Ero tulossa,paljonko 4 lapsen yh saa tukia?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:25"]Voi hyvää päivää!
4 lasta, raskaana ja työtön.
Kyselet täällä tukiaisia...
Ootko ollu ikinä töissä, tai miehesi?
Mistä maasta olet lähtöisin?
Suoraansanoen, vituttaa nää sosiaalipummit!
[/quote]
Amen...
noin 200 euroa. noin 50€ yh-korotus lapsilisään jokaisesta alle 17-vuotiaasta lapsesta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:21"]Miehen elatusmaksuksi sovittu 0,miksi? Puutteellisen maksukyvyn vuoksi? Ihanko olette yhteiskunnan elättejä.Jos näin on,niin en ymmärrä miksei yksi lapsi tuohon tilanteeseen olisi riittänyt.
[/quote]
Isä ei maksa tällä hetkellä mitään, koska on työtön. Omat tuloni ovat lähes 5000€ brutto, joten elätän lapseni itse. Lapsilisän saan korotettuna.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:06"]
liikaa
[/quote]
Ainoa tuki mitä yh-saa on 50 euron korotus jokaisen lapsen lapsilisään.
Miten ap elämäsi on mennyt niin että olet tehnyt väkivaltaisen miehen kanssa neljä lasta?
Eipä ollut yllätys: työtön ja raskaana
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:46"]:(
Ap
[/quote]
Kyllä se siitä. Nauti lastesi seurasta♥
Ei helvetti. Mieskin varmaam työtön ja elarit lankeaa meidän työssäkäyvien maksettaviksi? Tää maa tulee niin kaatumaan, sit ei tuu tukia enää kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:19"]Väkivalta parisuhteessa.
Ap
[/quote]
Ja paljastui vasta neljättä lasta odottaessa? ?
[/quote]
ohis
Täytyyhän se varmistaa useammalla kakaralla, että saa maximituet. Voi päästä tuolla määrällä jo kunnan rivariin, niin ei tarvi kerrostaloluukussa punkata. Ja kaikki maksetaan, mitä kehtaa vaan vaatia.
Siihen heti uusi työtön äijä ja pari mukulaa lisää, niin wt-soppa porisee jälleen.
Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla ap:n tarina. Miten tähän päädyttiin..
Tukia ensimmäisenä kysytään. VOI tätä sossuyhteiskuntaa!!!!!
Jumakauta näitä Pölhö-Kustaita, jotka tekevät niitä rakkauven hetelmiä meidän veronmaksajien 'iloksi'! Pykää vielä seuraavalle kulkujätkälle muutama mukelo. Kyllä minä jaksan. Hammasta purren teen 11 tunnin työpäivä. Olen jo tehnyt kymmeniä vuosia. KIITOS!! Tiedänpä, minne verorahani menevät.:(
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:01"]
Jumakauta näitä Pölhö-Kustaita, jotka tekevät niitä rakkauven hetelmiä meidän veronmaksajien 'iloksi'! Pykää vielä seuraavalle kulkujätkälle muutama mukelo. Kyllä minä jaksan. Hammasta purren teen 11 tunnin työpäivä. Olen jo tehnyt kymmeniä vuosia. KIITOS!! Tiedänpä, minne verorahani menevät.:(
[/quote]
jää ihmeessä työttömäksi niin hampaat säästyy!!! Eihän nyt jumalauta tarvitse ihan väkisin siellä töissä olla.
Minimi elatusmaksu on 150 euroa kersaa kohti. Jos isä ei maksa, Kela maksaa. Lapsilisiin tulee 50€ korotus joka lapselle. Siihen vielä asumistuki ja sossusta koppu jos jää vajetta.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Jos on jo valmiiksi työtön ja väkivaltaisessa suhteessa ja raskaana niin töitäkö siinä vielä pitäisi hakea? Eiköhän oo lastenkin kannalta parempi että ap pääsee jaloilleen, saa keskittyä uuden lapsen syntymään ja sitten myöhemmin nousta kunnolla jaloilleen eli miettiä töitä ja koulutusta.
Hävetkää te jotka ilkutte väkivaltaisessa suhteessa elänyttä. Harva tietää mitään siitä miten vaikeaa sellaisesta on lähteä. Joskus parhaan avun tarjoaa konkretian selvittäminen, eli esim kuinka paljon tukia voi saada, jotta lähtö onnistuisi. Siitä sitten hiljalleen on helpompi rakentaa asioita eteenpäin.
ap, voimia sinulle. Ole thteydessä paikalliseen ensi- ja turvakotien liittoon, miksei sosiaalitoimeen myös. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsille.
Voi hyvää päivää!
4 lasta, raskaana ja työtön.
Kyselet täällä tukiaisia...
Ootko ollu ikinä töissä, tai miehesi?
Mistä maasta olet lähtöisin?
Suoraansanoen, vituttaa nää sosiaalipummit!