Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muilla samanlaisia anoppeja???

Vierailija
16.07.2014 |

En ymmärrä anoppiani. Ostimme jokin aika sitten oman talon mieheni kanssa ja meillä on pieni ihana lapsi:) mutta anoppini käytös kummastuttaa. Hän on kiikuttanut minulle kaikki poikansa muistot! Vauvakirjat, neuvolakortit, valokuvat, askartelut, kirjat ala ja yläasteen+lukio, piirustukset, videot, työtodistukset, lelut (myös rikkinäiset) sukset, monot luistimet, vaatteet vauva iästä tähän päivään mukaanlukien äitiyspakkauskin! Miksi hän minulle nämä kaikki kiikutti? Miksei hän halua itse säilyttää oman lapsen valokuvia tai mitään häneen liittyvää?? Poika (mieheni) on kyllä kovin rakas hänelle, ja on aina hänen puolellaan joka asiassa joten en ymmärrä miksi hän minulle rehaa poikansa muistot? Aivan kuin minä olisin hänen poikansa äiti. Itse en kyllä antaisi oman lapseni muistoja pois vaan säilyttäisin itselläni. Poikamme varmasti ihmettelee mummulassa (anoppilassa) vieraillessaan, että missäs isin kuvat on tai ylipäätään kaikki mikä muistuttaisi hänestä? Omasta mielestäni on ollut mukava katsoa omien isovanhempien luona äidistäni ja isästäni kuvia tai jotain mikä nyt on heidän lapsuudenkodissa ollut heidän. Ja muutenkin tämä mieheni muistojen tavaramäärä vie niin mahdottomasti tilaa rikkinäisine polkutraktoreineen etten varmaan oman lapseni muistoja saa mihinkään mahtumaan! Ja mielummin nyt niitä säilytän kun mieheni kaikkia lapsuus muistoja! Toki nyt jotain säilytetään, mutta miehenikin ihmettelee tätä äitinsä käytöstä.. Muutenkin anoppi on vaikeasti lähestyttävä, jäykkä ihminen ja ottaa nokkiinsa pienestäkin asiasta. En siis tästä asiasta ole hänelle puhunut. Ihmettelen vain...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni on tosiaan tavarat käynyt läpi ajat sitten... Anoppi vain ei halua mistään luopua. En kyllä ymmärrä tätä lapsen tavarat ovat lapsen tavaroja. Jos itse olet vanhempana hankkinut lapsellesi älyttömästi roinaa niin eikai lapsesi siitä roinasta ole vastuussa! Järjetöntä ajatella että kaikki mikä omaan lapseen liittyy siirtyy sitten hänelle!! Tässä kasa koinsyömiä vaatteita ja tässä taas rikkinäiset vaunut, sitterit, radiot ja tietokone olehyvä. Tälläisen tavaran hävittäminen maksaa!!!

Vierailija
22/24 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään lapsilleni kaatopaikka tavaraa jättäisi... Nykyajan tavaratkin sitä luokkaa etteivät kestä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 11:08"]

Ja mieheni on tosiaan tavarat käynyt läpi ajat sitten... Anoppi vain ei halua mistään luopua. En kyllä ymmärrä tätä lapsen tavarat ovat lapsen tavaroja. Jos itse olet vanhempana hankkinut lapsellesi älyttömästi roinaa niin eikai lapsesi siitä roinasta ole vastuussa! Järjetöntä ajatella että kaikki mikä omaan lapseen liittyy siirtyy sitten hänelle!! Tässä kasa koinsyömiä vaatteita ja tässä taas rikkinäiset vaunut, sitterit, radiot ja tietokone olehyvä. Tälläisen tavaran hävittäminen maksaa!!!

[/quote]

Sopiiko sinulle, että haen autosi, koska ilmiselvästi et ymmärrä, mistä omistussuhde syntyy.

Vierailija
24/24 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasiko äskeinen oikeaan ketjuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme