Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempic?

Vierailija
13.07.2021 |

Saako tuota lääkettä, jos sokerit on esidiabeteksen rajoilla ja ylipainoa on 30 kg?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bmi on yli 30, tk-lääkäri voi kirjoittaa reseptin lihavuuden hoitoon. Maksaa vähän alle 130€/kk.

Vierailija
2/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko sä läski käyttämään tuota kallista lääkettä? Toivottavasti maksatkin sen itse, etkä veronmaksajien rahoilla. Jos yksi paketti maksaa 133€, niin läskeille kela maksaa siitä yli 80€ per paketti!!!!!!! Ja siitä riittä jopa …kuukaudeksi! Ta daa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi, ihan omasta palkkapussista maksan, samoin kun olen tähän asti maksanut myös suklaat ym. herkut. Kelakorvausta en saa, enkä ole siitä kiukkuinen. Elämässä täytyy tehdä valintoja ja olen nyt siinä pisteessä että terveys alkaa pettämään. Tarkoitus on muuttaa elämäntapoja pysyvästi ja tässä Ozempic on tukena ainakin vuoden.

Vierailija
4/7 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudutko sä läski käyttämään tuota kallista lääkettä? Toivottavasti maksatkin sen itse, etkä veronmaksajien rahoilla. Jos yksi paketti maksaa 133€, niin läskeille kela maksaa siitä yli 80€ per paketti!!!!!!! Ja siitä riittä jopa …kuukaudeksi! Ta daa!

Tee niin tai näin niin aina on joidenkin mielestä väärinpäin. 

Vierailija
5/7 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alkupaino oli 113kg ja nyt oon käyttäny 8kk.

Omasta pussista menee. Enpä oo tänä aikana, kun max 5krt ostanu suklaata vs ennen joka päivä. Että 35e per vko ei ole paha hinta tästä lääkkeestä josta on paljon apua.

Vierailija
6/7 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo BMI ihan ehdoton vai voiko saada alle 30 BMI:llä myös, jos hakeutuu vaikka yksityiselle eikä tahdo Kela-korvausta?

Vierailija
7/7 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo BMI ihan ehdoton vai voiko saada alle 30 BMI:llä myös, jos hakeutuu vaikka yksityiselle eikä tahdo Kela-korvausta?

Bmi: n pitäisi olla 30 tai yli. Eri asia on punnitseeko lääkäri, vai luottaako ilmoittamaasi painoon. Normaalipainoisena en lähtisi yrittämään. Olen ollut todella tyytyväinen ja lyhyessä ajassa hyviä tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi