielämä on vaan parantunut synnytysten myötä. Ja mun nykyinen mies halus ja huoli mut kun mulla oli jo noi 4lasta, että tää viides synnytys tuskin tuo mitää yllätyksiä

Vierailija
5/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palauduin täydellisesti raskaudesta ja synnytyksestä, mutten silti halua enempää lapsia kuin tämän yhden.

Vierailija
6/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 08:31"]No mulla on 4 lasta. Rinnat roikuvat lähes navassa, ennen leikkausta vagina oli todella väljä. Vatsa palautui kahdesta ensimmäisestä, viimeisestä tuli tyra napaan joka piti leikata. Olen täynnä arpia. Ei voi mitään.

[/quote]

Hei, missä teit leikkauksen japaljon maksoi? Itse olen harkinnut sitä.

Vierailija
7/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/13 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä jonkun pimpsa muuttuu väljemmäksi kun synnyttää? Mun paikat on pysyny ennallaan ellei tullut paremmaksi. Aluksi välilihan kohdalta tuntui jopa kinnaavan kun yhdessä synnytyksessä vähän repesin ja ommeltiin. Nyt kun se on parantunut kunnolla niin ei kinnaa, mut ei se myöskään löysäksi ole tullut! Lantionpohjanlihas treenit olen kyllä aloittanut jo laitoksella joka synnytyksen jälkeen. Lapsia siis neljä.

Vierailija
9/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:12"]

Miten ihmeessä jonkun pimpsa muuttuu väljemmäksi kun synnyttää? Mun paikat on pysyny ennallaan ellei tullut paremmaksi. Aluksi välilihan kohdalta tuntui jopa kinnaavan kun yhdessä synnytyksessä vähän repesin ja ommeltiin. Nyt kun se on parantunut kunnolla niin ei kinnaa, mut ei se myöskään löysäksi ole tullut! Lantionpohjanlihas treenit olen kyllä aloittanut jo laitoksella joka synnytyksen jälkeen. Lapsia siis neljä.

[/quote]

Miten neljän lapsen äiti ei voi tajuta?

Mulla vain yksi synnytys takana. Emättimen aukko suureni niin, että ennen mahtui pari sormea ja nyt menee kolme. Sitä aukkoa ei pysty valitettavasti jumppaamaan. Muuten ei löystynyt sisältä. Seksi tuntuu paremmalta kuin ennen.

Vierailija
11/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on yksi lapsi, vasta 2kk:n ikäinen. Raskauskiloja tuli 10kg, joista tasan 1kg jäljellä. Mitat tällä hetkellä ovat 165cm ja 57kg. Raskausarpia ei tullut ollenkaan, ei pienintäkään. Vatsa palautui kahdessa viikossa, ei tosin ihan yhtä litteä ja kiinteä, kuin ennen.. Mutta reenaamalla saan sen varmasti samanlaiseksi, kuin ennen raskautta.

Mistään kukaan ei huomaisi, että olen ollut joskus raskaana ja synnyttänyt, paitsi sektioarvesta!

T: N26

Vierailija
13/13 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:09"]

Mulla 4synnytystä ja viides kohta edessä. Raskausarvet mahassa jo ekan jälkeen on ainoo mitä on jääny. Alapää ja seksielämä on vaan parantunut synnytysten myötä. Ja mun nykyinen mies halus ja huoli mut kun mulla oli jo noi 4lasta, että tää viides synnytys tuskin tuo mitää yllätyksiä

[/quote]

Kuulutkohan sitten vaan niihin onnekkaisiin joilla on hyvät geenit? Itse en uskalla kokeilla onneani.

Ap