Liian korkea kynnys?
Vastatkaapa naiset tähän.
Tuumin aikanaan että vatsapömpöstä on päästävä eroon ja kun ikääkin on karttunut jo hyvän vauhtie neljättäkymmentä on hiukan kolisteltava painoja jos vielä haluaa kehittyä lihaksistoltaan. Nuoruudesta on kuntosalitaustaa.
Nyt olen 38vuotias mies ja lihakset erottuvat aika kivasti, rasvaakaan ei juuri ole. Olen ihan komeaksikin kehuttu ja vientiä on ollut... Nyttemmin olen huomannut että festareilla, baareissa ym. sosiaalisissa tilanteissa lähestymisiä ei ole niinkään ollut ja jos menen entiseen tapaan juttelemaan, niin on tullut jopa sellaisia tilanteita että jututettava on mennyt ihan lukkoon. Linjaus on ollut se että baarissa juttelemaan tulee juopunut yh-äiti... Viime festareilla ainoa naispuolisesta lähtenyt kontakti tuli yleisöalueella eräältä artistin taustatanssijatytöltä.
Onko hyvässä fyysisessä kunnossa oleva mies niin vaikea lähestyttävä että ei lähdetä edes kokeilemaan?
Toki itse luon kontakteja, mutta em. asia on jäänyt askarruttamaan.
Vai onko lihotuskuurin aika ;)
-M-
Kommentit (3)
Ei kannata yhtään jännittää vaan kontaktia vaan jos kiinnostaa, huteja ja osumia tulee niinkuin kaikille muillekin ja varmasti johtaa mukaviin puuhiin.
Niissä vaateasioissa lihaksikkailla on samat ongelmat kun tuhdimmillakin. Normaalivartalolle tehdyt vaatteet ei istu ilman että niitä muokkaa sopivamman malliseksi, joten on siinäkin hankaluutensa jollei halua shortseissa ja hihattomassa tai topissa kulkea...
no kyllähän se tällaiselle pullukalle heti luo sellaisen tunnelman että en uskalla lähestyä :) jopa pelkään hyvä kroppasia miehiä koska ne on niin kiihottavan näköisiä :)
Minkälaiset vaatteet sulla sitten on päällä? Voihan niitä lihaksiakin vähän peitellä niin kuin läskiäkin? Mielummin vähän laitat piiloon kuin lihotat.